作者: smoke_cheese 時間: 2022-12-9 18:03 標題: Fractal Design North
本帖最後由 smoke_cheese 於 2022-12-9 18:05 編輯
[youtube]H0-rzm7ReqI[/youtube]
幾靚仔,正面一部份用真正木頭,有側面 mesh / tempered glass 款
https://www.fractal-design.com/products/cases/north/
作者: notepad 時間: 2022-12-9 20:51
前面板係幾靚
作者: Dcup 時間: 2022-12-10 17:24
全側網都幾西利
作者: 人Droid 時間: 2022-12-11 18:21
如果佢隻mesh 側板,有出埋畀其他Fractal嘅箱就好,如果 meshify 2 都有呢款mesh側板就正,真 . Meshify 機箱
via HKEPC Reader for Android
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2023-1-26 19:15
好有興趣, 但則邊係咪冇隔塵網?
作者: smoke_cheese 時間: 2023-1-26 21:19
回覆 5# 賣火柴的小男孩
冇隔塵網
本來以為佢設計係正壓,點知 Mesh 版又畀多個側面風扇架
Kitguru Review 睇側板
https://youtu.be/3pNVzxUMKgc?t=201
作者: rfdingo 時間: 2023-1-27 10:12
火牛/箱底個防塵網 負評,竟然又改番去 patpat抽出
明明新出型號大部份, 都成個底一次過前面拉出去就係
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2023-2-9 13:44
用緊 define7 compact ,
考慮 north compact 定 Torrent compact
作者: rfdingo 時間: 2023-2-9 13:53
本帖最後由 rfdingo 於 2023-2-9 13:55 編輯
用緊 Torrent compact..... 等緊north 到貨
btw north compact 同nano 應該都要等多起碼一季先有影吧 ?
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2023-2-9 16:12
用緊 Torrent compact..... 等緊north 到貨
btw north compact 同nano 應該都要等多起碼一季先有 ...
rfdingo 發表於 2023-2-9 13:53
師兄有咩唔滿意Torrent compact ?
North見個型幾靚,則邊風扇應該係抽入?對顯示卡應該幾有幫助,但無隔塵網會變吸塵機?我上網再睇過評測,個則架會同個顯示卡供電有些許互頂情況。
我再上網睇清楚發現 Torrent Compact VS North 個尺寸幾乎一樣 ?
Torrent Compact
Case dimensions (LxWxH)
450 x 222 x 467 mm
North Mesh
Case dimensions (LxWxH)
447 x 215 x 469 mm
作者: rfdingo 時間: 2023-2-9 16:23
Torrent compact
本則上係唔錯, 只係我身痕 想換"家私" 者
基本上前面2把 18cm fan 已經夠用到 唔駛機尾fan (機底更加唔需要,因為箱身短,已測試)
完全唔會有卡/u 空氣流動唔夠快問題
要講缺點應該係得 背板走線位偏窄
同埋 頂蓋係膠,質感略差
硬碟位得1個(其實可以用12cmfan轉hdd架 裝機底下個兩個風扇位)
>>> North見個型幾靚
係,新家私
>>>則邊風扇應該係抽入?對顯示卡應該幾有幫助,但無隔塵網會變吸塵機?
抽入(豎裝顯卡)
吸塵機100%
不過而家既4080/90系卡 完全無左30系時個種有熱散不得既熱情
我自己角度黎睇,而家側網我用唔到,都無需要用到 Torrent 級既18cm fan,咁....終於可以選樣
>>> 我上網再睇過評測,個則架會同個顯示卡供電有些許互頂情況。
豎裝顯卡就用得到,我只訂左玻璃板 , 但主 因同上,我用唔到
作者: UOL9 時間: 2023-2-9 19:08
回覆 7# rfdingo
後出真係反智,前面拉出真係方便太多
上下前後側啲網裝拆設計麻煩會令你平日唔想掂佢做保養=_=
而加用緊隻O11 EVO就係咁=_=又搵唔到其他心水
作者: rfdingo 時間: 2023-2-9 19:18
我打算將隻px1000裝落去時風口向上
先過到自己個關
因為開靜音 面風口當散熱口
In “Hybrid” mode
Seasonic recommends to install your
PSU with ventilation top cover facing
UPWARD, towards the direction of the
motherboard. This will ensure natural
heat dissipation.
https://seasonic.com/pub/media/p ... ual-user-manual.pdf
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2023-2-9 21:38
咁樣會吸到顯示卡啲廢熱
不過而家啲火牛唔太熱,好多時風扇都唔會轉。
師兄諗住淨係用前面兩把風扇吸入就算?
作者: rfdingo 時間: 2023-2-9 23:11
4080 唔識熱
而且同下面火牛位距離咁遠
近要怕都只係怕搶風
作者: rfdingo 時間: 2023-2-17 14:37
North 月尾先番貨
分分鐘退過amd粒79x3d
作者: 侯活 時間: 2023-2-28 16:05
當擺設都唔錯
作者: wiselycelica 時間: 2023-3-31 14:05
麻煩有無師兄知?那裹現在可以買到白色玻璃側扳款呀?找了二間都話要等通知。
作者: sands 時間: 2023-3-31 14:43
可以去普通玻璃鋪搵人𠝹玻璃當側板用,自己貼磁石貼

作者: rfdingo 時間: 2023-3-31 14:44
2月尾3月頭時番過1次大貨
https://www.openshop.com.hk/product_24485.html
禁入去
庫存:有 查詢門市庫存 )
度睇
唔好信可調貨,會調~很~久~
又或者加錢送到家
作者: wiselycelica 時間: 2023-4-1 12:30
回覆 20# rfdingo
唔該晒,Thanks師兄,在這間買到了。謝謝
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2023-4-4 19:56
本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2023-4-4 19:59 編輯
已經訂左,打算入手的師兄要小心,如果打算用2隻HDD或以上,選擇火牛要好小心,基本上火牛長度超出15CM就已經用唔到,會頂住個插線位。
作者: rfdingo 時間: 2023-4-4 20:02
公開既官方說明其實有講....
https://www.fractal-design.com/a ... rth-Manual-V1.2.pdf
p27
順便上個截圖
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2366845&k=3614d86735d41d475bb392e94dc8a0bc&t=1782357736&sid=4NkxfwUI45

作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2023-4-4 20:08
小弟係 A+D+E 方案,而家搵緊合適火牛, 暫時搵到 FSP HYDRO TI PRO 。
作者: rfdingo 時間: 2023-4-5 00:53
剛剛台灣個邊有隻fsp牛+4090 12vhpwr到 燒左頭
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=60030&snA=622321
作者: alextsang_tt 時間: 2023-4-5 18:47
本帖最後由 alextsang_tt 於 2023-4-5 18:50 編輯
即係揀機箱...要計張卡嘅電供位置,再高多至少6cm(避開應力位置...由插頭後線身嘅3.5cm長至屈...再加線身粗度...)

作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2023-4-21 13:30
有興趣的師兄們就快啲入貨啦,近日返左貨,小弟經已立即去入番隻。
作者: rickywk 時間: 2023-4-22 22:38
新機轉用咗呢隻箱,其實有d後悔,真係只係貪佢用mesh側而唔係玻璃。
缺點:
- 跟機2x14風扇連避震膠都無,倒不如唔好送,做少兩件垃圾
- 走線空間不足,特別係近ESP附近個頂位,若果你要2x14放頂係非常非常困難,2x12就還好。
- Mesh跟箱個風扇支架係黑人問號,裝得GPU的話根本用唔著佢
- 3.5" HDD位唔友好,我就無所謂,但好似樓上有3.5"就慘了
- Mesh箱入面比我預期中大塵
優點:
- 側Mesh真係好少有,輕好多又唔怕打爛
若果比我選多次,我諗會買Lancool 216加買前入隔塵網或者Antec P20,一隻同價位但大少少但走線合理跟2x16靚風扇。Antec P20就性價比極高
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2023-4-23 01:04
師兄真係講得好好,
我都係貪佢白色箱配會面板木條幾靚,所以買佢,
原本係諗住買mesh,但最後買左則透,其實我係唔喜歡則透的,
但諗到易入塵,同埋隔音一定差啲,而改變主意。
HDD位的確唔討好,就係因為呢個位,搵火牛搵左好耐,最後決定會入fsp ti pro 1000w,
尺寸細得黎有高火數高轉換,ATX 3.0 ,10年保,有牌子,最重要接線模組係係個火牛中間,即係唔洗怕比HDD頂住。
但個機箱實物係幾靚既。
作者: rfdingo 時間: 2023-4-23 12:31
本帖最後由 rfdingo 於 2023-4-23 12:34 編輯
人地問我一定答
除左個樣,我寧願用番
fractal design torrent compact
或者買
fractal design meshify 2 compact
跟機個2把fan 一睇面板就知弱,用係用得,不過我第1日就已經無裝
我個case 配置而家係
前入 2 x Silent Wings Pro 4 140
後出 1 x Silent Wings Pro 4 120
cpu係 u12a 用番貓fan
機箱頂......封左,無裝fan
之前用過240aio 已拆 (因為78x3d 完全無需要,個case d位裝到但都唔岩裝)


