標題: 最後水道一問 [打印本頁]
作者: fanhoikwai 時間: 2015-10-14 09:58 標題: 最後水道一問
最近問左好多問題,拎左好多意見
最後決定用h440行雙360冷排
咁水道想行 泵>vga>cpu>360排>ram block>360排>水箱
因為考慮到美觀問題......咁行ok嗎?
無問題就去訂埋剩下D料啦
作者: pasupasu105 時間: 2015-10-14 12:33
回覆 1# fanhoikwai
RAM應該唔洗真直入冷掛,可以跟埋CPU/VGA
其實都要睇你個機箱先知點先係乾淨同美觀
一般:泵>vga>360排>cpu>ram block>360排>水箱
PS:我淨係上網睇同得把口,未有財力上水
作者: fanhoikwai 時間: 2015-10-14 13:33
因為用緊手機D相太大上傳唔到
所以post左條link出黎先
http://www.xtremesystems.org/for ... ase-Gallery/page228
#5700果個 大致上會參考呢個水路
少佢1個排 多佢一個ram block
但佢應該用緊760t or 780t所以下底仲可以放多個240排
作者: DirtyBear 時間: 2015-10-14 13:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai 時間: 2015-10-14 13:46
我話760t 780t係link入邊果個人
我自己用h440 2x360排
只係我會考照佢個水路
作者: DirtyBear 時間: 2015-10-14 14:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai 時間: 2015-10-14 14:33
本帖最後由 fanhoikwai 於 2015-10-14 14:43 編輯
http://tieba.baidu.com/p/3700004613
http://www.chhimg.com/article/6512
要用30mm排 唔得既就360+240排吧
作者: DirtyBear 時間: 2015-10-14 15:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai 時間: 2015-10-14 15:32
本帖最後由 fanhoikwai 於 2015-10-14 15:35 編輯
回覆 8# DirtyBear
水泵用magicool mcp180放箱前冷排後面
我用緊970,應該唔會頂
作者: DirtyBear 時間: 2015-10-14 15:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
