作者: 3R1C 時間: 2011-4-13 20:55 標題: D90想配枝二手鏡(17/28至70/105)
想影下景(17mm夠wide)
都仲意影人(50mm好似唔係好夠,所以想要70or105mm)
各位ching有咩推介?
二手價大約$2800
心水得sigma 17-70mm f2.8-4
作者: jeffkim 時間: 2011-4-14 02:15
以你要既蕉距, 好似一支天涯鏡會岩小小
作者: neneaee 時間: 2011-4-14 11:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 實頭 時間: 2011-4-14 12:27
原裝KIT 18-105 咁好都唔用?
作者: 3R1C 時間: 2011-4-14 17:44
天涯用過TAMRON A61,發覺好少用100MM打後,成像都唔仲意,所以先轉
作者: 3R1C 時間: 2011-4-14 17:45
睇好多COMMENT都話最後都要升級,想買枝好少少既
(我未用過18-105KIT)
作者: neneaee 時間: 2011-4-14 18:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3R1C 時間: 2011-4-14 18:07
ching有咩推介?
作者: neneaee 時間: 2011-4-14 18:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gn00235434 時間: 2011-4-15 09:07
sigma 17-70mm f2.8-4
其實ok~當佢係F.4 咁用
作者: Athlon神64 時間: 2011-4-15 09:20
呢兩支再上就........xd
作者: neneaee 時間: 2011-4-15 10:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 實頭 時間: 2011-4-15 12:05
本身18-105都有一定水準, 又有VR. 去17-70提升唔大囉.
反而sigma 支17-50 就真係正.
作者: 實頭 時間: 2011-4-15 12:06
18-105 除左可能會輸比18-70之後, kit鏡黎講已經算超強.
作者: 白白 時間: 2011-4-15 15:05
回復 14# 實頭
1870 有咁多ED 冇得比xd 係冇VR 姐
作者: 3R1C 時間: 2011-4-15 17:59
最後買左SIGMA 1770 2.8-4,成像比天涯好好多,但由於技術未到家,唔敢上圖
作者: cat5354 時間: 2011-4-21 08:37
16-85我用緊逺近都得

