作者: wiz123 時間: 2018-12-19 10:47 標題: 樂聲牌除靜電風扇
本帖最後由 wiz123 於 2018-12-19 11:29 編輯
不過設計好似幾店, 有8支針去放離子
用24V電, 可以手提帶去邊都得
但唔知會出幾多臭氧有危險, 都係要用先開
spec話支針升壓到2000V, 去電離ION出黎, 有危險如果買黎用要小心, 雖然成個殼都係膠正常用唔會店到支針
要拉部壓縮機同靜電槍去噴完先拆得, 好大工程,
應該係車上面係咁登, D泡泡膠係咁磨, 於是勁多靜電
有左呢部野就簡單好多, 好似巴蕉扇咁帶住係身, 吹兩野就攪店
又要DIY番舊24V電
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099929&k=3d9e382a58173385ffe7eb2a50bb955a&t=1782200541&sid=upzyUMwVot


