作者: ccould 時間: 2015-3-3 14:30 標題: 請問有無師兄用IN WIN 機箱?
見到http://www.inwin-style.com/tw/goods.php?act=view&id=S-Frame
超型.. 想問下有無師兄用緊?
https://www.youtube.com/watch?v=BBM3EVRP-_s
作者: acer9999 時間: 2015-3-3 16:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elcr9 時間: 2015-3-4 00:31
呢隻箱水冷支援度麻麻
作者: DirtyBear 時間: 2015-3-4 02:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tc3335 時間: 2015-3-4 08:30
設計係幾特別既,但個價錢就
仲要成件藝術品咁,無張大枱放住佢黎鑑賞真係會好浪費呢
作者: w4and14094 時間: 2015-3-4 09:35
呢個明顯喺showroom 箱
作者: timso 時間: 2015-3-4 11:03
IN WIN 機箱新手,但不是呢隻MODEL
作者: NG 時間: 2015-3-4 11:05
回覆 3# elcr9
同感,我不會用來裝水
用在風冷又食塵
作者: 東張西望 時間: 2015-3-4 11:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: timso 時間: 2015-3-4 12:26
IN WIN GRone
作者: acer9999 時間: 2015-3-4 12:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elcr9 時間: 2015-3-5 18:29
有咁既size但係裝得咁少排
空間利用唔夠高效
而且咁既水位我會買caselabs
當然inwin設計同外觀都一流
當係傢俱咁睇都幾正
作者: Mini-CaCtuS 時間: 2015-3-7 12:40
請問咁多位用In-Win ge CHING,你地係邊到買隻箱架? 小弟想搵隻D-Frame mini呀~
作者: 東張西望 時間: 2015-3-7 14:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mini-CaCtuS 時間: 2015-3-9 15:44
回覆 14# 東張西望
作者: 東張西望 時間: 2015-3-9 15:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mini-CaCtuS 時間: 2015-3-9 15:52
回覆 16# 東張西望
係,我會試下問埋代理~
作者: 東張西望 時間: 2015-3-9 15:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mini-CaCtuS 時間: 2015-3-9 16:40
回覆 18# 東張西望
=___,= 好,放隻Hardware labs Nemesis GTX240 冷排落去~
作者: 東張西望 時間: 2015-3-10 10:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: T0NYLc 時間: 2015-3-13 15:46
InWin 904 Plus用家在此
via HKEPC Reader for Android
作者: 東張西望 時間: 2015-3-13 16:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

