Board logo

標題: GTR新短身ITX機箱 [打印本頁]

作者: 阿Gong    時間: 2009-7-21 23:32     標題: GTR新短身ITX機箱

http://www.gtr.com.hk/case/itx/elf26i/elf26i.htm

樣唔算靚仔,但佢用TFX牛,又夠短身…拍得住InWin隻BW639! +刀價$245…唔知包唔包牛…
作者: jeff_extergo    時間: 2009-7-21 23:33

散熱唔好,熱到呀媽都唔認得
但又唔夠細又做唔到機頂盒咁
作者: 豆腐里奧    時間: 2009-7-22 03:16

ITX箱好似闊左D
作者: kcgary2g    時間: 2009-7-22 09:30

原帖由 阿Gong 於 2009-7-21 23:32 發表
http://www.gtr.com.hk/case/itx/elf26i/elf26i.htm

樣唔算靚仔,但佢用TFX牛,又夠短身…拍得住InWin隻BW639! +刀價$245…唔知包唔包牛…

無咩......突別
作者: Frankie201    時間: 2009-7-22 09:38

好吾得個樣...
作者: 469394    時間: 2009-7-22 12:37

散熱超差
作者: kclam    時間: 2009-7-22 15:15

個樣真係好唔靚仔
作者: takiehou    時間: 2009-7-22 19:05

熱死咩///靚都冇用
作者: muihin    時間: 2009-7-22 21:32

冇咩特別 x 2





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2