作者: ipseonet 時間: 2014-9-22 21:07 標題: 有無anti virus 係永久版
唔使年年比錢
作者: philip7428 時間: 2014-9-22 21:31
AVG,[小紅傘] Avira Free Antivirus,avast!
作者: ipseonet 時間: 2014-9-22 23:21
http://www.avast.com/zh-tw/store
真係比錢又得,唔比又得
作者: kccl 時間: 2014-9-23 12:01
首推Avira, 好用(用緊)
其次avast!, 都好用, 不過感覺上Avira好用少少(之前用過)
AVG 個人覺得唔多好用
Microsoft Security Essentials, 之前有用過下, 界面醜陋
Comodo Antivirus, Firewall用緊, Antivirus 就唔知好唔好用
ZoneAlarm Free Antivirus, 之前有用過Firewall, Antivirus 就唔知好唔好用
作者: gamezz 時間: 2014-9-23 20:17
通街都係trial key, 邊洗買…
via HKEPC Reader for Android
作者: TH30 時間: 2014-9-23 22:39
C兄多數點用法?手動scan定預定scan多?
Avira 好用,同AVG 唔好用在那方面?
我用過avira free 一排,覺得不過不失,
依家試緊AVG
作者: cyrus_ho 時間: 2014-9-24 01:52
Avast la,
AVG 之前衰過野, 更新完自己delete 左system file, 搞到Windows boot 唔番, blacklist already
作者: idleman 時間: 2014-9-24 03:57
Microsoft Security Essentials
作者: kccl 時間: 2014-9-24 10:34
安裝完後都會手動scan一次, 之後尤佢自動
Avira 好在佔用資源少, 記憶中未試過誤判;
avast! 資源佔用較多, 誤判都較多
由於之前用avast!比較耐, 而AVG 已經是幾年前只用了幾個月就即產, 所以唔多記得有咩唔好, 只記得佢經常彈野出嚟
作者: ipseonet 時間: 2014-10-8 01:22
回覆 7# cyrus_ho
件事好似都五六年前,當時全世界唔知有幾多人開唔到機
作者: asteea 時間: 2014-10-8 13:58
本帖最後由 asteea 於 2014-10-8 14:06 編輯
免費只推MSE, 最唔煩USER. 防毒你唔會三不五時開出來望, 界面我個人唔CARE
AVG 係越後越大食, 但唔係特別優秀. 低階機效能會拖得幾慢
Comodo Antivirus 用過後 感想係D SETTING 一係唔做野, 一做野就敏感過頭
ZoneAlarm 純防火牆係OK的(XP年代), 而家無需要裝佢. 而防毒佢係用卡巴引擎, 但又寫得唔好. 早幾個VERSION如果ZONEALARM同其他用卡巴引擎嘅資安產品一齊裝, 就算你揀唔要防毒佢都幫你裝埋 再催你ACTIVATE, 而問題係一裝D MODULE會炒埋一碟, 直接癱瘓部機... 我2009年升W7果陣重裝咗成部機幾次先發現係佢惹禍 = =
作者: ipseonet 時間: 2014-10-21 01:31
永久版應該無呢樣野
作者: cn98cn 時間: 2014-10-21 13:39
MSE 永久免費

作者: kinpth 時間: 2014-10-22 12:22
用緊Comodo 覺得麻麻地
作者: saya33 時間: 2014-10-23 19:46
MSE 雖然廢廢地,都係點都好過打真軍吖!
作者: naxingxiao 時間: 2014-10-23 19:56
免費,仲要係官方嘅,夫復何求呀!
作者: 酸到暈 時間: 2014-10-24 11:39
Microsoft Security Essentials
作者: newbie88 時間: 2014-11-4 16:07
自己家中用緊avast免費版,感覺冇咩大問題
avg以前用過,都幾弱雞下,好多野掃唔到,同埋上面師兄講,好多年前出過一次事
作者: kaygood 時間: 2014-11-4 18:11
無咩設定可言, 簡單易用
http://www.bitdefender.com/solutions/free.html
作者: zitax 時間: 2014-11-4 20:35
我中意打真軍
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1732245&k=cad3b2ccf6e2e25282bc0466536a027f&t=1782592657&sid=1NH00WIqd7

作者: 七彩小生 時間: 2014-11-4 20:38
用左AVG成年
作者: GoodDaddy 時間: 2014-11-5 17:16
Microsoft Security Essentials
作者: kiyam 時間: 2014-11-5 17:18
用咗 Avast! 五六年, 冇乜問題
作者: toylet 時間: 2014-11-5 20:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Solit 時間: 2014-11-6 09:30
回覆 7# cyrus_ho
我果時都係.. 更新razer mouse driver 佢detect到有毒.. .一野刪左我個keyboard driver (notebook)..
攪到safe mode都用唔到.. 要重裝.
作者: bb保你大 時間: 2014-11-8 18:44
用avast/ 小紅傘
作者: spike 時間: 2014-11-9 04:01
McAfee VirusScan Enterprise
作者: spike 時間: 2014-11-9 04:05
回覆 20# zitax
你鍾意叫g 唔帶套, 冇問題
但唔好宣傳誤人子弟, 好嗎 ?
作者: isaackelvin 時間: 2014-11-9 06:40
用了avast五六年,不錯!
作者: bb保你大 時間: 2014-11-9 13:11
回覆 29# isaackelvin
avast真的不錯~
作者: 酸到暈 時間: 2014-11-11 13:04
暫時Avira唔使年年比錢
作者: ee9861 時間: 2014-11-13 16:24
av玩家既神級係打真軍, 一般USER都唔會咁做既
作者: stageA 時間: 2014-11-14 19:15
no free version
作者: ronaldlee1607 時間: 2014-11-17 09:56
Support Avira free, small memory utilization. Detection is as high as paid antivirus. Used 6 years so far so good.
作者: e2007 時間: 2014-11-21 17:44
avg ,唔好用大陸野
作者: CHK 時間: 2014-11-21 21:13
用左AVG10年
近幾年都有上網買野都正正常常
其實用咩防毒都係一樣
用家亂咁黎一樣會中毒
講真AVG FREE自2010之後成日都加新野叫你每年升級一次...
等你按錯裝晒全部冇用的東西
作者: ways 時間: 2014-11-22 04:08
avira free 2015好似話送埋免費firewall喎
作者: ways 時間: 2014-11-24 03:55
認真,用左小紅傘6年由ver9有繁體版開始用到而家,亂咁黎都冇試過中到大鑊,咩誤刪系統檔果D佢從來唔會,跟本唔使就住用,真係又輕又安全,掃到有料佢一定會響
再求其搭一個自己認為得心應手既免費防火牆黎用,夠晒
作者: CHK 時間: 2014-11-24 09:39
本帖最後由 CHK 於 2014-11-24 09:59 編輯
反而SYMANTEC同MCAFEE
我覺得係最差(或者因為企業用引來好多敵人)
我返工時以上兩隻防毒都中過一次毒
一次係隱藏START MENU內的ICON IE功能被LOG
第二次係隱藏全個系統檔案跟住叫你填信用卡
而且都是經我平時上開的網唔知咩時候中
作者: 1597532468000 時間: 2014-11-25 13:19
d人唔熟識電腦亂咁黎....就算裝左防毒都冇用...因為防毒唔係所有野都擋到
或者識電腦既人就算唔用防毒都冇咩事
講埋firewall...
其實如果有router nat(hardware firewall)
anti-virus firewall(software firewall)可以唔裝或者剩用windows firewall都得
除非你怕同一個local network下其他機中左野會走黎搞你部機
或者你唔想比某d software連去某d地方先會用到software firewall姐
如果冇hardware firewall可能就會好似大約十年前xp中blaster蠕蟲咁
以漏洞黎入侵你部機
或者中左木馬會比佢開左某d port睇做某d事情
其實洗唔洗裝防毒同防火牆真係睇係點用部機姐
作者: ways 時間: 2014-11-25 20:57
防毒的而且確唔係所有野都100%擋到,但裝防毒既目的係要配合到自己平時上網習慣做開D乜野而佢可以成功地幫你擋到野同埋唔會炒左你既電腦系統就係一個秤績既防毒軟件
所以一定要試用過一段日子之後先真正知道個防毒岩唔岩用,最低限度唔好同電腦軟件炒左(某重度黎講防毒炒左電腦仲驚過中左毒
作者: TwoMix 時間: 2014-11-26 12:40
http://guanjia.qq.com/
作者: magicmofo 時間: 2014-12-8 16:42
上網GOOGLE下啦大把

作者: ben69 時間: 2014-12-11 14:32
到期咪搵過第過
作者: hihitoday 時間: 2014-12-18 11:18
回覆 4# kccl
Avira得唔得?佢好還是卡巴斯基好?
作者: kccl 時間: 2014-12-18 11:30
卡巴只有收費版, 試用有期限, 心理上收費軟件可能會好啲, 不過實際用落Avira一啲都唔輸蝕
作者: hihitoday 時間: 2014-12-18 12:00
回覆 46# kccl
我之前就係用卡巴斯基,貪佢果個virtual keyboard,過左試過期所,我用一些uninstall軟件刪除,唔知點解刪除唔晒,之後用佢的uninstall又刪除唔到,重裝又話我有之前版本先刪除,
搞到我而家只係用新毒霸
作者: kccl 時間: 2014-12-18 12:11
我之前就係用卡巴斯基,貪佢果個virtual keyboard,過左試過期所,我用一些uninstall軟件 ...
hihitoday 發表於 2014-12-18 12:00
[/quote]我之幾年前都用過卡巴, 用起上嚟都OK 好用, check 毒準唔準就唔知, 之後因為要經常renew 條key 覺得好煩, 所以改用免費版算
初時都擔心會唔易中毒, 不過用咗咁耐都未出過事。用落又覺得唔錯, 比某啲收費防毒可能仲好
作者: hihitoday 時間: 2014-12-18 12:20
回覆 48# kccl
我之前係用nod試版,試完又試,但係卡巴斯基之前都可以,之後就唔得,我先刪除,點知搞成咁,
我就係唔知免費好唔好,但係到見到好多人都話好,我都試下睇下點
作者: kccl 時間: 2014-12-18 12:23
聽人講只可以作為參考, 自己用先知好唔好
作者: 夜半無人 時間: 2015-1-3 10:43
360永久免費

作者: toylet 時間: 2015-1-3 12:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: codyyim 時間: 2015-1-3 15:14
應景!
作者: 131213 時間: 2015-1-29 17:51
永久版應該無呢樣野

作者: kitrose 時間: 2015-1-29 17:55
普通打下機
又唔會亂用部機
唔裝都OK既
作者: ivanwong 時間: 2015-1-30 09:00
自從用左 Windows 7 (Now 8.1), 都只係用 Microsoft Security Essentials
雖然只提供基本保護, 但自己小心D, 唔好亂開野, 都OK既

作者: resetion 時間: 2015-1-30 16:17
Avast or AVG are free antivirus
作者: fung_peace 時間: 2015-2-5 11:26
免費的a字頭都有2款,
不過唔代表唔需要更新防毒軟件版本 (通常1年1新版)
為安全辛苦少少啦
作者: bei6266 時間: 2015-2-5 12:35
a字頭唔使錢重咁多要求.360 arm師兄多D裝完之後咁就一世.
作者: sun2142s 時間: 2015-2-5 20:59
我會用nod32- -反正你去taobao買一個一年帳號好平
作者: dvd-rw 時間: 2015-2-5 21:18
一間公司都唔會百世唔執...樓主好大想頭
作者: ef-9 時間: 2015-2-8 23:17
公司買左 Symantec Internet security ,一樣 隔吾到AD,仲 block 埋內聯D PC
唸住吾想再買。
有冇free 既 software ?公司三,四部 PC
Thx
作者: p805061010 時間: 2015-2-15 21:56
用咗avast幾年, 幾好, 不過有時誤判
卡巴都唔錯架
作者: maq 時間: 2015-3-12 11:48
avast唔駛錢,幾好用。
作者: 風十三 時間: 2015-3-12 19:15
Avast 付費版,多咗啲咩嘢功能?
via HKEPC Reader for Android
作者: squallchan 時間: 2015-3-12 21:40
GOOGLE下啦大把
作者: polyboard 時間: 2015-3-12 21:47
好似分個人用單機免費, 同商用就收費
作者: squallchan 時間: 2015-3-13 10:12
avast or win8.1 build in
作者: mdws2002 時間: 2015-3-13 10:58
公司買左 Symantec Internet security ,一樣 隔吾到AD,仲 block 埋內聯D PC
唸住吾想再買。
有冇free ...
ef-9 發表於 2015-2-8 23:17
粗略睇過,好似得comodo隻防毒係可以商用。
唔知有冇記錯?定係Firewall Only?
作者: aabbccdd92 時間: 2015-3-28 13:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterma 時間: 2015-3-29 16:22
anti virus 冇永久版, 但防毒公司為了推廣, 一年都有幾次送免費但本來要收錢的一年防毒比客戶試用, 懂得揀啱時候入手, 就等於永久版了
作者: chenght 時間: 2015-3-30 12:47
免費的
作者: CHK 時間: 2015-3-30 15:08
本帖最後由 CHK 於 2015-3-30 15:09 編輯
用左AVG 8年
今個月終於棄用
因為一年比一年SHORT
唔知點解佢好鍾意成日LOAD個HDD去SCAN FILE
係resource monitor見到佢成日LOAD幾十個file
所以DELETE了
但都唔錯用咁耐都未被盜號
用左6年WIN7係因為換HDD只重裝過一次
換左Avira順左
用左幾個星期未知安全度高唔高

