標題: [android安全thread] 同大家分享下點享受 open source OS [打印本頁]
作者: gilberta 時間: 2015-2-19 11:45 標題: [android安全thread] 同大家分享下點享受 open source OS
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gilberta 時間: 2015-2-19 11:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ati16800 時間: 2015-2-28 22:01
我都想玩 open source android,但係手上部PC只係i3+4G Ram,vm最多分到2.5G,會唔會唔夠玩?一般要幾多Ram先夠?
