Board logo

標題: AR-JE11 冷氣機遙控器一拆就唔着 [打印本頁]

作者: dan_dan    時間: 2022-8-31 14:57     標題: AR-JE11 冷氣機遙控器一拆就唔着

本帖最後由 dan_dan 於 2022-8-31 15:02 編輯

我有部冷氣機搖控器入面 MASTER CONTROL 撳極都無反應,拆開諗住用酒精抹下啲接觸點,抹完裝返個搖控器就器著壞咗,點解?同埋好其怪個lcd 無線駁住都會有顯示?

請問有冇師兄點搞?

謝謝 Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(EBAFD).jpg


via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(EBAFD).jpg (2022-8-31 14:57, 137.83 KB) / 下載次數 99
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336942&k=3cb28929fc8216e69fde01293f0b3938&t=1782151908&sid=57XjQAZ9Ov


作者: kwliu    時間: 2022-8-31 15:09

回覆 1# dan_dan

個LCD係用導電膠條同PCB連接.
另外見紅框位置比電池汁腐蝕, 要放大睇有無得補.
untitled1.jpg

圖片附件: untitled1.jpg (2022-8-31 15:05, 39.93 KB) / 下載次數 96
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336948&k=b85aad3c6210ad37af2aa74817d0f48e&t=1782151908&sid=57XjQAZ9Ov


作者: dan_dan    時間: 2022-8-31 15:26

回覆  dan_dan

個LCD係用導電膠條同PCB連接.
另外見紅框位置比電池汁腐蝕, 要放大睇有無得補.
...
kwliu 發表於 2022-8-31 15:09



    如果裝時條膠條接觸不良會唔會導致著唔到搖控器?
作者: dan_dan    時間: 2022-8-31 15:29

電池位曾經流汁當時無理會,而已電腦板腐蝕有無得救?
作者: kwliu    時間: 2022-8-31 15:35

如果裝時條膠條接觸不良會唔會導致著唔到搖控器?
dan_dan 發表於 2022-8-31 15:26


影響顯示不影響按鍵反應
作者: kwliu    時間: 2022-8-31 15:39

電池位曾經流汁當時無理會,而已電腦板腐蝕有無得救?
dan_dan 發表於 2022-8-31 15:29


要刮骨療毒, 清乾淨睇下先, copper trace有手藝都可以駁下, 制底碳漿就好難救.
作者: dan_dan    時間: 2022-8-31 15:47

要刮骨療毒, 清乾淨睇下先, copper trace有手藝都可以駁下, 制底碳漿就好難救. ...
kwliu 發表於 2022-8-31 15:39



    我試下死馬當活馬醫,整死咗就淘返個
作者: Q-Q    時間: 2022-8-31 17:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan    時間: 2022-9-1 09:31

本帖最後由 dan_dan 於 2022-9-1 09:39 編輯

琴晚手痕開個搖控器著得返

呢個搖控器好其怪,說明書寫每次換電池要 ACL 一次先得 (無記錯的話),總之換電前要做多個步驟先得,唔可以直接換電池

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(23078).jpg


via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(23078).jpg (2022-9-1 09:28, 124.76 KB) / 下載次數 110
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337024&k=342aba7756bcc287c7261e153fdcc219&t=1782151908&sid=57XjQAZ9Ov






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2