Board logo

標題: 七畫管一問 [打印本頁]

作者: pc0020    時間: 2014-7-15 20:17     標題: 七畫管一問

喺淘寶買咗啲七畫管,有大有細,細果啲用萬用錶試過全部著,但1.5寸的只係右下角果點著,請問1.5寸嘅管係咪萬用錶試唔到? 要點試? 同埋通常電壓係咪大啲? thx
作者: jwong852    時間: 2014-7-15 20:38

大七畫管, 字劃可能係用2粒LED串埋.

用5V串支200 - 1k ohm 電阻試吓啦.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2