作者: dan_dan 時間: 2022-8-31 14:57 標題: AR-JE11 冷氣機遙控器一拆就唔着
本帖最後由 dan_dan 於 2022-8-31 15:02 編輯
我有部冷氣機搖控器入面 MASTER CONTROL 撳極都無反應,拆開諗住用酒精抹下啲接觸點,抹完裝返個搖控器就器著壞咗,點解?同埋好其怪個lcd 無線駁住都會有顯示?
請問有冇師兄點搞?
謝謝
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336942&k=3cb28929fc8216e69fde01293f0b3938&t=1782151908&sid=57XjQAZ9Ov

作者: kwliu 時間: 2022-8-31 15:09
回覆 1# dan_dan
個LCD係用導電膠條同PCB連接.
另外見紅框位置比電池汁腐蝕, 要放大睇有無得補.
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336948&k=b85aad3c6210ad37af2aa74817d0f48e&t=1782151908&sid=57XjQAZ9Ov

作者: dan_dan 時間: 2022-8-31 15:26
如果裝時條膠條接觸不良會唔會導致著唔到搖控器?
作者: dan_dan 時間: 2022-8-31 15:29
電池位曾經流汁當時無理會,而已電腦板腐蝕有無得救?
作者: kwliu 時間: 2022-8-31 15:35
影響顯示不影響按鍵反應
作者: kwliu 時間: 2022-8-31 15:39
要刮骨療毒, 清乾淨睇下先, copper trace有手藝都可以駁下, 制底碳漿就好難救.
作者: dan_dan 時間: 2022-8-31 15:47
我試下死馬當活馬醫,整死咗就淘返個
作者: Q-Q 時間: 2022-8-31 17:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan 時間: 2022-9-1 09:31
本帖最後由 dan_dan 於 2022-9-1 09:39 編輯
琴晚手痕開個搖控器著得返
呢個搖控器好其怪,說明書寫每次換電池要 ACL 一次先得 (無記錯的話),總之換電前要做多個步驟先得,唔可以直接換電池
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337024&k=342aba7756bcc287c7261e153fdcc219&t=1782151908&sid=57XjQAZ9Ov



