Board logo

標題: [android安全thread] 同大家分享下點享受 open source OS [打印本頁]

作者: gilberta    時間: 2015-2-19 11:45     標題: [android安全thread] 同大家分享下點享受 open source OS

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gilberta    時間: 2015-2-19 11:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ati16800    時間: 2015-2-28 22:01

我都想玩 open source android,但係手上部PC只係i3+4G Ram,vm最多分到2.5G,會唔會唔夠玩?一般要幾多Ram先夠?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2