作者: DirtyBear 時間: 2015-7-24 16:04 標題: 硬管PETG Vs 亞加力管
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2015-7-24 17:41
我個人鍾意亞膠力
反正條喉一用都唔會用5年, 頂多兩三年就會換機, 到時又要重新屈過D喉
話知你PETG硬, 唔會裂, 未見其利先見其煩
PETG密度高, 耐熱, 硬. 但咁硬, 用rimmer去磨口都唔易磨, 要用銼慢慢修
你屈喉時慢慢降溫, 唔好玩quenching, 亞加力都可以好靚
作者: DeFiniLoGy 時間: 2015-7-24 18:49
回覆 2# 唐賓南紀念中學
PETG 既Melting Point 係低過Acrylic,所以係易屈過Acrylic。
個人兩隻都用過,我就覺得PETG好用d,有幾點:
1. PETG 可以用Soft Tube Cutter,切口會整過Acrylic Tube好多。Acrylic Tube只可以用Hex Saw。
2. PETG Melting Point 低d,個人覺得易控制多d。Acrylic Tube 我就成日heat 到出泡,PETG 未試過。
3. PETG 耐用多d,JayzTwoCent 用過對比,中意可以去睇睇。
不過PETG 缺點就用過硬,唔可以用手動Deburrer。
我就覺得,唔係好介意既師兄就用Soft Tube Cutter Cut左就算,反正ID對Rigid Tube唔係好大影響。
我成日玩既就入左一隻都OK貴既Debur Adapter,可以比電Drill 用,都真係好用好多。
不過講到底,兩隻都唔難用,都冇死 :)
我之前個Re.DeFine就係用PETG的
作者: DirtyBear 時間: 2015-7-25 00:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DeFiniLoGy 時間: 2015-7-25 00:10
Bitspower 好似一路都有
via HKEPC Reader for Android
作者: DirtyBear 時間: 2015-7-25 00:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DeFiniLoGy 時間: 2015-7-25 11:58
奇怪,我諗14係target Primochill revolver.
Monsoon好似都出。
想毒既就睇下Mayhems新研發既borosillicate (玻璃) 管
via HKEPC Reader for Android
作者: DeFiniLoGy 時間: 2015-7-25 12:02
唔好話我唔提CHing,硬管最好唔好買得咁cheap,特別係PETG,因為PETG本身係吸水,而且UV intolerant,Primochill果隻就出左咁耐都冇問題,TT呢啲咁既牌我就懶得講
via HKEPC Reader for Android
作者: DirtyBear 時間: 2015-7-25 13:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DeFiniLoGy 時間: 2015-7-25 13:26
TT次次抄親人既野都冇好review過,英美佢地冇市場
via HKEPC Reader for Android
作者: DirtyBear 時間: 2015-7-25 13:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DeFiniLoGy 時間: 2015-7-25 13:38
唔係咁既意思。
老老實實,抄又好唔抄又好,你做工好都仲會有人買,但佢地QC真係太差,見佢地之前出過既野就知。
我就係話,硬管呢啲高階水冷野,QC唔掂好易出事,好似OD唔掂就會leak或者插唔入個fitting collar。
via HKEPC Reader for Android
作者: DirtyBear 時間: 2015-7-25 13:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2015-7-25 13:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DeFiniLoGy 時間: 2015-7-25 13:52
拿,我就咁諗,Case Labs出果時, 係講到明係抄Mountain Mods但用料Superior過佢地好多。
但而加TT係話係自己Innovation,而用料... 睇佢開側透果下已經笑死人。完全係兩回事。
抄唔抄係一回事,你抄得黎死都唔應又係一回事,用料QC差就係我點都唔會買既原因。
via HKEPC Reader for Android
作者: DeFiniLoGy 時間: 2015-7-25 13:53
有冇進步我唔知,但睇佢咁多年都係咁,我唔會做第一個去試佢果個咁解囉。
當然亦唔會推人去試
via HKEPC Reader for Android
作者: DirtyBear 時間: 2015-7-25 13:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2015-7-25 13:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elcr9 時間: 2015-7-30 21:27
隻primochill petg uv green終於到左
本來仲有幾條primochill亞加力uv green用剩
見網上d人吹得咁勁就試下petg
上面係petg 下面係亞加力
petg隻色好似沉d同實d
係藍色led照射底下, PETG既螢光效果好似唔錯...
但係明顯無亞加力咁透光
亞膠加用LED照一忽成條都會有少少螢光效果, PETG相比之下效果就無咁強
至於彎管cut管果d仲未有得試住
d料未到齊開唔到工

作者: DirtyBear 時間: 2015-7-31 00:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
