標題: 右下角icon問題 [打印本頁]
作者: 嘉飛貓 時間: 2009-11-7 11:13 標題: 右下角icon問題
我試過重裝 之後的確有icon係右下角
但過左1日 開返機又係冇左
點解
作者: ESET David 時間: 2009-11-9 14:35
請問你的windows係邊隻? vista/ xp / 7 ??
另外你裝的nod32 是 Eset Anti-virus or Eset Smart Security ?
thanks
