作者: pbodq 時間: 2015-5-29 15:16 標題: 通常d壞notebook,大家會賣去邊?
無電到,著唔到
整,我就唔識整
作者: krell1 時間: 2015-5-29 15:29
高登/新高登 都有舖頭維修NB, 可以去問下
作者: longun 時間: 2015-5-29 20:33
epc 易手廣場唔 duck 咩
作者: alan11abc 時間: 2015-5-29 20:36
一定duck
via HKEPC Reader for Android
作者: ray08 時間: 2015-5-29 21:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pbodq 時間: 2015-6-1 10:02
遲d PM/提供資料

