標題: [中央處理器] 反應不好。收回自用 [打印本頁]
作者: 啊甘 時間: 2020-4-28 11:12 標題: 反應不好。收回自用
本帖最後由 啊甘 於 2020-4-28 12:38 編輯
Amd 3900x。有盒有單有保行貨
G-skill v series 8g x2 有單冇盒
Gigabyte b450 sorus m。有單冇盒 全部100%ok
即食 $4050[attach]2190078[/attach]
[attach]2190077[/attach]
[attach]2190076[/attach]
屯門
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 啊甘 時間: 2020-4-28 11:16
[attach]2190080[/attach]
[attach]2190079[/attach]
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: pandaman0522 時間: 2020-4-28 12:13
如果只要U,係乜價錢?
via HKEPC Reader for Android
作者: 啊甘 時間: 2020-4-28 12:32
唔會拆開埋了師兄。

