Board logo

標題: [開箱] SOPLAY 水冷初試 [打印本頁]

作者: MaxFucker    時間: 2015-10-9 00:20     標題: SOPLAY 水冷初試

本帖最後由 MaxFucker 於 2015-10-9 00:21 編輯

舊機裝水冷
即該降溫10幾度
擷取21.JPG
擷取.JPG

圖片附件: 擷取21.JPG (2015-10-9 00:19, 77.36 KB) / 下載次數 35
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1832506&k=03b251a8350fa56d33e24ebba0cc795e&t=1782179836&sid=3NrWM7tSCg



圖片附件: 擷取.JPG (2015-10-9 00:21, 62.56 KB) / 下載次數 37
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1832507&k=c414dfd5ac8304071412f1f396f5439c&t=1782179836&sid=3NrWM7tSCg


作者: 測試部    時間: 2015-10-9 00:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stk    時間: 2015-10-10 18:27

幾錢?
作者: NG    時間: 2015-10-10 22:17

白色的,幾特別
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-10-11 01:34

好似sliverstone TD03
作者: Coutamas    時間: 2015-10-11 19:49

想知幾錢
作者: MaxFucker    時間: 2015-10-14 00:06

淘寶人仔 $299
作者: SkyTester    時間: 2015-11-5 13:15

有信心....
我對一體水已經無信心了... 你那個不會是一體水吧...
作者: itson    時間: 2015-11-6 14:36

一體水真係好方便, 但係TB野好3唔太安全...
作者: marcusmw    時間: 2015-11-8 08:09

成部機都係白色就正





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2