作者: xiao 時間: 2012-12-24 20:59 標題: 請問有沒有類似 EaglePCB, 但是免費的 PCB 軟件呢
雖然是平安夜, 不過很早慶祝完畢, 繼續做功課.
突然發現免費的 EaglePCB 有限制LAY板面積的大小, 同儕都沒準備每人買一個來用, 所以想請問一下, 有沒有類似的, 但是PCB面積可以到 20CM x 20CM 的
作者: C_Law 時間: 2012-12-24 21:10
很多年前用過 PCB123,不知現在如何。
作者: meguro_ 時間: 2012-12-24 21:27
how about freepcb?
作者: xiao 時間: 2012-12-24 22:04
謝謝你的資料, 請教一下, 她有沒有 [鋪地] 的功能呢 ?
作者: xiao 時間: 2012-12-24 22:04
謝謝你的資料, 請教一下, 她有沒有 [鋪地] 的功能呢 ?
作者: meguro_ 時間: 2012-12-24 22:31
記憶中好似無, 我都係用粗線劃當鋪地就算
作者: Clive68000 時間: 2012-12-25 11:36
Design Spark PCB ??
http://www.designspark.com/page/designspark-pcb-home-page?/pcb
自己用 ExpressPCB 因最簡單易用
作者: xiao 時間: 2012-12-25 12:16
hello, 這位仁兄, 上次請教TINY45的[示波器]也得到你的大力幫忙, 這次又來出手了.
其實俺是要設計一個DIY板, 目的用 INA2332 OPA, 那個 TSSOP14實在夠小, 但是還沒學會如何自計建立 Library, 所以很多 PCB 設計都沒有類似的新的零件Library.
看了你提議的 EXPRESSPCB, 馬上試了一下, 還是要想辦法自己建立新的零件 Library, 請問有參考的資料嗎
作者: C_Law 時間: 2012-12-25 15:02
太耐世紀,無印象囉。
作者: Clive68000 時間: 2012-12-25 15:09
TSSOP 係唔係 0.0256 pitch / 0.65mm ??
用 SMT SSOP-0.0256 pitch 得唔得??
EXPRESSPCB 係 component manager 選左零件可以撳 "add to favorites"
下次可以係 Favorite components 攞來用,自建新零件 Library 應該無辦法......
作者: morris 時間: 2012-12-25 18:31
本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:57 編輯
......
作者: skybread 時間: 2012-12-25 22:20
我用緊開心版既AD10同DesignSpark,
DesignSpark有個好處...RS有既野佢都會有...
AD10就Lib會新D...
作者: gadget 時間: 2012-12-27 10:41
我用緊既叫DesignSpark PCB
唔洗錢有正版仲無限制
整幾多層layer,整幾大塊板都得
最近仲有個零件數據庫
睇岩既就直接拉落個design
唔洗下下自己畫零件
方便好多
希望幫到你啦
放假仲要做功課好慘


