Board logo

標題: microsoft security essentials好唔好用 [打印本頁]

作者: jason060188    時間: 2015-3-27 11:23     標題: microsoft security essentials好唔好用

如題,之前用開360,但佢lock左我個IE,又改唔到,上網睇好多人都話大陸野本身都有毒,所以依家想用microsoft security essentials,不過唔知好唔好?唔該!
作者: jason060188    時間: 2015-3-27 11:50

主要係大陸網下載下哋戲,電視劇同打機用(主要玩暗黑),如果唔夠有邊幾個可以介紹一下!
作者: kbg    時間: 2015-3-27 19:15

如題,之前用開360,但佢lock左我個IE,又改唔到,上網睇好多人都話大陸野本身都有毒,所以依家想用microso ...
jason060188 發表於 2015-3-27 11:23

唔好,自己上av-test睇
[url=http://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/][/url]

via HKEPC Reader for Android
作者: imax    時間: 2015-3-27 21:45

回覆 3# kbg

MSE test 衰到貼地......protection 零蛋 !!  
作者: jason060188    時間: 2015-3-27 21:59

avast同小紅帽邊個好哋,其實睇左我都唔係好識,可以既話介紹一下,唔該晒
作者: jason060188    時間: 2015-3-27 22:02

有邊隻可以同MSE一齊用??
作者: imax    時間: 2015-3-27 22:34

avast同小紅帽邊個好哋

小紅傘 Avira

有邊隻可以同MSE一齊用??

MSE 一向唔排斥其他防毒, 但你要第一步裝好晒小紅傘...... 第二步至裝 MSE
如果掉轉步驟, 小紅傘 detect 到已經有個防毒會叫你移除先得
作者: jason060188    時間: 2015-3-27 22:59

唔該晒咁多位,我裝左啦,但想問小紅帽洗唔洗自己set返哋野,定由佢自己預設就得??
作者: imax    時間: 2015-3-27 23:15

唔該晒咁多位,我裝左啦,但想問小紅帽洗唔洗自己set返哋野,定由佢自己預設就得?? ...
jason060188 發表於 2015-3-27 22:59


用預設就掂咖喇 ~~
作者: imax    時間: 2015-3-27 23:22

小紅
回覆 8# jason060188

小紅先啱 ha ha
作者: jason060188    時間: 2015-3-28 04:35

sor,打錯名!但小紅傘無防火牆,咁用windows防火牆夠唔夠,防火牆有冇得下載?
作者: imax    時間: 2015-3-28 14:40

sor,打錯名!但小紅傘無防火牆,咁用windows防火牆夠唔夠,防火牆有冇得下載? ...
jason060188 發表於 2015-3-28 04:35


自 win7 起内置防火牆巳夠强,如不喜 dl ----->  Comodo firewall 啦
作者: big_nature    時間: 2015-3-28 21:05

自 win7 起内置防火牆巳夠强,如不喜 dl ----->  Comodo firewall 啦
imax 發表於 2015-3-28 14:40



    防毒用小紅傘,
防火牆用windows自帶!

作者: dsscss    時間: 2015-3-28 22:02

玩大陸GAME, 用QQ之類,
我會裝個VIRTUAL BOX, 係VIRTUAL BOX入面個WINDOWS玩...

MICROSOFT SECURITY ESSENTIAL都夠用...
作者: saya33    時間: 2015-3-29 13:13

Ok,中毒與否,主要系睇你上網習慣姐!

via HKEPC Reader for Android
作者: TH30    時間: 2015-3-29 13:45

但佢lock左我個IE
 
主要係大陸網下載下哋戲,電視劇同打機用(主要玩暗黑),如果唔夠有邊幾個可以介紹一下! ...
jason060188 發表於 2015-3-27 11:50 AM


睇怕樓主是魚腩部隊
西洋軟性不了解強國國情,注意rootkit及插件,祝君好運
 
作者: peterma    時間: 2015-3-29 16:18

sor,打錯名!但小紅傘無防火牆,咁用windows防火牆夠唔夠,防火牆有冇得下載? ...
jason060188 發表於 2015-3-28 04:35


微軟的防火牆其實已經好強, 只是預設是只擋連入, 不擋連外, 以下軟件是讓使用者可再自行添加規則
微軟防火牆管理軟件:Windows Firewall Control
http://www.pcdvd.com.tw/showthread.php?t=1067798
作者: jason060188    時間: 2015-3-30 13:58

唔該晒咁多位,我依家以經無上大陸網下載戲,只係玩暗黑同上網同睇youtube!
作者: kbg    時間: 2015-3-30 18:50

玩大陸GAME, 用QQ之類,
我會裝個VIRTUAL BOX, 係VIRTUAL BOX入面個WINDOWS玩...

MICROSOFT SECURITY ESSEN ...
dsscss 發表於 2015-3-28 22:02

Virtual box中毒一樣有機會傳畀個host  

via HKEPC Reader for Android
作者: kbg    時間: 2015-3-30 18:52

小紅傘 Avira


MSE 一向唔排斥其他防毒, 但你要第一步裝好晒小紅傘...... 第二步至裝 MSE
如果掉 ...
imax 發表於 2015-3-27 22:34

根本無需要一齊用,反而會降低效能

via HKEPC Reader for Android
作者: imax    時間: 2015-3-30 21:21

根本無需要一齊用,反而會降低效能

via HKEPC Reader for Android
kbg 發表於 2015-3-30 18:52


我明......但有人係要裝兩個防毒先至安心咖  
作者: mvpkenlin    時間: 2015-4-9 16:40

小紅傘free架?
作者: naxingxiao    時間: 2015-4-9 16:42

如題,之前用開360,但佢lock左我個IE,又改唔到,上網睇好多人都話大陸野本身都有毒,所以依家想用microso ...
jason060188 發表於 2015-3-27 11:23


免費嘢,可以要求啲嘜,點都好過比大陸網老強吖!
作者: naxingxiao    時間: 2015-4-9 16:44

回覆  kbg

MSE test 衰到貼地......protection 零蛋 !!
imax 發表於 2015-3-27 21:45


雖然MSE test 系衰到貼地,但係都不至於 protection 零蛋嘅!
作者: pc1668    時間: 2015-4-9 18:20

本帖最後由 pc1668 於 2015-4-9 18:23 編輯

MSE + Windows firewall (built-in) is good enough for ordinary home use.

If more user control is required, I think the Windows firewall control (it works with Windows firewall) is quite good (http://www.sphinx-soft.com/).
作者: 1597532468000    時間: 2015-4-17 00:09

有隻router做hardware firewall都夠做啦...除非防毒detect唔到木馬姐
同埋用vm玩危險野係一個唔錯既方法...每次玩完都可以restore番去snapshot
至於有c-hing講vm中左野有機會經local network搞你個host
我諗可以係router firewall set rules 令vm同host互不相干...唔比vm連去host就得
不過唔係部部router個firewall都有得咁做
有錯請指出
作者: saya33    時間: 2015-4-17 15:53

樓上師兄講得好啱!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2