作者: mp2332 時間: 2008-12-27 23:24 標題: 我一開ie即刻連續彈出勁多個ie出黎<<彈出網頁係msn網頁
如題...之前係咁有人係msn send個d唔知乜鬼野,有條link係到,我都唔理佢,但又想問佢做咩事咁send俾我...不過佢一send完即off,個個都係咁,
搞到我而家一開ie就連續彈出勁多個msn網頁出黎
中毒?
help me!!~~
作者: ESET Calvin 時間: 2008-12-29 19:24
STEP1.
1. 請右CLICK IEXPLORE
2. 選擇"工具"->"管理附加元件"->"啟用或停用附加元件"
3. 停用不需要/有可疑的元件
STEP2.
UPDATE IEXPLORE
STEP3.
請使用NOD32進行掃瞄.
STEP4.
下載ESET SysInspector進行分析, 細心查看是否有可疑檔案並移除.
http://www.eset.hk/esi
[ 本帖最後由 ESET Calvin 於 2008-12-30 18:06 編輯 ]
