作者: DirtyBear 時間: 2015-8-23 18:18 標題: EK 出一体水!!!!!!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123 時間: 2015-8-23 19:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2015-8-23 19:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g1jockey 時間: 2015-8-23 19:15
有冇個spec.呀?個radiator好厚喎…
作者: DirtyBear 時間: 2015-8-23 19:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g1jockey 時間: 2015-8-23 19:22
本帖最後由 g1jockey 於 2015-8-23 19:27 編輯
回覆 5# DirtyBear
用得佢一定要換箱至掂…
p.s. 邊隻箱啱裝?我部機仲要裝六~八隻3.5"硬碟…
作者: DirtyBear 時間: 2015-8-23 19:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105 時間: 2015-8-24 11:01
訂左隻360玩下
另外我見360有止水位
有咩用
作者: DirtyBear 時間: 2015-8-24 11:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105 時間: 2015-8-24 11:54
GPU 水冷或加長果方面唔知佢會點搞尼
作者: DirtyBear 時間: 2015-8-24 14:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105 時間: 2015-8-24 17:32
知唔知佢係即時扣錢定到時先扣錢
作者: bearx 時間: 2015-8-24 17:50
個QDC肉酸到呢.....都係自組吧..但當然價錢點都平係一體平D
作者: brian1024 時間: 2015-8-24 19:18
回覆 12# pasupasu105
巴打,$199轉翻做港紙幾多錢到
作者: 戀人未滿 時間: 2015-8-24 19:33
本帖最後由 戀人未滿 於 2015-8-24 19:37 編輯
~1543囉,咁都可以問...
https://hk.finance.yahoo.com/cur ... =USD;to=HKD;amt=199
如果機箱放得既話,360排會抵d,貴300到
作者: brian1024 時間: 2015-8-24 19:43
回覆 15# 戀人未滿
咁嘅價,唔怕死淘寶可以上到自組水啦喎
作者: alex29 時間: 2015-8-24 21:04
師兄 我諗佢唔可以同一般一体水雙比 話哂佢係行DDC
作者: chris05 時間: 2015-8-24 21:06
Aqua 哥出現了
作者: alex29 時間: 2015-8-24 21:13
好耐無見喇Chris兄..................................................
我啱啱食飯嗰陣先同我太座題起你...........
作者: 林洋2 時間: 2015-8-24 21:14
睇黎哩隻係最強一體水啦
作者: chris05 時間: 2015-8-24 21:26
其實呢款一體水swiftech很早已經有,可惜質量太差,呢次ek 出品可以一試……
作者: DirtyBear 時間: 2015-8-24 21:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex29 時間: 2015-8-24 21:55
你係咪講緊呢隻

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2085750
作者: alex29 時間: 2015-8-24 21:56
EK一出誰與爭鋒!................x2
作者: chris05 時間: 2015-8-24 21:59
再早期D仲有……
作者: alex29 時間: 2015-8-24 22:02
..............................邊隻呀師兄
作者: weatherboy 時間: 2015-8-25 14:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2015-8-25 15:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: weatherboy 時間: 2015-8-25 17:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2015-8-25 18:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex29 時間: 2015-8-25 20:07
師兄 玩得EK就預左佢貴架喇 要平就玩土炮喇

作者: alex29 時間: 2015-8-25 20:08
無辨法啦鬼叫EK係來佬貨咩125美金咪算平囉好似我地用嘅Aqua 6XT乜用都無只係得啲燈比你睇
咁就成為千3人仔!(對你嚟講又係無用得個貴字).......................................x2

作者: chris05 時間: 2015-8-25 21:52
剛叫三叔留左隻240玩下先
作者: alex29 時間: 2015-8-25 23:24
咁快手.......................
作者: 戀人未滿 時間: 2015-8-26 00:01
等待閣下的開箱文。
作者: kirafung 時間: 2015-8-26 11:34
香港有冇現貨買 ???

作者: DeFiniLoGy 時間: 2015-8-26 11:45
回覆 36# kirafung
Free international shipping
作者: weatherboy 時間: 2015-8-26 12:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kirafung 時間: 2015-8-26 12:17
thanks. 已買
作者: DirtyBear 時間: 2015-8-26 13:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex29 時間: 2015-8-26 16:13
對於呢位師兄 我真的認輸.............................................鳥

作者: weatherboy 時間: 2015-8-26 17:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2015-8-26 19:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ok041094 時間: 2015-8-26 23:17
6W DDC....
另外360rad是240usd 1900HKD左右
http://site.ekwb.com/news/624/19 ... ormance-comparison/
壓到42度左右(4770k skip左佢),還是不太足夠(原本想仍可以壓到35-40度)
作者: alexanderman 時間: 2015-8-27 09:50
而家用緊swiftech h-240x加擋一個240mm薄排,諗緊入唔入呢支好
作者: pasupasu105 時間: 2015-8-29 00:57
想問下如果佢個冷頭可以拆出黎,其實佢仲算唔算係一體水
一體水應該係比人唔洗自己入水
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1822454&k=bb54bb83407e241fe254a38a677833fd&t=1782189107&sid=FofrNX26iQ

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1822455&k=31bf3679976243f5a23ab52bb50a782f&t=1782189107&sid=FofrNX26iQ

作者: 戀人未滿 時間: 2015-8-29 01:08
回覆 46# pasupasu105
個人認為:一體水既定義係件水冷已經組合好,
顧客買返黎,唔洗自己組合,又或組合方法極單簡單。
作者: pasupasu105 時間: 2015-8-29 01:33
回覆 47# 戀人未滿
如果360係上面甘可以拆會唔會脫離左一體水定義
如果係甘設計我覺得只是一個冷排連泵
我之前以為係佢會出多個顯卡版一體水
而兩個的止水位可以連接
那同買散件自組好似差不多
作者: 戀人未滿 時間: 2015-8-29 01:45
回覆 48# pasupasu105
CM出過「高階」水冷,可以自己加水,咁果d叫唔叫一體水?
作者: pasupasu105 時間: 2015-8-29 02:03
回覆 49# 戀人未滿
是不是這個
即是我訂果隻360都要自己加水?
都唔緊要,買黎玩下
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1822482&k=3aa2dde0d9865a36e88d6e0e6b925be3&t=1782189107&sid=FofrNX26iQ

作者: DirtyBear 時間: 2015-8-31 01:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joelai0405 時間: 2015-9-16 15:13
出左review呀!快啲到就好了
http://www.guru3d.com/articles-p ... quid-cooling-review,12.html
作者: 1112311123 時間: 2015-9-16 15:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: scottsummer 時間: 2015-9-16 16:32
So quiet!
作者: joelai0405 時間: 2015-9-16 17:03
無㗎,可以自己換嘢同加嘢囉。
作者: tonychoi 時間: 2015-9-17 13:56
可以自己換水及加野的一體式,已經係一大特點了。
作者: pasupasu105 時間: 2015-9-17 18:22
240下個禮拜就發售
我訂果個360仲有成個月
用Free Express Shipping的師兄到時麻煩報一報用左幾耐先到
我怕要成個月先到所以選左Post Priority (9-14 days)
作者: wallaceysf 時間: 2015-9-17 19:41
我心急不等了...yesterday買了 H110i GTX 的路過
作者: joelai0405 時間: 2015-9-18 19:08
Ek store訂240, 收到email話已經寄出左!
作者: ericyuk 時間: 2015-9-18 20:47
坐等報告

作者: pasupasu105 時間: 2015-9-18 20:57
我要發360開箱文
唔好同我爭

作者: marcusmw 時間: 2015-9-19 01:59
EK but AIO
作者: joelai0405 時間: 2015-9-19 09:58
用三日運果啲應該都同你差不多時候收到, 因為我用佢free果隻, 今日都已經收到件了
作者: pasupasu105 時間: 2015-9-19 10:30
甘開心

我試下可唔可以變反free shipping
甘我比多D錢做咩......
作者: tomcools 時間: 2015-9-19 14:46
我想請教下各位大大,如果用兩粒CPU應該點配?
作者: 戀人未滿 時間: 2015-9-19 14:56
回覆 65# tomcools
應該用風冷, 減少任何出事既可能
作者: firehero 時間: 2015-9-20 09:51
如果想買呢套, 係唔係最好O係官網訂呀? is it worldwide free shipping?
作者: pasupasu105 時間: 2015-9-20 15:08
係,做緊推廣
全世界包郵
係我多手用左9-12日shipping
作者: mang 時間: 2015-9-20 20:54
依家冇免運了....只有3日47.81 DHL及9-14日63.41,240+運費差少少2千,都係睇下開箱算,除非同100GTX差10度8度仲可以諗下
作者: killerkeo 時間: 2015-9-21 01:52
回覆 69# mang
agree
作者: pasupasu105 時間: 2015-9-21 10:27
360仲有FREE SHIPPING
100GTX同240差幾度
360可以再低多幾度
如果你果箱夠位可以想下360
作者: firehero 時間: 2015-9-21 10:58
尋日睇仲有free shipping 喎...
作者: mang 時間: 2015-9-21 22:27
我個箱係CORSAIR650D,110就可以,360太大了


