Board logo

標題: 新手買自組水冷一問 [打印本頁]

作者: k107044    時間: 2015-8-21 19:29     標題: 新手買自組水冷一問

自組水冷需要買D咩?中低階自組水冷大約幾錢600蚊內有冇可能?師兄們多數去邊度買,TB,A記?有冇得去門市買?
目前來講我只知自組水冷要買:
1.水冷排
2.FAN
3.CPU and GPU冷頭(我見有D成千蚊1個,同普通個D有咩分別?
4.水箱
5.水管
6.水泵
7.接頭(有咩用)
齊末?差D咩?

CPU:i5 6600K
MB: ASUS Z170 PRO GAMING
GPU:GTX 980 公板
CASE:CORSAIR 450D
$800內可以砌到D咩級數的自組水冷,360排/240排+120排(邊個好D)得唔得?
可唔可以比條水冷list來睇下
作者: fanhoikwai    時間: 2015-8-22 10:41

800只建議一體或改用返風冷
呢個數只夠最初級兼TB貨
質料愈好導熱愈快價公都愈貴
香港好似暫時未有門市,有賣既都係國產野
冷排愈大散熱面積愈大
最後自組水冷好難俾List,要自己衡量機箱大細而執
有心下海既話多D爬下呢到D文會對你有幫助
作者: muaythailam    時間: 2015-8-22 11:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai    時間: 2015-8-22 13:37

平有平用,貴有貴用,我都有用國產貨(大量)
用進口野可能只相差1、2度,價錢就差左一大距離
只係進口貨會叫做有d保證,個款靚d,俾多d錢當買個平安
作者: muaythailam    時間: 2015-8-22 13:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lycq525    時間: 2015-8-22 14:13

800蚊重要CPU連GPU
作者: KevMSL    時間: 2015-8-22 14:14

水冷頭一定不可省,其他真係差不太多
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-22 14:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bearx    時間: 2015-8-22 15:48

一個EK CPU BLOCK 係成千,但做工真係同大陸野差太多.
CPU BLOCK 換個MOUNT 又用到係新SOCKET, 2袋SOCKET都幾年啦.
所以值得比錢.

我用緊EK SUPERMACY EVO FULL NICKED CSQ
作者: a123123456    時間: 2015-8-22 15:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a123123456    時間: 2015-8-22 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: k107044    時間: 2015-8-22 19:42

我真係完全唔知價,因冇咩門市
如果要組一個最低階的水冷要幾多$?
$1000夠唔多?
唔太差的cpu同gpu水冷頭要幾多$?
一般要有幾多$先會用自組水冷?
作者: muaythailam    時間: 2015-8-22 20:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacky1d01    時間: 2015-8-22 22:29

我接頭、水樽都係用ba,冇咩大問題
不過cpu冷頭就貴d都買番ek算
作者: 9s9s9    時間: 2015-8-22 23:02

老實講水冷係冇乜C/P可言
呢個數字"3603"可謂迷到不少人但又令人卻步
我都好像仲有1,2米係度供奉緊唔捨得用
作者: k107044    時間: 2015-8-23 00:01

Ek有冇咩平價水冷頭?
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-8-23 00:04

800蚊, 即係6百幾人仔, 你仲想CPU+GPU仲要360排
只有大陸料+鋁排
鋁排都係1百多人仔, 東遠一體泵+by CPU同GPU冷頭, 800應該可以

https://item.taobao.com/item.htm ... p;abbucket=1#detail
9號餐, 不過BY喉同水好屎, 用一個月就濛晒

砌得skylake同980就唔好用大陸料啦, 用一體水先, 之後夠錢再慢慢上水
作者: k107044    時間: 2015-8-23 00:18

太約要幾多$1500,得唔得?
你比我個套餐9個360唔係寫著銅排咩?
240+120同360比邊個好D
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-8-23 01:03

Ek有冇咩平價水冷頭?
k107044 發表於 2015-8-23 12:01 AM



留意2手區, 有時有師兄放舊料
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-8-23 01:17

太約要幾多$1500,得唔得?
你比我個套餐9個360唔係寫著銅排咩?
240+120同360比邊個好D ...
k107044 發表於 2015-8-23 12:18 AM

同一厚度同密度, 鋁排性能比銅排好, 又平好多, 不過一定要用專用水, 唔係成套loop一定生锈, 掉得
千5想點玩先?
我自己用過by的xpm同xph cpu頭, 作為入門頭係唔錯的, 當然比唔上EK頭咁好溫度, 如果EK壓CPU係高於水溫7-9度, by頭就11-13或以上, 但唔超係可以的
學師兄話, 快擰用barrow就得
450D放到360, 大前提係願意放棄頂個5.25位
我係你, 我就買個alphacool st30 360銅排放頂, by個980一體冷頭同xph cpu頭, 東遠p60/p60d,加8粒barrow同喉.
360夠你玩一排, 唔夠再加排
作者: k107044    時間: 2015-8-23 02:19

想問下東遠p60d同p60比邊個好D?係水泵定水箱?我見TB大部分都係p60a,有冇東遠的英文名?如果跟足你講個D配件買,去邊度買好?有冇D專賣水冷的店,我想去睇下?
作者: k107044    時間: 2015-8-23 02:20

如果係去淘寶買,可唔可以推薦D店?
作者: a123123456    時間: 2015-8-23 09:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-8-23 12:31

想問下東遠p60d同p60比邊個好D?係水泵定水箱?我見TB大部分都係p60a,有冇東遠的英文名?如果跟足你講個D配 ...
k107044 發表於 2015-8-23 02:19 AM

東遠叫syscooling, http://www.ysun.net/
p60同p60d個泵係一樣, 只係個水箱大細唔同, 睇你自己放唔放得入箱同將來諗住點玩
如果你有朋友比個水箱你或者你玩無箱, 可以揀p60a, 只要個泵, 無箱, 更加細, 好似半個大扭蛋咁大, 又好力.
P60

P60D
   
P60A

我自己用P60, 用左一年多, 好靜, 無問題, 係水箱細左D外其他好滿意, 唔駛開盡都夠推兩個240同兩個EK微水道冷頭
當然你可以揀靚DDC或D5, 價錢都當然兩回事

除左CPU/GPU冷頭, 其他唔好去bykski度買. 我以前去bykski個店度買, 比錢前乜都好, 比錢後就唔9理你, 有時仲貨不對辦, 我買個AMD用CPU冷頭, 佢比左個intel用短螺絲比我; 我買個金屬蓋銅柱底的北橋冷頭, 佢比左個膠頂挖坑底冷頭比我. 屌到佢開花仲要我自己比錢寄返去. 唔用順豐一來一回都要3個星期. 從此我買野索性寄去深圳度, 同朋友幫我拎返黎比我

香港的水冷店得一間, 就係深之都2樓上電梯的左手邊. 佢D野都係淘落黎, 除左專用水比較抵買, 其他價錢頗貴.
淘寶就好多店都可信, 好似海賊王, 風雲mod, 發燒水冷店, 中關村老趙, 金百度...etc

你係想一直玩水玩上去, 定只為過手癮先?
一路玩上去就寧願投資落長線野度, 之後慢慢升(比如買alphacool銅排而唔係鋁排) 但我同好多師兄可以同你講, 毒海無崖回頭是岸. 我開頭都係800港咁玩, 半年內連換箱就肯洗過4千, 如果唔係同師兄們執2手料, 下下買全新計落過萬都黎
如果只為過手癮, 就買個h100i算啦
只為性能好, 就請用風冷, 5百幾買個D14, 性能好過好多120一體水同240自組水. 自組水性能要用到360或以上先會性能好
講靚, 就一定自組水. 我D親戚朋友個個見到我部機都嘩左一聲
去ek個facebook page度睇吓就知可以幾咁豪, 幾咁靚

作者: k107044    時間: 2015-8-23 13:27

p60d同p60邊個抵玩D?
師兄你自己用緊的水冷邊度買?
我要用幾多水冷液先夠?
作者: KevMSL    時間: 2015-8-23 13:54

屈臣氏蒸餾水最實際
之前用過逃保平價色水,染到扒街.而家用xspc透明uv+蒸餾水,幾個月已無麥效果.
作者: k107044    時間: 2015-8-23 17:28

一個450D要$948, 如果我買個平D的箱, 例如NZXT s340(120+240排),或者淘個h440先HK$7XX, 用剩番個D錢來買個好D的水冷頭會唔會更好? 因為個間by店網上都幾多差評,唔想去個間店到買。有冇其他買by水冷頭的店or EK有冇D$350的水冷頭
(用h440將來升級都好似好過450D)
h440水冷排:
Front 2 x 140 or 3 x 120mm
Top 2 x 140 or 3 x 120mm
Rear 1 x 140/120mm
作者: k107044    時間: 2015-8-23 17:30

屈臣氏蒸餾水最實際
之前用過逃保平價色水,染到扒街.而家用xspc透明uv+蒸餾水,幾個月已無麥效果. ...
KevMSL 發表於 2015-8-23 13:54


    真係就今用蒸餾水
    得咩?
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-8-23 18:19

p60d同p60邊個抵玩D?
師兄你自己用緊的水冷邊度買?
我要用幾多水冷液先夠? ...
k107044 發表於 2015-8-23 01:27 PM


兩睇, P60個水箱放80ml水左右, P60D個水箱放200ml左右, 排氣方便過P60但泵高身D
我自己入水時個泵要開吓閂吓, 唔係水位太低易吸入氣落loop度; 我分身有個10CM高的水箱, 見佢入水幾方便, 泵都唔駛閂, 係咁隊水入去
睇你想方便但無得擴充, 定係要擴充性, 因為P60D就係P60A加水箱

我用蒸餾水加硫酸銅. 硫酸銅係阻止細菌或者青苔生長. 或者你每4-6個月換一次水, 咁就唔怕生野

30mm的360排+CPU+GPU仲要睇你水箱, 800ML內應該成事, 除非你用大水箱. 買一支1L蒸餾水夠啦

有, 海賊王, 風雲mod都有by的冷頭賣, EK最平隻MX頭都要400人仔, 唔駛睇. 一係你留意2手區有冇師兄放EK冷頭, 400應該收到返黎. 或者買swiftech, xspc冷頭, 4百人仔內有交易

我用CM693, 我分身用450D, 我地都無諗過買H440, 因為無5.25位, 放唔到風控.
你放得冷排係頂, 就好難再放冷排你後面, 除非你水喉係5.25個位走
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-8-23 18:20

真係就今用蒸餾水
    得咩?
k107044 發表於 2015-8-23 05:30 PM



成個loop都係銅就可以
銅頭加鋁排, 用蒸餾水就一定死硬
作者: KevMSL    時間: 2015-8-23 20:25

回覆 30# 唐賓南紀念中學


    所以長遠用全銅咪好D,拆拆換換,吓吓都專用水...
全銅剩用蒸餾水無嘜問題,溫度差不到2、3度
(用過逃保買的poseidon 染到七彩,之前用Mayhem uv 白,拆拆改改,又無左一半 )
作者: 1112311123    時間: 2015-8-23 20:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-8-23 20:40

回覆  唐賓南紀念中學


    所以長遠用全銅咪好D,拆拆換換,吓吓都專用水...
全銅剩用蒸餾水無嘜問題,溫 ...
KevMSL 發表於 2015-8-23 08:25 PM



我用過EK紅, 都染到個block膠蓋紅紅地(不過用漂白水洗洗, 打散個block用酒精洗洗就乾淨晒)
作者: k107044    時間: 2015-8-28 12:02

我見硬管同軟管價錢都差唔多,如果第一次玩水冷就用硬管,會唔會太急?
有冇D紅色的硬管,因為我見多數人都係推薦用有色管+蒸餾氷+化學物料(其實點解?)
如果我玩硬管,我見有D管割刀同D彎管器,都低work唔wrok
water cut.jpg waater.jpg
有冇D硬管同水冷液推薦?

圖片附件: water cut.jpg (2015-8-28 11:56, 10.83 KB) / 下載次數 19
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1822253&k=be91ee74a78155022b6cb5e8c91221d8&t=1782602159&sid=tbCBlGB4R



圖片附件: waater.jpg (2015-8-28 12:02, 20.98 KB) / 下載次數 21
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1822262&k=9cbd5998084dc269594a567a3b3f4235&t=1782602159&sid=tbCBlGB4R


作者: simplekk    時間: 2015-8-28 12:13

CHING.. 我真心推薦你... 這是我玩咁耐以黎既心血..今天最後一日了
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: k107044    時間: 2015-8-28 12:31

回覆 35# simplekk


    你可唔可以講下入面有咩?
    我唔係好知你好冇明Enzotech / Koolance / EK  / Aquacomputer 呢D咩來?
    ram block係ram的水冷頭?有咩DDR4 ram support到?
作者: k107044    時間: 2015-8-28 12:37

回覆 35# simplekk

入面有幾多個cpu水冷頭,lag 1151support到
作者: luffy2036    時間: 2015-8-28 12:48

ek 買一個cpu 水冷頭都900$ 0,0 GPU 一個水冷頭又$900 一個d5 pump連水箱 $1200 360排 $800  未計fitting ,tube ,coolant 同運費都$4000
作者: k107044    時間: 2015-8-28 12:51

回覆 35# simplekk


    如果我係i5 6600k+m8r+gtx980 有咩我可以用
作者: luffy2036    時間: 2015-8-28 12:54

回覆 35# simplekk


    呢個價錢 個厚排跟d5泵已經吸引到我 可惜我未到中級會員
作者: simplekk    時間: 2015-8-28 15:04

本帖最後由 simplekk 於 2015-8-28 15:08 編輯

相片已經有齊所有block既相...逐一形容真係比較難
入面有CPU,南北橋, MOS, RAM,GPU既block, 岩唔岩位運用到就要靠自己diy一番
其中一隻係EK GTX460 1G既block黎, 宜加呢張野應該無人用咖啦, 拎埋返去拆開黎研究下囉XD
中間KKFAI隻block既孔位係好靈活, 咩孔位都就到
其餘果D CPU BLOCK要用到落宜加既板就要DIY一下啦
KKFAI隻Block真係堅咖, 請CHING們好好運用佢落去...
同佢隻block有粒LED燈仔位, 整粒落去, 型到爆燈...


作者: simplekk    時間: 2015-8-28 15:05

回覆 40# luffy2036
識貨
作者: simplekk    時間: 2015-8-28 15:27

呢兩條link kick入去睇張相會清楚D
https://lh3.googleusercontent.co ... iY-Xg=w1024-h576-no
https://lh3.googleusercontent.co ... qGmk8=w1024-h576-no
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-28 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bearx    時間: 2015-8-28 16:12

ek 買一個cpu 水冷頭都900$ 0,0 GPU 一個水冷頭又$900 一個d5 pump連水箱 $1200 360排 $800  未計fitting , ...
luffy2036 發表於 2015-8-28 12:48



    除左GPU FULL COVER BLOCK 外, 其他用幾年啦..一年當COST 1000, 1000食兩餐普通晚餐都冇左,所以請去馬
作者: luffy2036    時間: 2015-8-28 17:19

回覆 45# bearx


   唔洗怕 我一早已經入左坑 cpu block +motherborad block + vrm block +gpu block + 1個360薄排 + 1個360 厚排 +d 5 dump + reservoirs + fitting + uv white tubing + coolant 只不過 未影過相無post出黎姐 用左1年幾 而家砌左新機 準備玩硬管 未諗到玩銅管定Acrylic
作者: simplekk    時間: 2015-8-28 17:21

回覆 44# DirtyBear
唔等錢洗, 係無地方擺
就做老襯
希望佢地遇到住好人家繼續延續落去
作者: bearx    時間: 2015-8-28 17:23

本帖最後由 bearx 於 2015-8-28 17:25 編輯
回覆  bearx


   唔洗怕 我一早已經入左坑 cpu block +motherborad block + vrm block +gpu block + 1個3 ...
luffy2036 發表於 2015-8-28 17:19


     分享下你的水水吧...

    玩硬膠請買PETG膠..我買了ACRYLIC..D 開管位好易爆膠..同埋要買個多角度的金屬灣管器
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-28 18:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bearx    時間: 2015-8-28 23:14

回覆  bearx


    講開PETG 我同TT代理訂咗啲16mm PETG 下星期去攞
又有得玩 ...
DirtyBear 發表於 2015-8-28 18:54



    幾銀呀..? 一條40 or 50cm? 有14mm 嗎?
作者: 9s9s9    時間: 2015-8-29 01:23

樓主~GOOD JOB 660*
再提一下 個KP排不能換其他FITTING的, 詳問賣給你的水友
如果你有覺什麼不合用可賣出來絕對會給你合理價
外加一個溫馨提示 : 上所有FITTING只要"頂"手便可 由其玻璃面的那個
冇的配番架
作者: k107044    時間: 2015-8-29 01:35

回覆 51# 9s9s9


    thx,其實個kp480,gtx460 block同機箱,我會以放返出來,因為都用唔着,kp480,gtx460 block,case大約值幾錢?
作者: 9s9s9    時間: 2015-8-29 02:48

回覆  9s9s9


    thx,其實個kp480,gtx460 block同機箱,我會以放返出來,因為都用唔着,kp480,gtx460 block ...
k107044 發表於 2015-8-29 01:35



    好難答你價錢呵~因為我都有興趣呢個KP480
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-29 09:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kin04    時間: 2015-8-31 23:36

借post一問
EK水泵買邊隻款好?
一SET定散買水泵,上蓋,水箱?
唔該...請求意見
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-1 16:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simplekk    時間: 2015-9-1 17:10

本帖最後由 simplekk 於 2015-9-1 17:15 編輯
好難答你價錢呵~因為我都有興趣呢個KP480
9s9s9 發表於 2015-8-29 02:48

隻KP480係3分啞黎
我呢個係FOR4分喉既寶塔
太耐無玩都唔記得哂D名詞
啞就3/4, 咀就1/2
隻EK 460 block咪拆黎研究下囉~ 唔通仲整張460黎玩咩
轉左玩相機, 好小蒲EPC啦, k107044兄有咩唔明可直接WS問我,
但問我值幾錢果D就真係唔識答你, 唔係我都唔會$10雞起bid啦
作者: kin04    時間: 2015-9-1 22:34

回覆 56# DirtyBear

D5買一1SET果隻定散買?
如果散買...要買咩配件
唔該
作者: 9s9s9    時間: 2015-9-1 23:15

隻KP480係3分啞黎
我呢個係FOR4分喉既寶塔
太耐無玩都唔記得哂D名詞
啞就3/4, 咀就1/2
隻EK 460 bl ...
simplekk 發表於 2015-9-1 17:10

比啲野你睇回憶下
123.jpg

圖片附件: 123.jpg (2015-9-1 23:15, 86.42 KB) / 下載次數 38
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1823411&k=4d034ecd7f77d15c90921a308fa52336&t=1782602159&sid=tbCBlGB4R


作者: DirtyBear    時間: 2015-9-1 23:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kin04    時間: 2015-9-2 01:50

回覆 60# DirtyBear


    用水箱...
單PUMP
作者: tkgmomosheep    時間: 2015-9-3 21:58

回覆 8# DirtyBear


係kit定係自己捒?
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-3 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris05    時間: 2015-9-3 23:20

回覆  bearx


    一包4條50cm 成為$60
14mm唔知有冇返,你可以打去問問 ...
DirtyBear 發表於 2015-8-29 09:14
ching 邊間有? 求pm





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2