作者: a21029 時間: 2018-3-21 22:03 標題: 跪求右側機箱介紹
因為屋企舊時裝修問題,電腦只可以直放係mon既左手邊,所以必須右側機箱
想問下除左Corsair 600c之外,仲會有咩選擇?ATX或更大都可以
另外都想跟手問埋600c/你地提供既選擇,最大可以放得落咩size既散熱?
請指教,萬分感謝
作者: shimanong 時間: 2018-3-21 22:34
TT CORE x5/x9
左右邊任君選擇
作者: Man@MFHK 時間: 2018-3-21 23:11
唯一問題係,真係唔知隔塵網整成咁其實有乜用……

作者: a21029 時間: 2018-3-22 02:05
依兩隻真係不了,仲有冇其實選擇呀?
其實不直唔係問題
作者: youarehere 時間: 2018-3-22 03:11
silverstone都有唔少
ps07/kl06/tj08e/rvx01等等
作者: snap820 時間: 2018-3-22 03:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shimanong 時間: 2018-3-22 12:29
可能FOR疊箱用呱?
P.S. 我用緊x9,搞左勁耐先好晒隔塵

作者: Man@MFHK 時間: 2018-3-22 14:10
本帖最後由 Man@MFHK 於 2018-3-22 14:56 編輯
預疊箱就造可拆式底盤或者開喉位走線位而唔係好似佢咁成個底透氣但得三忽有隔塵網其餘地方坦蕩蕩

要盒仔箱我就唔會揀TT寧願揀姑媽:
http://www.coolermaster.com/case/lan-box/haf-xb-evo/
作者: njeschan 時間: 2018-3-22 15:21
有無話要限幾多筆直?
作者: hkce 時間: 2018-3-22 16:17
回覆 1# a21029
600c 可以放200mm高的cpu cooler. noctua 15, 雙塔都可以放到。
AIO水冷可以用240,280,360.
但留意各大評論都係講600C散熱比左側箱略差。如果唔係要ODD位的,揀其他品牌比較好
作者: a21029 時間: 2018-3-22 16:50
回覆 9# njeschan
無限budget,錢唔係問題
最緊要岩用,靚仔
作者: a21029 時間: 2018-3-22 16:54
回覆 10# hkce
原來散熱差,odd唔一定要既
有人介紹左隻be quiet dark base pro 900
師兄們點睇?同埋邊到有得買?
作者: 132003hk 時間: 2018-3-22 18:18
本帖最後由 132003hk 於 2018-3-22 18:25 編輯
呢隻OK? 左右都得,多玩法,不過要花啲功夫.
當時$2000 - 2100左右,而家唔知有冇平貴.
https://www.youtube.com/watch?v=IXjvxw92yls
作者: a21029 時間: 2018-3-22 18:22
回覆 13# 132003hk
冇錯,我都睇要依隻,但有兩個問題
邊到有得買,我上網見啲師兄都係外國訂
散熱各方面如何?
作者: 132003hk 時間: 2018-3-22 18:27
回覆 14# a21029
去格價網睇下,有地子
搜尋
be quiet DARK BASE PRO 900
作者: 132003hk 時間: 2018-3-22 18:40
回覆 14# a21029
散熱未用過唔知
作者: snap820 時間: 2018-3-22 21:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a21029 時間: 2018-3-22 22:00
回覆 17# snap820
係呀,右側透+開門,atx或以上
價錢唔係問題
作者: 132003hk 時間: 2018-3-23 01:01
本帖最後由 132003hk 於 2018-3-23 01:07 編輯
仲有tj11,但佢係舊款,唔係玻璃側透而且好貴
http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=292&area=tw
作者: 132003hk 時間: 2018-3-23 01:12
仲有聯力o12
https://youtu.be/vcAIo6vgDTA
作者: PCAJ 時間: 2018-3-23 01:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a21029 時間: 2018-3-23 16:00
我睇中左隻bequiet dark base 700
師兄們點睇?
點樣訂?
作者: Man@MFHK 時間: 2018-3-23 16:31
本帖最後由 Man@MFHK 於 2018-3-23 16:39 編輯
銀欣FT04
http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=397&area=tw
處理器散熱器限高165mm,D15S高160mm岩岩好夠裝,D15就未必得。
作者: a21029 時間: 2018-3-24 23:58
回覆 23# Man@MFHK
銀石真心又貴又核突
作者: snap820 時間: 2018-3-25 08:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aa1320 時間: 2018-3-25 19:21
FT-02E BW
最強風冷
https://www.youtube.com/watch?v=otiIWhPKc20
作者: a21029 時間: 2018-3-25 21:49
回覆 25# snap820
淘仔我信唔過
作者: Man@MFHK 時間: 2018-3-26 00:30
本帖最後由 Man@MFHK 於 2018-3-26 00:33 編輯
呢隻正,又多HDD位,係長左D......
樓主要靚仔銀欣或者要RVX01或RV04:
http://www.silverstonetek.com/ra ... p;area=en&top=C
http://www.silverstonetek.com/ra ... p;area=en&top=C
作者: oscar2 時間: 2018-4-4 19:57
我都正係到搵緊同類箱 真煩惱
作者: oscar2 時間: 2018-4-4 19:58
買左未?? 最後決定左邊個?
作者: a21029 時間: 2018-4-4 22:30
回覆 30# oscar2
師兄,我就決定左啦
be quiet既dark base 700
等緊新gpu出就一次過砌
作者: oscar2 時間: 2018-4-4 22:40
回覆 31# a21029
係邊到買呢?? 買左幾錢???
作者: a21029 時間: 2018-4-5 00:21
回覆 32# oscar2
我格過曬價
亞馬遜,newegg都比較貴
淘寶我又信唔過
之後email埋德國同台灣總公司,德國唔彩我
台灣搞到寄過黎,但又係貴左好多
最後 computeruniverse叫做平小小,不過都食成6舊運費
最慘香港冇
作者: oscar2 時間: 2018-4-5 13:56
回覆 33# a21029
嘩, 運費都6舊, 我都係算了, 太貴...
作者: OHiToMiO 時間: 2018-4-9 09:49
未買既可以睇埋R6一樣可以左右板交換用
有3隻色
http://www.fractal-design.com/ho ... /define-r6-white-tg
作者: hkjake 時間: 2018-4-19 21:43
回覆 35# OHiToMiO
真係可以左右板交換用
之前都有師兄介紹過,但我睇勻哂D Review同開箱都冇講可以交換用
如果左右板交換用,即係上銅柱塊板同後面果塊板可以反轉,如果唔係只會睇到D背線...
作者: hkce 時間: 2018-4-20 19:16
肯定唔得。左右板交換用? 咁後I/O又點掉左右?
左右掉轉開門就得

作者: hkjake 時間: 2018-4-23 13:57
回覆 37# hkce
其實我搵右側透ATX機箱真係有三年,
因為除左右透仲要矮過46cm,變左Corsair同Silverstone好幾個右透箱都用唔到。
我依家係用Corsair 230T反轉黎放
如果R5同R6個開關唔係係上面我都有興趣反轉黎放,因為佢比230T多3.5 bay同埋多5.25位。
我依家仲痴線到想由機箱拉SATA同4pin電出機箱出面,再買個3.5 HDD架插落去
同埋右側透箱仲有個問題係如果用非公顯卡行唔到前下入後上出風道,我反轉用變左前上入,後下出
作者: hkce 時間: 2018-4-23 16:55
回覆 38# hkjake
反轉放,遇過最有趣的是thermaltake Urban S1, 好似做出黎就係比人反轉用
可惜高468,如果放到可以諗諗.另外一個都係thermaltake, Core G3, Case 好細但仍然可以用full graphics card及有4個前置USB,但要用SFX power。
作者: hkjake 時間: 2018-4-23 20:07
回覆 39# hkce
Core G3之前有CHING開過箱
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid37131516
呢個箱第一眼睇好得,
但睇睇下要用SFX牛,得兩個PCI Slot位比顯卡,咁不如直接用Matx/ITX箱+板算。

