Board logo

標題: ESS 4.0 startup 問題 [打印本頁]

作者: canlowb    時間: 2009-8-21 00:52     標題: ESS 4.0 startup 問題

...如何取消入WINDOWS 時佢自動同我做SCANNING??

咁樣令到部機LOAD 好耐.
作者: ESET David    時間: 2009-8-21 12:56

正常nod32 defalut就唔會幫你每次開機都做scanning的,不過都可以參考以下方法check :

1. 閣下可先開啟nod32, 之後在左邊選"工具/tool" (如果冇可以按 ctrl + m) , 然後再選 "工作安排精靈/ Scheduler"  
2. 在右邊把一項 "工作"是 <手動電腦掃瞄> 及 "啟動時間" 是 <電腦每次啟動時> 的工作排程highligh 並按 "刪除"鍵。 (如圖)



[ 本帖最後由 ESET David 於 2009-8-21 14:21 編輯 ]

圖片附件: 1.JPG (2009-8-21 14:21, 84.9 KB) / 下載次數 22
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=930777&k=d1116964bc0ed5edcbbf893e2d51e77b&t=1782336355&sid=T1W8NBo3EO






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2