Board logo

標題: Arduino 係咪少左人玩? [打印本頁]

作者: ric    時間: 2010-8-31 00:25     標題: Arduino 係咪少左人玩?

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
好似無乜人有興趣......
作者: hknightlife    時間: 2010-8-31 00:29

1. 依度既人都係3 minutes fever比較多.
2. Arduino 比較 handicapped, 我個人唔太喜歡, 不過學生鐘意, 我就研究下.

好似無乜人有興趣......
ric 發表於 2010-8-31 00:25

作者: 3kiu    時間: 2010-8-31 00:59

個時團購拖左半個summer
收到貨都係summer尾既事+cool down左
跟手又返學
作者: electronic_s    時間: 2010-8-31 10:16

回復 1# ric
ARDUINO 係個KEYWORD HEAT.
實際用落俾佢個BOOT LOADER 控制住發揮唔到真正實力.
作者: hknightlife    時間: 2010-8-31 10:37

不是bootloader的錯. 而係Arduino既API Framework限制比較大, 發揮唔到好多AVR應有既功能.

有人試過借用Arduino既bootloader, 載入自己用WinAVR寫既native code.

回復  ric
ARDUINO 係個KEYWORD HEAT.
實際用落俾佢個BOOT LOADER 控制住發揮唔到真正實力. ...
electronic_s 發表於 2010-8-31 10:16

作者: wan40657819    時間: 2010-8-31 11:22

買左,不過唔夠野玩
作者: electronic_s    時間: 2010-8-31 23:02

回復 5# hknightlife
我都係俾多幾十蚊, 買塊USB AVR ISP 落CODE 喇.
塊板轉用ATMEGA48 都夠玩XD.
作者: shingzhk    時間: 2010-9-1 23:00

回復  hknightlife
我都係俾多幾十蚊, 買塊USB AVR ISP 落CODE 喇.
塊板轉用ATMEGA48 都夠玩XD. ...
electronic_s 發表於 2010-8-31 23:02

+1 有得揀我最多都係買隻USB ISP返黎燒program
之後落麵包板自己接乜都好,
PIC / 8051 基本上都係感樣玩 (不過51 隻燒錄器最後都離我而去)
作者: 燕飛    時間: 2010-9-2 01:00

回復 8# shingzhk


   you should wait for Integrated Project have AVR ISP MKII for free (2 people share one) ^_^
作者: shingzhk    時間: 2010-9-2 01:49

回復 9# 燕飛
果科只得記念品車仔一架(上年)
隻ISP會收返
(一個人做已決定,反正part親人都冇好事發生)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2