作者: fanhk88 時間: 2011-4-18 18:44 標題: Fujifilm FinePix F550EXR
己經上左市1個月
不過無咩見師兄討論過
google完都係得好少review
本身用緊f100fd
考慮緊
有冇師兄有review
作者: henrywho 時間: 2011-4-18 21:02
http://kimletkeman.blogspot.com/
好詳盡, 好 informative.... 但係佢有 d 地方讚得太好.... 我唔係好同意. (我係 F200EXR 用家)
作者: dual15832 時間: 2011-4-19 17:37
其實有好多評測的,因為大陸既型號係F505EXR
所以你係google打F505EXR 評測,就可以搵到好多
作者: henrywho 時間: 2011-4-19 22:50
F505EXR = F500EXR... not 550
http://kimletkeman.blogspot.com/ ... first-thoughts.html
作者: dual15832 時間: 2011-4-20 07:28
550EXR同500EXR只係差左RAW同GPS姐
作者: cello13814 時間: 2011-4-20 08:01
其實有無考慮過sony部9V, 一様有GPS, 但個一掃全景係4千幾萬象素及204度, 非一般質素, 我等緊佢出
作者: henrywho 時間: 2011-4-20 13:51
"非一般質素" <= 縮圖縮到二百萬象之後..........
作者: cello13814 時間: 2011-4-20 17:50
所以先想等9V, 用1600萬象素來掃全景
作者: henrywho 時間: 2011-4-20 23:14
原來:
F550 = RAW + GPS + 黑/金
F505 = RAW + 黑/紅/白
F500 = 黑/紅/白/金/藍
作者: KinChungE 時間: 2011-4-20 23:54
唔知點解覺得#2入面, F550好似好明顯差過F200
一來顏色淡哂, 冇Fuji style
二來相同ISO下detail比較差
三來睇佢睇佢果幅no crop縮細左既比較圖, 覺得F550有少少color cast, 偏紅, 而F200EXR個color tone比較正常
作者: firex 時間: 2011-4-21 01:18
P記的ZS10似乎都幾好
作者: cello13814 時間: 2011-4-21 02:07
ZS10唔係唔好, 但賣到$3680就有其他選擇了
作者: fanhk88 時間: 2011-4-21 20:36
唔會考慮啦
1黎4千幾萬影出黎 除左檔案大之外 無咩實際作用
2黎 我唔係為左GPS而買F550EXR
3黎 本身用落部F100FD 幾好
作者: henrywho 時間: 2011-4-22 01:58
F100fd 係 SuperCCD HR, F550EXR 係 "BSI CMOS + EXR"
高 ISO (>=1600) 時 F550EXR 會好 d. 但係低 ISO (<=400) 應該 F100fd 比較 sharp. 色彩.... 我比較信 CCD.
作者: pikeman 時間: 2011-4-22 10:07
回復 14# henrywho
F100FD 係iso100 真係一部好sharp的相機, 我以前都唔知, 最近使左2萬幾蚊試左幾部DC, M4/3 甚至 入門1.6 crop DSLR, 竟然要上到 DSLR+定焦鏡先可以明顯 sharp過 F100FD iso 100 @ F4
當然, F100FD 有廣角變形, 高iso多noise 等等問題 果D新機係有進步, 但係講sharp 1/1.6 superCCD 真係好勁
所以 F100FD 用家買新機要有心理準備, 買部CMOS 新機未必一定會見到明顯進步, 甚至倒退都唔出奇
出張 F100FD 1:1 crop @iso100 F4
[attach]1170160[/attach]
作者: henrywho 時間: 2011-4-22 13:26
Nikon, Ricoh 同 Canon 仲係用緊 10MP 同 12MP 既 BSI CMOS sensor, 大家都估到點解啦.
BSI CMOS 真係幾濛吓, 新型 14MP 同 16MP model 重勁(鬆). d 人個個都話唔好 "聞"相, 但係如果新買一部 16MP, ISO 100 縮完做 6MP 都仲濛過幾年前既 F31d, 又何苦出咁高 MP 呢.....
作者: firex 時間: 2011-4-22 14:49
回復 12# cello13814
日本的550反而比TZ20(ZS10)賣得貴 小小
作者: citysoho 時間: 2011-4-23 00:17
說話講番轉頭, 如果 F31 6MF 插值升到到16MP , 又唔知乜效果 ?
我無F31 , 都係估估下...
Nikon, Ricoh 同 Canon 仲係用緊 10MP 同 12MP 既 BSI CMOS sensor, 大家都估到點解啦.
BSI CMOS 真係幾濛 ...
henrywho 發表於 2011-4-22 13:26
作者: henrywho 時間: 2011-4-23 00:48
本帖最後由 henrywho 於 2011-4-23 01:42 編輯
Resized using some F30/F31fd from web:

More in http://hotfile.com/dl/115446691/171fc3e/6MP_upsized.zip.html
作者: citysoho 時間: 2011-4-23 20:46
本帖最後由 citysoho 於 2011-4-23 20:55 編輯
f100 我借朋友,都用過一,兩次, 都幾好feel , 之前自己用緊 f60
之後自己就買左部f200 , 用咗好耐 , 都好滿意 .
我都係追新既人, 只不過無理由, d 機仔用一年又送俾人.
我自己玩就覺得每次轉新機都好滿意 , 相又靚d,色又靚d,新功能又過癮 , 又係 fuji fans
正所謂千幾2千, 想識上太空咩,最多咪識飛
申報一下,我當然係 新買左部 普通 f550 DC 既 fuji fans 啦
[attach]1171074[/attach]
最好電話,就係長者電話,話音清晰,備用長 ?
而我用部電話,有得發信息,有得上網,有影相,有得打機,仲有gps,有地圖 ...
以前就叫智能電話,依家通街都係...只叫普通電話
都唔明點解成日都有人話 普通dc , 一定無 長者dc 好...
作者: henrywho 時間: 2011-4-24 01:15
我都鍾意有得上網,有影相,有得打機既新電話. 不過如果聲又拆, 收得又差, 就難攪 d 喇....
同樣, DC 有 GPS, 有 HD movie, 有 Art filter, support SDXC 當然好. 但係如果有得選擇, 我 prefer 6~10MP 而 sharp d 清 d, 多過嗰 d 14~16MP 但又鬆又 soft 只可睇縮圖 (仲要縮咗去 6MP 都差過長者 DC). 如果長者 CCD 係油畫, 咁新既 >14MP BSI CMOS 差唔多可以叫水彩囉.
當然, 如果要 15x zoom F550 body, sensor 最大 1/2". 再用 F31fd 既 SuperCCD SR II 既話, 就只會有 4.8MP, 咁一定唔會賣得出! 所以, 大家都係乖乖地縮圖啦!
作者: sixshotz 時間: 2011-4-24 01:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: henrywho 時間: 2011-4-24 10:01
本帖最後由 henrywho 於 2011-4-24 11:17 編輯
BSI CMOS 影高 ISO真係交足功課. Compact DC 仲想點呀...
影低 ISO(<200) 係唔係鬆濛, 我主要比較磚牆同樹葉, 睇吓磚頭會唔會變膠片, 樹葉會唔會變咗綠綿花糖. 根據 http://www.photographyblog.com/reviews/ 同 http://dcdv.zol.com.cn/ 上面既 sample,
=> CanCan SX310HS 同SX230HS 幾好 (12MP)
=> FuFu F505EXR 8MP 同 RicRic CX5 (10MP) 都可接受
=> FuFu F505EXR 16MP 同 SoSo HX5 (10MP) 仲算 ok.
=> SoSo HX7, NikNik S9100, ... 就 .....
當然, 要拍片既話, SoSo 真係正到冇朋友 ~~~~ (PaPa ZS7 拍 720p 都好正, ZS10 就未搵到 sample)
作者: juno9 時間: 2011-4-25 06:00
我都係用f100的,so far都好,但佢個問題係...使用一年後,唔知係老化定其它原因,拍去黎無初初禁sharp的...最近想換機,去youtube睇過,f550的夜景拍片麻麻地,要拍片都係揀sory機...
作者: cyrus2910 時間: 2011-4-25 11:10
Fuji F series 近呢幾代都好似麻麻地咁....個spec就幾好,但一影出來有點新不如舊的感覺
作者: henrywho 時間: 2011-4-25 13:43
係唔係借過俾人用, 人地跌過落地呀?

