標題: nas有病毒??? [打印本頁]
作者: chiman83 時間: 2011-2-13 15:00 標題: nas有病毒???
本帖最後由 chiman83 於 2011-2-13 17:08 編輯
隻nas(ds111) 已經用左大半個月 今日上自已個homepage
個nod32就話有病毒要隔離(desktop同notebook都係咁)
入都入唔到... 有冇人可以話我知到底發生緊咩事呀???
作者: ESET Ben 時間: 2011-2-14 02:59
你個係咪smart security?個防火牆裝果陣有冇set允許共用?可以試下set返同轉防火牆做學習模式。
