Board logo

標題: 大家部LX3個MON有無"咩咩"地? [打印本頁]

作者: csw616472    時間: 2008-11-5 21:30     標題: 大家部LX3個MON有無"咩咩"地?

之前買左陪LX3但後黎發現個MON有D右高左低...咩咩地
之後拎去換,個SALES話第一次聽到有咁GA情況,但佢都同意真係有問題
但之後佢拎左部DISPLAY貨黎對下,都發現有少少咩
最後換左部新GA,個MON正返好多
但唔知係咪心理作用,硬係覺得個MON有少少低左
作者: 黃金俠    時間: 2008-11-5 21:35

之前買果都G9都係咁
作者: csw616472    時間: 2008-11-6 02:17

原帖由 黃金俠 於 2008-11-5 21:35 發表
之前買果都G9都係咁

e個情況咁常見架咩
作者: initials    時間: 2008-11-6 09:05

我果部冇事





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2