Board logo

標題: 求ITX版+ATX牛 機箱推介(non-cube型狀) [打印本頁]

作者: Alchemist_Gold    時間: 2018-8-12 19:41     標題: 求ITX版+ATX牛 機箱推介(non-cube型狀)

文書機想用itx版+atx 牛, 留個Low profile single slot pci-e 將來有需要時先插display卡/其他卡.
發覺好多都係cube型, footprint 慳唔到位.....
想要長條型如碟機/廠機0個種, 打直放, 但想用番大路atx牛. 咁我估牛牛就要如下圖"訓低"先做到薄身啦.
唔知大家有冇咩平野推介?

內籠最好能放1x 2.5吋 + 1x 3.5吋, 有位落case fan吹到harddisk(索帶也可)
剩下的要求就係平同細了

唔知各師兄有咩推介呢? thank you~
IMG_4471.JPG

圖片附件: IMG_4471.JPG (2018-8-12 19:22, 48.98 KB) / 下載次數 82
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2075534&k=719b0c107c61e310ada76fc2adead387&t=1782125557&sid=e76lhsk2ti


作者: 星巴克    時間: 2018-8-12 22:26

RVZ03....
作者: Alchemist_Gold    時間: 2018-8-13 00:08

RVZ03....
星巴克 發表於 2018-8-12 22:26


多謝師兄資料!
不過呢款RVZ03 對我需要來講都係太大. 預留太多位比display card. 我預single slot low profile 都應ok.
drive bay 位佔左近半個機箱, 如果可以盡cut後巧妙地放到 1個3.5吋, 就真係perfect!  2.5吋再求其左貼右貼都ok....
作者: tom0079    時間: 2018-8-13 13:59

退一步放棄atx 牛,你會發覺世界很大。
作者: EVIS    時間: 2018-8-13 15:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ppoppq123    時間: 2018-8-13 17:38

Elite 110夠的骰,
配水冷散熱便更好。
作者: ikuto22    時間: 2018-8-13 19:02

你既要求唔會有,有幾多人會itx+atx火牛,仲要lp single slot??
如果cougar qbx唔夠細就唔洗搵喇,唔會有
作者: roswellhk    時間: 2018-8-13 19:47

Inwin A1
作者: EVIS    時間: 2018-8-13 20:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happychanbb    時間: 2018-8-13 23:01

要插3.5" HDD就
RVZ01 (SFX)
RVZ01-E  (ATX)

RVZ02 (SFX) (視顯卡長度可另額外安裝3.5”或2.5” x 1)
作者: 邪惡的化身    時間: 2018-8-13 23:14

Inwin A1
roswellhk 發表於 2018-8-13 19:47


佢要求塊版同隻火要平放落同一個plane度
作者: Alchemist_Gold    時間: 2018-8-13 23:57

要插3.5" HDD就
RVZ01 (SFX)
RVZ01-E  (ATX)

RVZ02 (SFX) (視顯卡長度可另額外安裝3.5”或2.5” x 1) ...
happychanbb 發表於 2018-8-13 23:01


RVZ01 and 01-E 裝到3.5吋 HDD嗎?
我見官網只寫2.5吋
作者: happychanbb    時間: 2018-8-14 00:26

RVZ01

磁碟架外露薄型吸入光碟機
隱藏3.5" x 1, 2.5" x 3

01-E
3.5” drive slot above PSU bracket is no longer available due to increased height of ATX PSU. An additional 2.5” drive can be mounted in place of a slim optical drive.
作者: Alchemist_Gold    時間: 2018-8-14 00:27

小弟原意盡用剩餘物資(ATX牛, 3.5吋 HD), 又方便日後維修保養, 先有咁要求
點知原來咁高難度.....咁我唯有修改下要求.
照要3.5吋HD, 但不要ATX牛!

唔用ATX牛既話, 師兄們覺得用SFX牛好定DC 牛好?
DC牛是否只有pico牌才可靠?

預計部機用電唔多:
唔打機但office hr長開
CPU不外乎i3 8100/pentium gold
display 如有需要也只for multi-mon 作用

謝謝各師兄!
作者: Alchemist_Gold    時間: 2018-8-14 01:01

磁碟架外露薄型吸入光碟機
隱藏3.5" x 1, 2.5" x 3


3.5” drive slot above PSU bracket is no longer a ...
happychanbb 發表於 2018-8-14 00:26


thanks, RVZ01 原來可以放3.5吋!
作者: freefdhk    時間: 2018-8-14 01:45

你既要求唔會有,有幾多人會itx+atx火牛,仲要lp single slot??
如果cougar qbx唔夠細就唔洗搵喇,唔會有 ...
ikuto22 發表於 2018-8-13 19:02



   

香港邊到仲有得賣呢隻? 以前正都有 而家沒左
作者: EVIS    時間: 2018-8-14 03:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fireeye    時間: 2018-10-2 23:19

僑思伯u2





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2