作者: hold_find 時間: 2008-11-30 12:41 標題: Sigma的3CCD跟Canon的3CCD相同嗎?
想問一下
Sigma的3CCD跟Canon的3CCD相同嗎?
日前跟朋友談起,他說3CCD是用菱鏡把光分成3色,然後由3片CCD分別感應,再合成完整影像
http://en.wikipedia.org/wiki/Three-CCD
可是我看dcfever的資料,Sigma的3CCD卻是" 3 層感光元件,以垂直方式排列"
http://www.dcfever.com/cameras/readreview.php?id=1564
這是2種3CCD的工作原理嗎?還是2者其實一樣,只是雙方所解釋的地方有所不同?除此2種以外,還有第3種3CCD嗎?
[ 本帖最後由 hold_find 於 2008-11-30 14:26 編輯 ]
作者: 008325 時間: 2008-11-30 14:20
其實最終目的係一樣,都係想獨立拿取 100% rgb 數據
但係原理唔同,一個係靠菱鏡分,一個係光線的波長穿過不過物料的特性黎投射落一個3層的 cmos 到
理論上 x3 先係真正區分到rgb
所以就現時的技術黎講, x3 可以話係數碼版的菲林
[ 本帖最後由 008325 於 2008-11-30 14:36 編輯 ]
作者: hold_find 時間: 2008-11-30 14:48
原帖由 008325 於 2008-11-30 14:20 發表
其實最終目的係一樣,都係想獨立拿取 100% rgb 數據
但係原理唔同,一個係靠菱鏡分,一個係光線的波長穿過不過物料的特性黎投射落一個3層的 cmos 到
理論上 x3 先係真正區分到rgb
所以就現時的技術黎講, x3 可以話係數碼版的菲林
大大指哪款x3係真正區分到rgb?
作者: 008325 時間: 2008-11-30 15:03
你所說的 Sigma 的正確名稱是 Foveon X3 sensor 而且係 CMOS 唔係 CCD
另外 3CCD 就是 3CCD ...
X3 和 3CCD 是不同的
作者: Mathk 時間: 2008-11-30 18:07
原帖由 008325 於 2008-11-30 14:20 發表
其實最終目的係一樣,都係想獨立拿取 100% rgb 數據
但係原理唔同,一個係靠菱鏡分,一個係光線的波長穿過不過物料的特性黎投射落一個3層的 cmos 到
理論上 x3 先係真正區分到rgb
所以就現時的技術黎講, x3 可以話係數碼版的菲林
理論上兩個都係真正區分到

作者: hold_find 時間: 2008-11-30 18:50
咁實際上呢?
作者: licgfg 時間: 2008-11-30 19:13
視乎菱鏡質素


