Board logo

標題: [請教]關於制作 DC 5V & 12V 火牛 [打印本頁]

作者: superman9394    時間: 2011-5-5 17:03     標題: [請教]關於制作 DC 5V & 12V 火牛

請問各位師兄師姐, 其實可唔可以用一隻 110-0-110 to 6-0-6 嘅牛做哂 5V 同 12V 呢? 如果可以應該點駁呢? 多謝指教
作者: netnetboy    時間: 2011-5-5 17:38

回復 1# superman9394
可以.   

    一隻 110-0-110 to 6-0-6 嘅牛 .   
假設 110 - 0 -110.  
接線定義為  A- B- C       A & C -----AC. 220V input
         
假設   6 - 0 -6.         
接線定義為 D - E - F     D & E------AC 6V Output
                                        D & F------AC 12V Output

6V AC  →  整流   →  7805 IC →  DC 5V Output
12V AC  →  整流   →  DC 12V Output
作者: longun    時間: 2011-5-5 17:39

仲要睇你要既 output 幾多火...

回復 1# superman9394
作者: superman9394    時間: 2011-5-5 17:45

回復 2# netnetboy

回復 3# longun

明白~ 多謝兩位師兄解答
作者: lamtszhin0528    時間: 2011-5-5 18:12

回復  superman9394
可以.   

    一隻 110-0-110 to 6-0-6 嘅牛 .   
假設 110 - 0 -110.  
接線定義為 ...
netnetboy 發表於 5-5-2011 05:38 PM



    7805 做唔到6V->5V.....
作者: minki    時間: 2011-5-5 18:15

7805 做唔到6V->5V.....
lamtszhin0528 發表於 2011-5-5 18:12

6X1.414(整流)=8.48V都OK GE...
用1085/1086LDO做會好O的
作者: yufleung    時間: 2011-5-5 18:46

6X1.414(整流)=8.48V都OK GE......
.minki 發表於 2011-5-5 18:15

6X1.414(整流)=8.48V 係 peak voltage output....係 full load 情況下得返 ~6V.....用 low drop-out  既 voltage regulator 會好 d
作者: superman9394    時間: 2011-5-5 19:04

請問各位師兄師姐有什麼更好方案嗎? 主要係想單一隻牛出哂 5&12V 而兩者都要 2A, 多謝解答
作者: kwliu    時間: 2011-5-5 19:07

有, 出街買隻現成harddisk牛.
作者: minki    時間: 2011-5-5 20:04

請問各位師兄師姐有什麼更好方案嗎? 主要係想單一隻牛出哂 5&12V 而兩者都要 2A, 多謝解答 ...
superman9394 發表於 2011-5-5 19:04

用LDO做
LT1085/LM1085 3A LDO
作者: dino_lo    時間: 2011-5-5 20:29

小心GND 的接駁點.
有一組COIL要有4A,另一組只用了2A,, 即係要48VA牛,有12VA係一定用不到的.
作者: jwong852    時間: 2011-5-5 22:18

5V2A+12V2A, 成34W, 用switching牛啦. 一舊水以內就有.

用linear牛+穩壓, efficiency又低, 又貴, 又熱, 又大隻 ......
唯一好處係low noise, 俾hi-fi用, 或者貴D都值.
作者: superman9394    時間: 2011-5-5 23:44

回復 11# dino_lo

師兄, 你提及"小心GND的接駁點"呢度唔係幾明, 可以講多些少嗎? 感謝

回復 12# jwong852

呢層我都明白, 不過正因為我唔想用 Switching 牛, 加上想自己砌黎試下玩下, 所以體積大 同 貴 都唔緊要
作者: minki    時間: 2011-5-5 23:48

回復  dino_lo
呢層我都明白, 不過正因為我唔想用 Switching 牛, 加上想自己砌黎試下玩下, 所以體積大 同 貴 都唔緊要
回復  jwong ...
superman9394 發表於 2011-5-5 23:44

咁用LT1085CT啦
作者: superman9394    時間: 2011-5-6 00:01

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-6 00:02 編輯

回復 14# minki

師兄, 我o係 RS 見到 LM1085 同 LT1085 個價都差好遠下, 其實呢兩款係咪只係唔同廠牌但規格係一樣? 如果規格一樣但係價錢差禁遠係唔係唔太值呢? LT1085 品質比較好? 雖然話貴唔緊要, 但係貴得黎唔抵/唔值就緊要

感謝回答
作者: minki    時間: 2011-5-6 00:08

回復  minki

師兄, 我o係 RS 見到 LM1085 同 LT1085 個價都差好遠下, 其實呢兩款係咪只係唔同廠牌但規格 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 00:01

LT 係LINEAR出品.....係HI-FI界都好好多人 RECOMMEND LE粒.....聽聞NOISE小O的
LM係 NATIONAL SEMI 出品(剛剛比TI食左果間)
如果你係第一次DIY...我SUGGEST你買LM1085....因為LT就算NOISE低...
都要好GE零件/線路/LAYOUT先可以發揮到......而且價錢貴...一唔小心就
作者: superman9394    時間: 2011-5-6 00:16

回復 16# minki

原來如此~

師兄, 我仲有一個問題, 穩壓部分我係唔係跟 Datasheet 入面最 Basic o個個砌法黎砌就ok? 如下圖
BASIC.jpg

感謝師兄解答

圖片附件: BASIC.jpg (2011-5-6 00:14, 28.89 KB) / 下載次數 54
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1178344&k=b7fcd4853e59a353e0a5098149879a0c&t=1782197363&sid=3sP6HyXyAP


作者: minki    時間: 2011-5-6 00:20

回復  minki

原來如此~

師兄, 我仲有一個問題, 穩壓部分我係唔係跟 Datasheet 入面最 Basic o個個砌法黎 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 00:16

係....記住INPUT前+水塘無妨...但係OUTPUT一定唔可以增+水塘....
想NOISE小O的可以再+1X 0.1UF 1X0.01UF陶瓷電容
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 00:26

要用在AUDIO? LT一定好過 LM.
LINEAR 要平用,就用LM317, 好過7812, 7805,而且可以調.
係唔係要12V 同 5V COMMON GND?
其實火牛二次出, 單用一組 12V AC ,整流>瀘波>穩壓 DC12.
再降5V 穩壓就得,又可以慳一組整流,隻牛輸出又唔會側埋一面.
作者: minki    時間: 2011-5-6 00:36

要用在AUDIO? LT一定好過 LM.
LINEAR 要平用,就用LM317, 好過7812, 7805,而且可以調.
係唔係要12V 同 5V CO ...
kammoo 發表於 2011-5-6 00:26

第一次DIY...唔駛咁重本掛
不過12V再REG去5V會唔會好熱?
作者: superman9394    時間: 2011-5-6 00:41

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-6 00:43 編輯

回復 18# minki

白明, 感謝師兄解答

回復 19# kammoo

對, 想用係 Audio 方面, 最近一直上網爬文睇到 Linear 用係 Audio 方面比 Switching 低 Noise, 小弟好奇所以想動動手砌一隻黎試下玩下, 所以係砌之前上黎問一問各位師兄師姐

師兄, 你o既意思係唔即係穩壓 DC12V 之後再並一組出黎降壓至 5V? 如果係咁我應該點砌呢? 由於小弟o既電學知識只屬基礎階段, 所以對好多零件應用方面並唔熟悉, 如果師兄唔介意可唔可以講多少少俾小弟聽聽? 感謝解答
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 00:44

第一次DIY...唔駛咁重本掛
不過12V再REG去5V會唔會好熱?
minki 發表於 2011-5-6 00:36

係喎!: 有點熱!xd:
不過降7V 2A 姐, LM317 都唔大問題,
7805就差D.
作者: minki    時間: 2011-5-6 00:45

係喎!: 有點熱!xd:
不過降7V 2A 姐, LM317 都唔大問題,
7805就差D.
kammoo 發表於 2011-5-6 00:44

7V2A~14W.........會好熱GE WO:funk:
用7805同317一樣都係咁熱(一樣硬食咁多能量)
作者: superman9394    時間: 2011-5-6 00:54

回復 23# minki

回復 22# kammoo

兩位師兄, 照咁講係唔係即係並完一組 DC12V 出黎再係後面加多組 DC5V 穩壓? 感謝解答

小弟問題比較多, 希望師兄見諒
作者: minki    時間: 2011-5-6 00:58

回復  minki

回復  kammoo

兩位師兄, 照咁講係唔係即係並完一組 DC12V 出黎再係後面加多組 DC5V 穩壓?  ...
superman9394 發表於 2011-5-6 00:54

咁樣會易做O的.......不過會對12V果粒影響比較大(要用LT/LM1083 5A REG)因為12V2A+5V2A總共4A
而且會好熱
(被穩定的電壓-->例如12-->5唔見7V...再加上2A..大約有7X2=14W的熱量放出.......)
散熱會好惡攪
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 01:01

LINEAR REG. 12V 2A + 5V 2A,
都預咗落大 HEATSINK!
可能慣咗,以前砌 HIFI都唔多覺, 我好少 LOAD盡2A.
作者: superman9394    時間: 2011-5-6 01:17

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-6 01:20 編輯

回復 25# minki

回復 26# kammoo

了解

師兄, 小弟又有一堆問題想問

1) 如果轉用 1084/1083 載流量大 D o既 Regulator 熱量問題會唔會冇禁大呢?

2) 咁係唔係用返原方案俾隻牛行大細邊, 辛苦隻牛好過辛苦粒 Regulator 呢?

3) 根據 dino_lo 師兄所講火牛方面我係唔係應選用 60VA 以上o既火牛呢?

4) 幫 Regulator 上散熱器前係唔係要加散熱膏呢? 而上散熱器o個口螺絲又係咩 Size 呢?

真係麻煩晒各位師兄o既詳盡解答, 小弟萬分感激

時間唔早小弟先去休息, 遲d再問各位師兄
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 01:36

本帖最後由 kammoo 於 2011-5-6 01:39 編輯

回復 27# superman9394
1/ 唔係, 一樣熱,只是封裝唔同,粒CHIP 頂得住,不過都要落大 HEATSINK.
2/  咁就要你自己計數, 粒REG + HEATSINK + HOT  OR 要加大隻牛行火數行大細邊, 那樣著數.
3/ 計數48VA左右, 市場上可找到的,好似得60VA ; 100VA
4/ 如果粒REG,背面是金屬,要加硅/雲母片,膠介子絕緣, 散熱膏當然要加, 一般M3鏍絲.

好覺得最簡單的解決方法,是找有2組輸出的火牛.(訂做 或自己繞)
又或者最容易的方法, 分開2隻牛去做  (12V 30VA 一隻;, 5V 12VA 一隻)
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 01:56

又想問點解?
若然你唔係玩AUDIO的話,
不如照牛王的方案,用SWITCHING POWER,簡單得多!
又唔駛放棄隻牛,又唔駛用大HEATSINK, 又無咁熱, 加兩粒MODULE 就搞掂!
我的PSU除咗原來可調的30V LINEAR OUTPUT 上面都加上幾組 SWITCHING OUTPUT 12V;5V 3.3V, 放曬落去個機殼都無問題!
作者: am1698    時間: 2011-5-6 05:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MCLL    時間: 2011-5-6 08:21

睇完少少內容之後, 可能要裝個火牛來輸出到 CD-Rom / DVD-Rom, 之前都裝過來玩玩, 我就用這隻火牛, 一隻可以裝到 12V 和 5V 2A 輸出

圖片附件: IMG_1058.JPG (2011-5-6 08:20, 91.93 KB) / 下載次數 27
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1178435&k=519257cb4d6eb2b784ec62f4760c55fc&t=1782197363&sid=3sP6HyXyAP


作者: superman9394    時間: 2011-5-6 08:40

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-6 08:51 編輯

回復 29# kammoo

小弟主要目的係想學習下點砌, 所以上黎問問各師兄師姐, 而 5+12v switching 其實屋企都已經有一隻

回復 30# am1698

我同樓上位師兄講嘅用法有d相近都係用係電腦入面, 所以正電壓就ok



小弟明白到每學一樣野要學得識之前就必先要交學費, 所以砌呢隻牛都預左會俾買現成黎得貴
作者: raymondchan338    時間: 2011-5-6 12:29

係喎!: 有點熱!xd:
不過降7V 2A 姐, LM317 都唔大問題,
7805就差D.
kammoo 發表於 2011-5-6 00:44



    根據 NS Datasheet. LM317 Maximum current 分別係 1.5A (K, S, T), 1.0A (EMP) 同 0.5A (H, E, MDT). 無一款 support 到 2A.
作者: minki    時間: 2011-5-6 12:41

回復  kammoo

小弟主要目的係想學習下點砌, 所以上黎問問各師兄師姐
superman9394 發表於 2011-5-6 08:40

咁你平平地買LM1085玩下先啦
係你個CASE我覺得辛苦隻牛好O的........
作者: minki    時間: 2011-5-6 12:42

根據 NS Datasheet. LM317 Maximum current 分別係 1.5A (K, S, T), 1.0A (EMP) 同 0.5A (H, E, MDT ...
raymondchan338 發表於 2011-5-6 12:29

用3055擴流
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 12:44

根據 NS Datasheet. LM317 Maximum current 分別係 1.5A (K, S, T), 1.0A (EMP) 同 0.5A (H, E, MDT ...
raymondchan338 發表於 2011-5-6 12:29

多謝師兄指正!, 無注意到添!
我都好少咁用,一般用並聯或加功率管擴流.
作者: raymondchan338    時間: 2011-5-6 12:48

用3055擴流
minki 發表於 2011-5-6 12:42



    3055 係 N-channel MOSFET 黎喎.

Are you talking 2N3055 NPN Transistor?
作者: minki    時間: 2011-5-6 12:54

3055 係 N-channel MOSFET 黎喎.

Are you talking 2N3055 NPN Transistor?
raymondchan338 發表於 2011-5-6 12:48


作者: xianrenb    時間: 2011-5-6 12:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 13:02

回復  kammoo

小弟主要目的係想學習下點砌, 所以上黎問問各師兄師姐, 而 5+12v switching 其 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 08:40

唔一定要全部自己執零件砌,先至學到野,香港呢個電子沙模,
要買齊料都有d難度,特別是2 組輸出的變壓器, 華龜一定搵唔到.
其實上面師兄的火牛,玩砌音响的鋪頭或者問吓麥氏, 國內都比較容易找到(環牛,方牛, R牛都有,不過此一般火牛貴,
想要平啲,又唔駛四處找,可以上TB找,
同時買多2塊穩壓板返來自已砌,一定平過你香港執料做,
砌的過程,及調較的過程,一樣可以學到好多野.
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 13:10

3055 係 N-channel MOSFET 黎喎.

Are you talking 2N3055 NPN Transistor?
raymondchan338 發表於 2011-5-6 12:48

師兄,大家明白就得LA!
個個都係咁講嫁啦!
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 13:17

根據 NS Datasheet. LM317 Maximum current 分別係 1.5A (K, S, T), 1.0A (EMP) 同 0.5A (H, E, MDT ...
raymondchan338 發表於 2011-5-6 12:29

其實LM317K -TO3 龜殼, DATASHEET
15V 樓下, 可以承受2.2A
317K.jpg

圖片附件: 317K.jpg (2011-5-6 13:16, 141.8 KB) / 下載次數 77
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1178504&k=9bb6f2e9a30ec32f01e8824630e69d8f&t=1782197363&sid=3sP6HyXyAP


作者: raymondchan338    時間: 2011-5-6 14:42

師兄,大家明白就得LA!
個個都係咁講嫁啦!
kammoo 發表於 2011-5-6 13:10


攪下氣紛姐.

Don't be serious.
作者: raymondchan338    時間: 2011-5-6 14:47

其實LM317K -TO3 龜殼, DATASHEET
15V 樓下, 可以承受2.2A
kammoo 發表於 2011-5-6 13:17


Typical 即係唔係粒粒得.

317.JPG

圖片附件: 317.JPG (2011-5-6 14:46, 55.47 KB) / 下載次數 41
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1178514&k=909ac399182a4521610a8158337a0a93&t=1782197363&sid=3sP6HyXyAP


作者: kammoo    時間: 2011-5-6 15:39

攪下氣紛姐.

Don't be serious.
raymondchan338 發表於 2011-5-6 14:42

我都知
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 15:41

Typical 即係唔係粒粒得.
raymondchan338 發表於 2011-5-6 14:47

係呀 有 LM317K- 有"K" 字尾的.

作者: SAGAQWE    時間: 2011-5-6 16:11

5V/2A +12V/2A供電, 看線路各組是否要全時100%索取著2A電流, 還是在起動那一瞬間要大電流.
如果全程都使用2A的話, 那不要考慮只用一枚可調穩壓管, 須加1~2枚擴流管以便將發熱量散佈開來..
如果只是瞬間起動電流大, 平均只用較少的電流, 那用一枚穩壓管加大散熱巳可..
建議用最初C Hing那6-0-6/50VA火牛的方法..  各組採用全橋式整流.. 這樣熱耗損小, 較易處理.
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 17:34

5V/2A +12V/2A供電, 看線路各組是否要全時100%索取著2A電流, 還是在起動那一瞬間要大電流.
如果全程都使用2 ...
SAGAQWE 發表於 2011-5-6 16:11

你說得有道理!
如果12V, 5V 分開兩隻牛做,又會唔會更好呢?
作者: am1698    時間: 2011-5-6 17:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superman9394    時間: 2011-5-6 18:09

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-6 18:18 編輯

回復 47# SAGAQWE

明白, 其實都唔係長索 2A 電流, 我量過平均係用 1A 多D, 所以預 2A, 咁諗其實岩唔岩?

而師兄提及到加"擴流管", 若然師兄唔介意可唔可以提供一d線路圖俾小弟參考參考? 感謝

回復 48# kammoo

最初我都想從簡搵兩隻牛分開搞, 但係正如師兄你所講係香港係一個電子沙模d野又貴又難搵, 上淘寶淘下可能仲著數, 話唔定兩隻牛價錢=香港一隻, 話雖如此但因小弟住o既地方屬"偏遠地方"好多速遞公司送貨除左收基本運費之餘仲要另加費用(申通要另收我50蚊, 順豐好耐之前試過收30蚊), 自行拎o既話就要專程搭車(來回車費都唔平)平日要返工又要就時間非常麻煩, 若然買唔多野就唔係幾抵, 如果加加埋埋o既費用同o係香港買o既價錢差唔多, 我都會選擇係香港買算

無記錯華輝買隻 25VA EI 牛都要40蚊/隻, 環牛就更加貴要成90蚊/隻, 若然我用多唔洗 100% 價錢買隻 60VA o既牛做晒兩樣應該抵玩好多, 所以我先會發呢一個 post 請教各師兄師姐咁樣做可唔可行
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 18:25

本帖最後由 kammoo 於 2011-5-6 18:40 編輯
回復  SAGAQWE

明白, 其實都唔係長索 2A 電流, 我量過平均係用 1A 多D, 所以預 2A, 咁諗其實岩唔岩?

而 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 18:09

如果可以用到2隻牛,就簡單得多!
華龜, 和星,老麥 都有呢D COMMON 嘅單組火牛! 一隻12V 30VA, 一隻6V 12VA.
好處是..用兩隻小牛來代替一隻大牛.
兩隻牛又舒服D, 果D REG 又可以用較低電流版, 平番D, 又無咁熱, D HEATSINK 又可以細番好多,
而且兩組獨立供電, 互不干擾, 出D效果都好D, 效率會好D! 長遠計有著數!
作者: superman9394    時間: 2011-5-6 18:39

而且兩組獨立供電, 互不干擾, 出D效果都好D


師兄呢一句聽落幾吸引, 雙牛方案又值得考慮了, 不過先要度一度佔用空間問題 哈哈

師兄我又有樣野想請教, 如果呢 D 牛我用o係電腦度, 若然我想佢同步起動, 最簡單方法係唔係只需要係 220V 輸入端加返隻 DC5V/12V Relay 用電腦牛o既 5/12V 索起個 220V 就 OK? 又要麻煩師兄解答了, 感謝

問多幾問做足功課安全D再去馬會好D, 不過就要勞煩各師兄了
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 18:50

師兄呢一句聽落幾吸引, 雙牛方案又值得考慮了, 不過先要度一度佔用空間問題 哈哈

師兄我又有樣野想 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 18:39

220V 輸入端加返隻 DC5V/12V Relay 用電腦牛o既 5/12V 索起個 220V 就 OK?
可以!  你玩甚麼東西? DAC??
其實空間差唔多, 可能唔駛加風扇,重慳返啲空間添, 真係要好好考慮下!
作者: superman9394    時間: 2011-5-6 19:00

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-6 19:01 編輯

回復 53# kammoo

其實傾左禁耐我係想玩下面呢樣, 因為見佢需要獨立俾 5/12V 運作, 想 bypass 電腦火牛, 自己砌隻俾佢用, 不過未知可唔可行會唔會有衝突? 我都係試下試下

IMG_0106a.jpg

圖片附件: IMG_0106a.jpg (2011-5-6 19:01, 130.09 KB) / 下載次數 35
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1178552&k=d00ce736efe1ea6e6c595679f4ff6b81&t=1782197363&sid=3sP6HyXyAP


作者: SAGAQWE    時間: 2011-5-6 21:12

DAC供電, 怎可能會用到1A電流呢?
你用LM317做穩壓管便可以了,
另..
看清楚線路, 外接12V/5V供電源時, 後加電源的地線與電腦的地線怎樣處理..

想好聲, 只要做好bypass及建議在2組供電的地線迴路加入小磁芯電感(因地線多會與電腦開關電源的地連接, 這便可防止開關電源的高頻雜訊干擾線性電源的地.)
作者: kammoo    時間: 2011-5-6 21:14

回復  kammoo

其實傾左禁耐我係想玩下面呢樣, 因為見佢需要獨立俾 5/12V 運作, 想 bypass 電腦火牛, 自己 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 19:00

好似唔得WOO! PCI-E 底板取電,你點改,教教我!
作者: superman9394    時間: 2011-5-6 22:25

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-6 22:36 編輯

回復 55# SAGAQWE

運作時我用他錶轉 Amp 檔串聯 D 型 4 Pin 5V 量度係有 1A 多 D, 而 12V 都有零點幾 A

岩岩量度過 D 型插中間位置兩條迴路同 PCIE 金手指, 似乎係同底板 GND 有聯繫, 請問師兄o既意思係唔係咁樣互通而受到開關電源o既干擾呢? 同埋小磁芯電感o既樣貌大約係點樣? 駁法又如何呢? 感謝解答

回復 56# kammoo

但係呢張卡唔插 D 型 4pin 唔識行, 應該唔係o係 PCIE 供電掛(估 )

同埋我見有D網上文章玩雙火牛, 其實會唔會同我想要o既類似呢?
http://www.pcdvd.com.tw/showthread.php?t=379548

岩岩發現原來有人已經用緊線性電源駁呢張卡, 不過就冇乜點講細節
http://triple-xyz.blogspot.com/2009/10/on-asus-stx.html

好彩發左個 Post 問一問, 如果唔係真係唔知原來有禁多野要注意
o係呢個 Post 入面真係學到唔少野, 真係感激各師兄o既指導, 特別要多謝幾位不厭其煩一直為我解答o既師兄 不過我應該都仲有好多問題要煩麻到各師兄... 逃~
作者: minki    時間: 2011-5-7 00:16

回復  SAGAQWE
同埋我見有D網上文章玩雙火牛, 其實會唔會同我想要o既類似呢?
http://www.pcdvd.com.tw/showthread.php?t=379548

superman9394 發表於 2011-5-6 22:25

唔係~
作者: minki    時間: 2011-5-7 00:25

回復  SAGAQWE

岩岩量度過 D 型插中間位置兩條迴路同 PCIE 金手指, 似乎係同底板 GND 有聯繫, 請問師兄o既意思係唔係咁樣互通而受到開關電源o既干擾呢? 同埋小磁芯電感o既樣貌大約係點樣? 駁法又如何呢? 感謝解答
superman9394 發表於 2011-5-6 22:25

最好用Common-mode choke(共模電感)........個樣似電腦火牛220V果邊大大個FILTER果種(有四隻腳)

像這樣接
作者: kammoo    時間: 2011-5-7 10:33

回復  SAGAQWE

運作時我用他錶轉 Amp 檔串聯 D 型 4 Pin 5V 量度係有 1A 多 D, 而 12V 都有零點幾 A

岩 ...
superman9394 發表於 2011-5-6 22:25

回復 56# kammoo

但係呢張卡唔插 D 型 4pin 唔識行, 應該唔係o係 PCIE 供電掛(估 )
我無玩過,如你所說的, 應該可以外置供電行.
同埋我見有D網上文章玩雙火牛, 其實會唔會同我想要o既類似呢?
http://www.pcdvd.com.tw/showthread.php?t=379548
呢道講緊是用2隻電腦火牛(switching),PSON 控制開機,其中一隻SWITCHING POWER 專供電給張咭.
岩岩發現原來有人已經用緊線性電源駁呢張卡, 不過就冇乜點講細節
http://triple-xyz.blogspot.com/2009/10/on-asus-stx.html
原理應該好簡單, 與加SWITCHING POWER 無乜分別, 重點反而是接地的處理,減低干擾.好彩發左個 Post 問一問, 如果唔係真係唔知原來有禁多野要注意  
o係呢個 Post 入面真係學到唔少野, 真係感激各師兄o既指導, 特別要多謝幾位不厭其煩一直為我解答o既師兄  不過我應該都仲有好多問題要煩麻到各師兄... 逃~
作者: superman9394    時間: 2011-5-7 10:57

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-7 10:59 編輯

回復 59# minki

回復 60# kammoo

了解, 感謝兩位師兄, 不過仲有少少問題要請教

照電路圖睇請問電感前後o既電容係唔係一定要有? 兩個電容係唔係用d細容值o既電容?(例如 0.1uF 0.01uF?), 而電感o既數值應如何選擇呢? 有冇邊個品牌o既電感比較有品質可以推介俾小弟? 感謝解答
作者: am1698    時間: 2011-5-7 11:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superman9394    時間: 2011-5-7 11:17

回復 62# am1698

小弟細細個o既時候就對呢d野好有興趣, 可惜細時唔讀書大時至咪書乜都唔識, 而家就當俾d學費學下砌試下, 加上隻牛唔用o係 Sound 卡其實都仲可以用係其他地方
作者: kammoo    時間: 2011-5-7 11:32

回復  minki

回復  kammoo

了解, 感謝兩位師兄, 不過仲有少少問題要請教

照電路圖睇請問電感前後o既電 ...
superman9394 發表於 2011-5-7 10:57

SWITCHING POWER 就大部份有加CHOKE, 而且AC入的前方有EMI FILTER,
不過我砌LINEAR POWER 就唔會加,最多都係在輸出端接電感,.
因為我從來不會在電腦上玩呢類AUDIO 摩機,
覺得唔值得花錢, 唔相信可以在這惡劣環境下制做奇蹟,
我知道無論你怎樣花錢,花精神,花時間 去大摩,得出來結果, 可能不及一部未摩過的大機!
或者你可以聽聽其他師兄意見!
作者: am1698    時間: 2011-5-7 11:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superman9394    時間: 2011-5-7 11:59

回復 64# kammoo

我都明白, 其實而家都仲係零隨時都可以轉軚

回復 65# am1698

應該會一步步上
作者: SAGAQWE    時間: 2011-5-7 12:44

回復  SAGAQWE
運作時我用他錶轉 Amp 檔串聯 D 型 4 Pin 5V 量度係有 1A 多 D, 而 12V 都有零點幾 A

岩岩量度過 D 型插中間位置兩條迴路同 PCIE 金手指, 似乎係同底板 GND 有聯繫, 請問師兄o既意思係唔係咁樣互通而受到開關電源o既干擾呢? 同埋小磁芯電感o既樣貌大約係點樣? 駁法又如何呢?

superman9394 發表於 2011-5-6 22:25


通常5伏電源都會是供給數字芯片, 12伏電源供給模擬部份, 估不到它數字芯片會耗>1A電流...肯定是使用恒定的1A的話, 那麼5伏那組的整流二極管的散熱也要考慮.

這個電源, 如考慮放置入電腦一個3.5吋CD-rom Mount的位置, 可考慮自己做一個1.5mm鋁板的U Mount, 高度所限便使用薄環牛, LM338或LT1085可調穩壓, 直接固定在U型鋁板上作散熱. 這方案比較簡單..

如整個電源的體積及放置位置不須考慮的話, 便可考慮較三端可調穩壓覆雜點的串聯穩壓或併聯穩壓, 就如你所說那個UCC穩壓電源的套件那種.

但無論採用那種穩壓, 散熱必須做好, 用小磁珠以防串入Switching Power高頻雜訊.
作者: SAGAQWE    時間: 2011-5-7 12:50

回復 64# kammoo

很多時, DIY便是一步一步的邊玩邊學,  做一個電源, 當作實習總是一件好事.
作者: minki    時間: 2011-5-7 12:51

回復  minki
照電路圖睇請問電感前後o既電容係唔係一定要有? 兩個電容係唔係用d細容值o既電容?(例如 0.1uF 0.01uF?), 而電感o既數值應如何選擇呢? 有冇邊個品牌o既電感比較有品質可以推介俾小弟? 感謝解答
superman9394 發表於 2011-5-7 10:57

應該用大包圍..1F..0.1F...0.01F...0.001F咁........
其實正式黎講..用咩VALUE電感同電容係要試同計(針對需要FILTER的NOISE FREQUENCY).....
電感用你可以的話買兩個來試......大約20UH和100UH......
作者: kammoo    時間: 2011-5-7 13:16

回復  kammoo

很多時, DIY便是一步一步的邊玩邊學,  做一個電源, 當作實習總是一件好事. ...
SAGAQWE 發表於 2011-5-7 12:50

AGREE!
作者: superman9394    時間: 2011-5-7 13:17

回復 67# SAGAQWE

請問師兄所講o既小磁珠係唔係呢D? 用法係唔係串接係電路中就ok? 如果係咁應該接係邊個位置先係正確呢?

回復 69# minki

了解


感謝兩位師兄解答
作者: superman9394    時間: 2011-5-7 13:27

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-7 13:29 編輯

請問各位師兄, minki 師兄提到o既 Common-mode choke 同 SAGAQWE 師兄提到o既 小磁珠 其實係唔係 異曲同工? 即係話隨便選用一種就ok? 感謝解答

變左問題青年
作者: superman9394    時間: 2011-5-7 13:44

回復 70# kammoo

回復 68# SAGAQWE

AGREE X 2 我o既諗法係未學行先學走隨時仆死 仲有萬仗高樓從地起, 因為覺得電源係所有電氣/電子o既基本同埋好似比較簡單 所以從此入手
作者: SAGAQWE    時間: 2011-5-7 13:55

沒錯, 很便宜的, 在接近輸出端串接一枚吧.
作者: minki    時間: 2011-5-7 14:21

請問各位師兄, minki 師兄提到o既 Common-mode choke 同 SAGAQWE 師兄提到o既 小磁珠 其實係唔係 異曲同工? ...
superman9394 發表於 2011-5-7 13:27

兩種途是不同的
common mode chock主要用黎防共模雜訊....
磁硃主要係防emi/rf  noise(高頻野)
兩者係有分別的
作者: minki    時間: 2011-5-7 14:23

回復  kammoo

回復  SAGAQWE

AGREE X 2  我o既諗法係未學行先學走隨時仆死  仲有萬仗高樓從 ...
superman9394 發表於 2011-5-7 13:44

所以我先建議你買的平parts試下先...
Ok先再用貴野
作者: superman9394    時間: 2011-5-7 14:29

本帖最後由 superman9394 於 2011-5-7 14:31 編輯

回復 76# minki

明白, 多謝師兄解答, 睇黎砌一隻需要o既元件都唔少, 真係要度一度
作者: minki    時間: 2011-5-7 21:14

回復  minki

明白, 多謝師兄解答, 睇黎砌一隻需要o既元件都唔少, 真係要度一度  ...
superman9394 發表於 2011-5-7 14:29

我建議你買左最基本GE牛,CAP同1085先.......
試左OK先再加野.......咁樣同時又可以知道唔同零件效果GE分別
作者: kammoo    時間: 2011-5-7 23:15

minki 兄,說得對!
暫時輸入choke 及 輸出電感,唔駛裝住.
你先搞好2組穩壓,試機先,看看效果,唔得先再加!
作者: minki    時間: 2011-5-7 23:20

回復  SAGAQWE
請問師兄所講o既小磁珠係唔係呢D? 用法係唔係串接係電路中就ok? 如果係咁應該接係邊個位置先係正確呢?
superman9394 發表於 2011-5-7 13:17

仲有.....磁珠又都係分好多種.........你見到頁野下面有同OHM/MHZ咁........
又係.........要試KA
作者: royc    時間: 2011-5-12 10:35

本帖最後由 royc 於 2011-5-12 10:38 編輯
請問各位師兄師姐, 其實可唔可以用一隻 110-0-110 to 6-0-6 嘅牛做哂 5V 同 12V 呢? 如果可以應該點駁呢?  ...
superman9394 發表於 2011-5-5 17:03



C hing 我剛剛打算做的DC 5 & 12V 火牛用50W 二個o/p 7.5VAC & 14VAC, 電流要返屋企check,
有興趣send 的資料比你或遲下post 的相上來
作者: edwardfcy    時間: 2011-5-19 11:46

回復 81# royc

師兄,我都有興趣,麻煩你PM的資料給我。萬分謝謝!!
作者: superman9394    時間: 2011-5-20 09:27

華碩都玩 linear power
http://chinese.engadget.com/2011 ... ing-on-hi-fi-users/
作者: jamesting    時間: 2011-5-20 11:11

我太遲入黎,爬文都用左D時間
搵左個線路比你
http://diy.cepark.com/index.php/action-viewnews-itemid-698
作者: superman9394    時間: 2011-5-20 11:22

回復 84# jamesting

辛苦哂師兄
作者: funfunhk    時間: 2011-5-20 11:33

和我之前在淘寶買的差不多  
http://item.taobao.com/item.htm?id=5002964932
作者: jamesting    時間: 2011-5-20 11:53

和我之前在淘寶買的差不多
funfunhk 發表於 2011-5-20 11:33


天下文章一大抄





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2