Board logo

標題: EK 出一体水!!!!!! [打印本頁]

作者: DirtyBear    時間: 2015-8-23 18:18     標題: EK 出一体水!!!!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123    時間: 2015-8-23 19:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-23 19:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g1jockey    時間: 2015-8-23 19:15

有冇個spec.呀?個radiator好厚喎…
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-23 19:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g1jockey    時間: 2015-8-23 19:22

本帖最後由 g1jockey 於 2015-8-23 19:27 編輯

回覆 5# DirtyBear

用得佢一定要換箱至掂…
p.s. 邊隻箱啱裝?我部機仲要裝六~八隻3.5"硬碟…
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-23 19:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2015-8-24 11:01

訂左隻360玩下
另外我見360有止水位
有咩用
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-24 11:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2015-8-24 11:54

回覆  pasupasu105


    方便曰後加GPU 水冷或加長(官網講嘅)
等睇Ching 開箱文 ...
DirtyBear 發表於 2015-8-24 11:40



    GPU 水冷或加長果方面唔知佢會點搞尼
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-24 14:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2015-8-24 17:32

知唔知佢係即時扣錢定到時先扣錢
作者: bearx    時間: 2015-8-24 17:50

個QDC肉酸到呢.....都係自組吧..但當然價錢點都平係一體平D
作者: brian1024    時間: 2015-8-24 19:18

回覆 12# pasupasu105


    巴打,$199轉翻做港紙幾多錢到
作者: 戀人未滿    時間: 2015-8-24 19:33

本帖最後由 戀人未滿 於 2015-8-24 19:37 編輯
回覆  pasupasu105


    巴打,$199轉翻做港紙幾多錢到
brian1024 發表於 2015-8-24 07:18 PM

~1543囉,咁都可以問...

https://hk.finance.yahoo.com/cur ... =USD;to=HKD;amt=199

如果機箱放得既話,360排會抵d,貴300到
作者: brian1024    時間: 2015-8-24 19:43

回覆 15# 戀人未滿


    咁嘅價,唔怕死淘寶可以上到自組水啦喎
作者: alex29    時間: 2015-8-24 21:04

EK 連一体水都唔放過.咁就一体水大亂囉囉
DirtyBear 發表於 2015-8-23 18:18


師兄 我諗佢唔可以同一般一体水雙比 話哂佢係行DDC
作者: chris05    時間: 2015-8-24 21:06

師兄 我諗佢唔可以同一般一体水雙比 話哂佢係行DDC
alex29 發表於 2015-8-24 21:04



    Aqua 哥出現了
作者: alex29    時間: 2015-8-24 21:13

Aqua 哥出現了
chris05 發表於 2015-8-24 21:06


好耐無見喇Chris兄..................................................
我啱啱食飯嗰陣先同我太座題起你...........
作者: 林洋2    時間: 2015-8-24 21:14

睇黎哩隻係最強一體水啦
作者: chris05    時間: 2015-8-24 21:26

其實呢款一體水swiftech很早已經有,可惜質量太差,呢次ek 出品可以一試……
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-24 21:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex29    時間: 2015-8-24 21:55

其實呢款一體水swiftech很早已經有,可惜質量太差,呢次ek 出品可以一試…… ...
chris05 發表於 2015-8-24 21:26


你係咪講緊呢隻
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2085750
作者: alex29    時間: 2015-8-24 21:56

回覆  alex29

嘩!嘩嘩! Aqua哥出現啦
所以咪話一体水大亂囉!EK一出誰與爭鋒!
DDC嘅一体 ...
DirtyBear 發表於 2015-8-24 21:45


EK一出誰與爭鋒!................x2
作者: chris05    時間: 2015-8-24 21:59

你係咪講緊呢隻
alex29 發表於 2015-8-24 21:55

再早期D仲有……
作者: alex29    時間: 2015-8-24 22:02

再早期D仲有……
chris05 發表於 2015-8-24 21:59


..............................邊隻呀師兄
作者: weatherboy    時間: 2015-8-25 14:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-25 15:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: weatherboy    時間: 2015-8-25 17:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-25 18:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex29    時間: 2015-8-25 20:07

回覆  DirtyBear

EK 水冷顯卡冷頭CSQ貴到飛起!$125美金! 淘寶最平$870人仔!
weatherboy 發表於 2015-8-25 17:41


師兄 玩得EK就預左佢貴架喇 要平就玩土炮喇
作者: alex29    時間: 2015-8-25 20:08

回覆  weatherboy

無辨法啦鬼叫EK係來佬貨咩125美金咪算平囉好似我地用嘅Aqua 6XT乜用都無只係得 ...
DirtyBear 發表於 2015-8-25 18:09


無辨法啦鬼叫EK係來佬貨咩125美金咪算平囉好似我地用嘅Aqua 6XT乜用都無只係得啲燈比你睇
咁就成為千3人仔!(對你嚟講又係無用得個貴字).......................................x2
作者: chris05    時間: 2015-8-25 21:52

剛叫三叔留左隻240玩下先
作者: alex29    時間: 2015-8-25 23:24

剛叫三叔留左隻240玩下先
chris05 發表於 2015-8-25 21:52


咁快手.......................
作者: 戀人未滿    時間: 2015-8-26 00:01

剛叫三叔留左隻240玩下先
chris05 發表於 2015-8-25 09:52 PM

等待閣下的開箱文。
作者: kirafung    時間: 2015-8-26 11:34

香港有冇現貨買 ???
作者: DeFiniLoGy    時間: 2015-8-26 11:45

回覆 36# kirafung


Free international shipping
作者: weatherboy    時間: 2015-8-26 12:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kirafung    時間: 2015-8-26 12:17

回覆  kirafung


Free international shipping
DeFiniLoGy 發表於 2015-8-26 11:45



    thanks. 已買
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-26 13:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex29    時間: 2015-8-26 16:13

回覆  alex29

又唔見水冷液可以貴過,水冷配件!
最貴都是20美金!1公升
仲要香港沒得買! ...
weatherboy 發表於 2015-8-26 12:04


對於呢位師兄 我真的認輸.............................................鳥
作者: weatherboy    時間: 2015-8-26 17:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-26 19:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ok041094    時間: 2015-8-26 23:17

6W DDC....

另外360rad是240usd 1900HKD左右

http://site.ekwb.com/news/624/19 ... ormance-comparison/

壓到42度左右(4770k skip左佢),還是不太足夠(原本想仍可以壓到35-40度)
作者: alexanderman    時間: 2015-8-27 09:50

而家用緊swiftech h-240x加擋一個240mm薄排,諗緊入唔入呢支好
作者: pasupasu105    時間: 2015-8-29 00:57

CLN9f_UWoAAxlaX.jpg CKvY00OWcAA-Ry6.jpg
想問下如果佢個冷頭可以拆出黎,其實佢仲算唔算係一體水
一體水應該係比人唔洗自己入水

圖片附件: CLN9f_UWoAAxlaX.jpg (2015-8-29 00:53, 44.17 KB) / 下載次數 28
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1822454&k=bb54bb83407e241fe254a38a677833fd&t=1782189107&sid=FofrNX26iQ



圖片附件: CKvY00OWcAA-Ry6.jpg (2015-8-29 00:53, 55.34 KB) / 下載次數 20
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1822455&k=31bf3679976243f5a23ab52bb50a782f&t=1782189107&sid=FofrNX26iQ


作者: 戀人未滿    時間: 2015-8-29 01:08

回覆 46# pasupasu105
個人認為:一體水既定義係件水冷已經組合好,
顧客買返黎,唔洗自己組合,又或組合方法極單簡單。
作者: pasupasu105    時間: 2015-8-29 01:33

回覆 47# 戀人未滿


    如果360係上面甘可以拆會唔會脫離左一體水定義
如果係甘設計我覺得只是一個冷排連泵
我之前以為係佢會出多個顯卡版一體水
而兩個的止水位可以連接
那同買散件自組好似差不多
作者: 戀人未滿    時間: 2015-8-29 01:45

回覆 48# pasupasu105
CM出過「高階」水冷,可以自己加水,咁果d叫唔叫一體水?
作者: pasupasu105    時間: 2015-8-29 02:03

回覆 49# 戀人未滿
KU0129_1.jpg
是不是這個
即是我訂果隻360都要自己加水?
都唔緊要,買黎玩下

圖片附件: KU0129_1.jpg (2015-8-29 02:00, 73.37 KB) / 下載次數 29
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1822482&k=3aa2dde0d9865a36e88d6e0e6b925be3&t=1782189107&sid=FofrNX26iQ


作者: DirtyBear    時間: 2015-8-31 01:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joelai0405    時間: 2015-9-16 15:13

出左review呀!快啲到就好了

http://www.guru3d.com/articles-p ... quid-cooling-review,12.html
作者: 1112311123    時間: 2015-9-16 15:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: scottsummer    時間: 2015-9-16 16:32

出左review呀!快啲到就好了

,12.html
joelai0405 發表於 2015-9-16 15:13



So quiet!
作者: joelai0405    時間: 2015-9-16 17:03

性能有乜特別
1112311123 發表於 2015-9-16 15:52


無㗎,可以自己換嘢同加嘢囉。
作者: tonychoi    時間: 2015-9-17 13:56

無㗎,可以自己換嘢同加嘢囉。
joelai0405 發表於 2015-9-16 17:03


可以自己換水及加野的一體式,已經係一大特點了。
作者: pasupasu105    時間: 2015-9-17 18:22

240下個禮拜就發售
我訂果個360仲有成個月
用Free Express Shipping的師兄到時麻煩報一報用左幾耐先到
我怕要成個月先到所以選左Post Priority (9-14 days)
作者: wallaceysf    時間: 2015-9-17 19:41

240下個禮拜就發售
我訂果個360仲有成個月
用Free Express Shipping的師兄到時麻煩報一報用左幾耐 ...
pasupasu105 發表於 2015-9-17 18:22



    我心急不等了...yesterday買了 H110i GTX 的路過
作者: joelai0405    時間: 2015-9-18 19:08

Ek store訂240, 收到email話已經寄出左!
作者: ericyuk    時間: 2015-9-18 20:47

Ek store訂240, 收到email話已經寄出左!
joelai0405 發表於 2015-9-18 19:08


坐等報告
作者: pasupasu105    時間: 2015-9-18 20:57

我要發360開箱文
唔好同我爭,希望唔好有人用3日快運
作者: marcusmw    時間: 2015-9-19 01:59

EK but AIO
作者: joelai0405    時間: 2015-9-19 09:58

我要發360開箱文
唔好同我爭,希望唔好有人用3日快運
pasupasu105 發表於 2015-9-18 20:57


用三日運果啲應該都同你差不多時候收到, 因為我用佢free果隻, 今日都已經收到件了
作者: pasupasu105    時間: 2015-9-19 10:30

用三日運果啲應該都同你差不多時候收到, 因為我用佢free果隻, 今日都已經收到件了 ...
joelai0405 發表於 2015-9-19 09:58



    甘開心
我試下可唔可以變反free shipping
甘我比多D錢做咩......
作者: tomcools    時間: 2015-9-19 14:46

我想請教下各位大大,如果用兩粒CPU應該點配?
作者: 戀人未滿    時間: 2015-9-19 14:56

回覆 65# tomcools
應該用風冷, 減少任何出事既可能
作者: firehero    時間: 2015-9-20 09:51

如果想買呢套, 係唔係最好O係官網訂呀? is it worldwide free shipping?
作者: pasupasu105    時間: 2015-9-20 15:08

如果想買呢套, 係唔係最好O係官網訂呀? is it worldwide free shipping?
firehero 發表於 2015-9-20 09:51



    係,做緊推廣
全世界包郵
係我多手用左9-12日shipping
作者: mang    時間: 2015-9-20 20:54

依家冇免運了....只有3日47.81 DHL及9-14日63.41,240+運費差少少2千,都係睇下開箱算,除非同100GTX差10度8度仲可以諗下
作者: killerkeo    時間: 2015-9-21 01:52

回覆 69# mang


    agree
作者: pasupasu105    時間: 2015-9-21 10:27

依家冇免運了....只有3日47.81 DHL及9-14日63.41,240+運費差少少2千,都係睇下開箱算,除非同100GTX差10度 ...
mang 發表於 2015-9-20 20:54



    360仲有FREE SHIPPING
100GTX同240差幾度
360可以再低多幾度
如果你果箱夠位可以想下360
作者: firehero    時間: 2015-9-21 10:58

尋日睇仲有free shipping 喎...
作者: mang    時間: 2015-9-21 22:27

我個箱係CORSAIR650D,110就可以,360太大了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2