Board logo

標題: 通常d壞notebook,大家會賣去邊? [打印本頁]

作者: pbodq    時間: 2015-5-29 15:16     標題: 通常d壞notebook,大家會賣去邊?

無電到,著唔到

整,我就唔識整
作者: krell1    時間: 2015-5-29 15:29

高登/新高登 都有舖頭維修NB, 可以去問下
作者: longun    時間: 2015-5-29 20:33

epc 易手廣場唔 duck 咩
作者: alan11abc    時間: 2015-5-29 20:36

epc 易手廣場唔 duck 咩
longun 發表於 2015-5-29 20:33

一定duck

via HKEPC Reader for Android
作者: ray08    時間: 2015-5-29 21:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pbodq    時間: 2015-6-1 10:02

遲d PM/提供資料





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2