Board logo

標題: 右下角icon問題 [打印本頁]

作者: 嘉飛貓    時間: 2009-11-7 11:13     標題: 右下角icon問題

我試過重裝 之後的確有icon係右下角
但過左1日 開返機又係冇左
點解
作者: ESET David    時間: 2009-11-9 14:35

請問你的windows係邊隻? vista/ xp / 7 ??
另外你裝的nod32 是 Eset Anti-virus or Eset Smart Security ?
thanks





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2