Board logo

標題: 120薄排效能問題 [打印本頁]

作者: kcthomlau    時間: 2018-10-29 23:39     標題: 120薄排效能問題

上回: https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2454792
用緊120上吹, 最近嫌有些少嘈, 想請教下ching們換120薄排薄扇吹出keep唔keep到個溫度? 問左silverstone RVZ01E只用到120薄排
作者: ikuto22    時間: 2018-10-30 01:14

嫌嘈換把noctua風扇就得啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2