Board logo

標題: 聯力 pc-x900 壞壞地想換 [打印本頁]

作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2018-3-23 15:26     標題: 聯力 pc-x900 壞壞地想換

隻機箱個開關制壞壞地, 已經問過有關代理去訂購 , 但係已經停左生產, 有冇類似機箱好介紹?
作者: O人    時間: 2018-3-23 15:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: inori    時間: 2018-3-23 17:21

本帖最後由 inori 於 2018-3-23 17:24 編輯

其實聯力好多機箱D開機制呀,USB port, 硬碟架...etc都係universal
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2018-3-23 17:48

其實聯力好多機箱D開機制呀,USB port, 硬碟架...etc都係universal
inori 發表於 2018-3-23 17:21

我明白師兄你意思, 但我拆開睇過, 佢個制係連住有D線路板, 唔係就咁一粒制, 可能因為款式太舊..
作者: inori    時間: 2018-3-23 18:05

我明白師兄你意思, 但我拆開睇過, 佢個制係連住有D線路板, 唔係就咁一粒制, 可能因為款式太舊.. ...
賣火柴的小男孩 發表於 2018-3-23 05:48 PM


有冇影相?壞咩?撳唔到?
開關制線路板只係簡單野,最多係壞果粒類似微動既按鈕,用焊筆換左佢就得,DIY區大把CHING幫到手~
除非你身痕想換野
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2018-3-23 18:11

本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2018-3-23 18:14 編輯
有冇影相?壞咩?撳唔到?
開關制線路板只係簡單野,最多係壞果粒類似微動既按鈕,用焊筆換左佢就得,DIY區大把 ...
inori 發表於 2018-3-23 18:05


開機果陣要按番十幾下先有一下中..
比你講中左..
但係睇番佢而家D款好似.. 唔係好得.
當年一見到PC-X900 有種唔買唔買既感覺..
作者: 132003hk    時間: 2018-3-23 19:10

買返LL?
有咩要求? 底板尺寸,幾多隻2.5"/3.5" ,要唔要5.25"位 ,想裝咩冷排,風扇,要大/中/細箱,幾錢,之類.
咁虛無,ching們好難介紹
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2018-3-23 20:04

買返LL?
有咩要求? 底板尺寸,幾多隻2.5"/3.5" ,要唔要5.25"位 ,想裝咩冷排,風扇,要大/中/細箱,幾錢,之類.
...
132003hk 發表於 2018-3-23 19:10


SIZE 近似PC-X900, 全鋁...
作者: TimmyL    時間: 2018-3-24 00:02

回覆 8# 賣火柴的小男孩


    師兄考慮以下己聯力機箱 PC-X510 :https://s.taobao.com/search?q=%E ... 0180323&ie=utf8
或者PC V1000L:https://detail.tmall.com/item.ht ... ies=5919063:6536025
作者: 132003hk    時間: 2018-3-24 01:07

如果唔介意舊款同膠側透,樓上兩隻係唔錯
作者: TimmyL    時間: 2018-3-24 02:21

回覆 8# 賣火柴的小男孩


    又或者試試這個:https://detail.tmall.com/item.ht ... 3c1&abbucket=19
https://detail.tmall.com/item.ht ... 222&abbucket=19
作者: ckw1    時間: 2018-3-24 10:47

回覆 1# 賣火柴的小男孩

我都是PC-X900,都用了6/7年,同樓主一樣命運,打算去腦場買粒開關制試下自己改.
X900是好箱,想用番.
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2018-3-24 11:25

回覆  賣火柴的小男孩

我都是PC-X900,都用了6/7年,同樓主一樣命運,打算去腦場買粒開關制試下自己改.
X900 ...
ckw1 發表於 2018-3-24 10:47


我早前訂左個前置USB面板換左,等左個半月。
作者: 街舞啊南    時間: 2018-3-24 15:03

回覆 1# 賣火柴的小男孩

在bios設定通電開機或設定鍵盤&毛鼠開機吾使換箱甘大件事
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2018-3-30 23:13

回覆  賣火柴的小男孩

我都是PC-X900,都用了6/7年,同樓主一樣命運,打算去腦場買粒開關制試下自己改.
X900 ...
ckw1 發表於 2018-3-24 10:47


師兄, 小弟見今日假期, 出左去深水步, 買左粒野.. $8.5 一包有5粒, 成功換左,
X900 始終係個好機箱, 應該繼續用... 十年八年..
作者: TimmyL    時間: 2018-3-31 01:45

師兄, 小弟見今日假期, 出左去深水步, 買左粒野.. $8.5 一包有5粒, 成功換左,
X900 始終係個好機箱, 應 ...
賣火柴的小男孩 發表於 2018-3-30 23:13



    師兄有冇相睇,在那裡買呀?
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2018-3-31 02:52

師兄有冇相睇,在那裡買呀?
TimmyL 發表於 2018-3-31 01:45


SORRY, 因為已經上左機, 影唔到相比你,
我係(華X, X輝)買的, 5A區, 號碼係S 1X.... 唔係好記得十幾..
作者: TimmyL    時間: 2018-3-31 12:35

唔該哂師兄,會自己去睇睇
作者: TimmyL    時間: 2018-3-31 12:40

我早前訂左個前置USB面板換左,等左個半月。
賣火柴的小男孩 發表於 2018-3-24 11:25


    師兄個面板鑼絲滑咗牙,唔知重有冇得整呢?
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2018-3-31 13:10

本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2018-3-31 13:11 編輯
師兄個面板鑼絲滑咗牙,唔知重有冇得整呢?
TimmyL 發表於 2018-3-31 12:40


師兄, 即係你個USB頂置果個及開關制都有問題?
建議你如果整開真係訂一個新既頂置USB, 因為舊果個係一條條USB線比你一支支插入去 或好似係.. 要插主機板個USB... 好散好煩, 我訂果個係一組線咁插入去方便好多, 同埋換新之後滑咗牙問題自然解決埋,
作者: TimmyL    時間: 2018-3-31 15:04

本帖最後由 TimmyL 於 2018-3-31 15:15 編輯

回覆 20# 賣火柴的小男孩


    原本祗想換鑼絲,但滑咗牙問題,無法去換新既頂置USB,唔知有冇辦法重換倒個USB頂置呢!(或祗能粗暴拆咗個舊USB頂置)
另外師兄訂咗邊個 model 既頂置USB(联力工业 PW-IS40AV85AI0 机箱多媒体IO模组线材 ?),
而開關制暫時冇事,祗見有多位師兄都有問題,所以找定先以作後備.
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2018-3-31 15:51

回覆  賣火柴的小男孩


    原本祗想換鑼絲,但滑咗牙問題,無法去換新既頂置USB,唔知有冇辦法重換倒個USB ...
TimmyL 發表於 2018-3-31 15:04


對啊, PW-IS40AV85AI0
我當時是去深水步 cen..... 訂的, 等了很久
作者: ckw1    時間: 2018-4-5 20:33

回覆 19# TimmyL

我都買了 6x6mm 觸動禁手掣,成功換了.
螺絲滑牙可試用大小鋼牙或用過山螺絲.
作者: TimmyL    時間: 2018-4-6 15:33

本帖最後由 TimmyL 於 2018-4-7 10:01 編輯

回覆 23# ckw1


    多謝師兄提點,但最大問題係個頂置USB D 螺絲滑牙拆唔倒出嚟,換唔倒個 PW-IS40AV85AI0 !
師兄們有冇計可以簡單地拆倒個頂置USB, 唔該哂!
作者: ckw1    時間: 2018-4-7 11:03

本帖最後由 ckw1 於 2018-4-7 11:10 編輯

回覆 24# TimmyL

試伸隻手入箱將份嘢向下扯,然後在上面轉螺絲.小心上面連住蓋張黑膠片好脆的,容易爆裂.
或影張相睇睇.
作者: TimmyL    時間: 2018-4-7 19:02

回覆 25# ckw1 20180407-x900.jpg
師兄看看螺絲滑牙了,有冇計呀?

圖片附件: 20180407-x900.jpg (2018-4-7 18:58, 98.16 KB) / 下載次數 52
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2051309&k=a0b560af0bb95d7f6eefd13c1f3e2d9d&t=1782189114&sid=18rbLPK8s7


作者: ckw1    時間: 2018-4-8 08:39

回覆 26# TimmyL
螺絲以嚴重銹蝕,仲轉唔轉得?,如果唔轉得,噴小小WD40幾分鐘後用鉗仔轉試試,如果滑了牙,轉時打開隻門仔用力將份USB向下壓.
你果粒好似唔係原裝螺絲,原装是十字啤把螺絲!
用暴力拆好容易整爛隻門仔,小心.
作者: TimmyL    時間: 2018-4-8 10:38

回覆 27# ckw1


    師兄螺絲係原裝,以前都試過用WD40,不過用完就由十字變上到宜家樣子,想過用暴力拆頂置USB,就係怕整爛隻門仔(不過隻門仔好似又唔係連住個頂置USB),有冇師兄有換過PW-IS40AV85AI0的經驗,可否指點一吓!
同淘寶PW-IS40AV85AI0 似乎全部都係黑色冇銀色, 祗得BZ-U02U3 85CM線材(連面板個隻)有得揀銀色但由三百變四百幾.
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2018-4-8 13:18

回覆  ckw1


    師兄螺絲係原裝,以前都試過用WD40,不過用完就由十字變上到宜家樣子,想過用暴力拆頂置USB ...
TimmyL 發表於 2018-4-8 10:38


咁既環境, 唔知放支一字批或者十字批係粒螺絲孔度, 然後吱少少 AA超能膠 等佢干左.. 擰唔擰到呢?
或者你打開機箱前置個ROM位, 你可以清楚見到粒螺絲係上係pw-is40av85aio 左右兩邊的膠位上, 如果你一心想換, 可以想方法破壞佢..
再唔係用鑽, 直接鑽入去..
作者: TimmyL    時間: 2018-4-8 15:08

回覆 29# 賣火柴的小男孩

嚴重銹蝕個粒螺絲應該擰唔到(粒螺絲真係唔知咩嘢物料嚟,其他D螺絲冇嚴重銹蝕),另外個粒螺絲重擰到.師兄知你有換過PW-IS40AV85AI0經驗,如果暴力拆個頂置USB(鬆開另外個粒螺絲,成個頂置USB鉗出嚟,work 唔 work 呢?)應該唔會整爛隻門仔掛(我估隻門仔應該唔係連住個頂置USB)係唔係?
重有個PW-IS40AV85AI0係唔係冇得訂銀色呀?如果係就唯有淘寶這個BZ-U02U3 85CM線材(https://detail.tmall.com/item.ht ... fa5&abbucket=17)因為好似有顏色揀.
唔想用銀色機箱但個頂置USB係黑色!
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2018-4-8 16:18

回覆  賣火柴的小男孩

嚴重銹蝕個粒螺絲應該擰唔到(粒螺絲真係唔知咩嘢物料嚟,其他D螺絲冇嚴重銹蝕),另外 ...
TimmyL 發表於 2018-4-8 15:08


個活門跟個頂置USB是獨立的可以放心, 即使活門左右兩邊的膠位損壞也不怕,
我不知道沒有沒其它顏色訂購, 因為自己用黑色就訂了黑色..
不如直接用鑽開吧.... 不怕破怕結構外觀..
作者: TimmyL    時間: 2018-4-8 16:38

回覆 31# 賣火柴的小男孩


   Thanks, 師兄,睇睇有冇得淘番個銀色先,有就馬上破斧尋舟.
作者: ckw1    時間: 2018-4-8 20:23

回覆 28# TimmyL

隻門仔唔係連住個頂置USB,但是門鉸是連住頂置USB及機身之間的黑膠片,而這黑膠片好脆的,容易爆裂.
睇嚟都係要鑽了,小心些吧.
作者: TimmyL    時間: 2018-4-8 21:24

回覆 33# ckw1


    多謝師兄提點!
作者: ckw1    時間: 2018-4-9 10:04

回覆 34# TimmyL

仲有樣嘢要留意,鑽時用塊布隔箸下面,以免鐵粉跌落底板及其他硬件引至短路.
請恕我長氣
作者: TimmyL    時間: 2018-4-9 14:27

回覆 35# ckw1

真心多謝師兄提點!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2