作者: laputafish 時間: 2018-3-25 14:54 標題: 機箱安裝水冷問題
入手了 Q300L
想用水冷 Corsair h110i gt (見好似多人用)。
見網上一D圖片,果兩把連住的12mm風扇, 有裝在機箱前板,有裝在機箱頂, 其實以散熱黎講,那種方式效果好D ?
無知一問,水冷個散熱風扇係吹出還是吹入?
請ching指教.
作者: shimanong 時間: 2018-3-25 15:26
入手了 Q300L
想用水冷 Corsair h110i gt (見好似多人用)。
見網上一D圖片,果兩把連住的12mm風扇, 有裝在機箱前板,有裝在機箱頂, 其實以散熱黎講,那種方式效果好D ?
無知一問,水冷個散熱風扇係吹出還是吹入?
請ching指教.
laputafish 發表於 2018-3-25 14:54
樓主應該錯區,
應該去水冷區問.
關於冷排放機箱位置問題,
放機前抽入:
好處:
確保有第一手鮮風打穿冷排,
理論上係對CPU散熱最有效.
壞處:
CPU廢熱會由機箱其他硬件承受,E.G. 顯示卡,主機板等等...
放機頂抽出:
好處:
CPU廢熱會直接排出機箱外面.
壞處:
冷排會抽入其他硬件熱力一齊抽出
變相其他硬件會涼左,
CPU會熱左.
最後關於冷排風扇應該打排/抽排,
理論上夾餅最好>打排>抽排,
實際上由於H110I薄排關係,
分別只會極少.
作者: 乂小南乂 時間: 2018-3-25 15:28
頂水冷排240抽出, 前面140fan x2 抽入
作者: laputafish 時間: 2018-3-25 15:34
我都想用呢種方式

作者: ikuto22 時間: 2018-3-25 16:02
其實好多人test 過,事實上點擺都只差一兩度,所以方便/外觀行先就可以
作者: laputafish 時間: 2018-3-26 08:08
終於買了 Corsair h100iv2.
[刀] 機箱部果個肥仔
話係裝在前板 睇黎都無特定裝法。好似ching咁講,衹係相差一兩度.
睇下點裝及擺位易D。
作者: chris05 時間: 2018-3-26 21:10
正常裝頂吹上或抽出,但呢隻箱240頂唔夠位,只能装前面

