Board logo

標題: [中央處理器] 反應不好。收回自用 [打印本頁]

作者: 啊甘    時間: 2020-4-28 11:12     標題: 反應不好。收回自用

本帖最後由 啊甘 於 2020-4-28 12:38 編輯

Amd 3900x。有盒有單有保行貨
G-skill v series 8g x2 有單冇盒
Gigabyte b450 sorus m。有單冇盒  全部100%ok
即食 $4050[attach]2190078[/attach]
[attach]2190077[/attach]
[attach]2190076[/attach]
屯門

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 啊甘    時間: 2020-4-28 11:16

[attach]2190080[/attach]
[attach]2190079[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: pandaman0522    時間: 2020-4-28 12:13

如果只要U,係乜價錢?

via HKEPC Reader for Android
作者: 啊甘    時間: 2020-4-28 12:32

如果只要U,係乜價錢?

via HKEPC Reader for Android
pandaman0522 發表於 2020-4-28 12:13



    唔會拆開埋了師兄。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2