作者: 00140999 時間: 2014-7-19 17:49 標題: 轉帖:新手水冷教學,基礎知識
為左更多人想玩水/對水冷有興趣既人
所以
基礎篇:
PART 1 : http://www.chiphell.com/forum.ph ... 5&fromuid=30211
PART 2 : http://www.chiphell.com/forum.ph ... p;page=2#pid2322336
PART 3 : http://www.chiphell.com/forum.ph ... p;page=3#pid2324992
PART 4 : http://www.chiphell.com/forum.ph ... p;page=4#pid2325514
進階與規劃篇:
http://www.chiphell.com/forum.ph ... p;page=5#pid2325933
實戰篇:
http://www.chiphell.com/forum.ph ... 5&fromuid=30211
PS:我自己都係新手
作者: gm167maki 時間: 2014-7-19 18:11
教學文支持
作者: 00140999 時間: 2014-7-19 18:13
我都係新手
想玩水
呢幾日上網搵到 咁詳細既教學文
作者: gm167maki 時間: 2014-7-19 18:19
呢度有針筒(吸啜)大法,覺得幾好....但系我地港澳針筒買唔到
http://home.gamer.com.tw/creationDetail.php?sn=2180278
作者: 00140999 時間: 2014-7-19 18:26
本帖最後由 00140999 於 2014-7-19 18:27 編輯
上網買到嫁!?
作者: gm167maki 時間: 2014-7-19 18:31
上網應該會買到ge,大陸對針筒規管無咁嚴...
不過其實有好多野都可以同針筒既原理差唔多,例如:小型既打氣槍(充氣筒)
作者: 00140999 時間: 2014-7-19 18:33
本帖最後由 00140999 於 2014-7-19 18:38 編輯
係喎 CHING
知唔知ice dragon / mayhems 隻白色液會唔會有沉澱物
好想玩白色水冷液
作者: kit132 時間: 2014-7-19 19:12
我平時都有上開CHH呢個土豪區
但係冇帳號留言
作者: JayHon 時間: 2014-7-19 19:27
我仲有半支用過既
同埋大半支未用既
可能我兩張290X
冷排又唔算多
令到水溫比較高
所以用咗一,兩個月就開始有d變黃
個樽都柒咗色
呢家用咗幾個月mayhems既綠水
都冇再甩色喇
如果遲d換喉 我應該會用色喉+蒸餾水
咁樣會方便d
作者: DeFiniLoGy 時間: 2014-7-19 19:41
回覆 9# JayHon
似係師兄loop中有氣泡,所以Radiator既銅管/片氧化。
氧化會令到水既酸性升高,所以Mayhem既水會變色。
Mayhem有出一set loop cleaner,用佢洗一次你個loop,然後下次再fill既時候就小心d。
作者: JayHon 時間: 2014-7-19 19:59
我係用ICE DRAGON先會變色
呢家用MAYHEMS就冇咁既情況喇
作者: DeFiniLoGy 時間: 2014-7-19 20:04
回覆 11# JayHon
Ice dragon 係Mayhem既Ice dragon?
你係用黎Mayhem Pastel White?
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-7-19 20:06
我白冇變色呀,紅色就勁D
作者: DeFiniLoGy 時間: 2014-7-19 20:08
回覆 11# JayHon
冇野,明曬。
因為Mayhem自己有一隻Ice Dragon就係用Nano Silver Cyrstal 做道熱體的
Mayhem一向都係首選嫁啦,其他水冷液真係試都唔會試
P.S. Mayhem 配 PrimoChill Advanced LRT 係最正既Combo,Arcylic Tube就冇咩特別
作者: fatdumm 時間: 2014-7-19 20:29
你果D黃黃地喺飛機油太多者Jay哥~~
終於蒲頭有咩新搞作
作者: fatdumm 時間: 2014-7-19 20:29
回覆 JayHon
冇野,明曬。
因為Mayhem自己有一隻Ice Dragon就係用Nano Silver Cyrstal 做道熱體的 :ha ...
DeFiniLoGy 發表於 2014-7-19 20:08
配Tygon喉先正
作者: fatdumm 時間: 2014-7-19 20:30
BTW,而家幾多度?
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-7-19 20:30
又顏X
作者: 00140999 時間: 2014-7-19 21:49
如果使用 Mayhems pastel white
再用mayhems既染料 染做其他顏色 有冇問題?
d染料 會唔會染左係個水箱 block 之類到
作者: JayHon 時間: 2014-7-19 22:51
冇呀 都係玩ELDER SCROLL
作者: 00140999 時間: 2014-7-24 14:11
TYGON 喉 同PVC喉 有咩唔同 !?
作者: derrickleung65 時間: 2014-7-29 22:32
本帖最後由 derrickleung65 於 2014-7-29 22:34 編輯
睇下睇下
發覺自己已經中毒
作者: 00140999 時間: 2014-7-29 23:05

作者: derrickleung65 時間: 2014-7-29 23:22
換左隻一體水先發現d咁毒既野
加上荷包穿窿
應該無咁快
作者: 00140999 時間: 2014-7-29 23:58
唔驚啦 我等你
上水記住開POST
作者: kiting110 時間: 2014-7-30 00:32
多謝師兄咁詳細既教學文
作者: 00140999 時間: 2014-7-30 00:41
對你有用就好
作者: kiting110 時間: 2014-7-30 00:42
回覆 27# 00140999
重好導人升仙
作者: derrickleung65 時間: 2014-7-30 00:51
Li幾個月就暫時百毒不侵
幾個月之後既事wo......

作者: 00140999 時間: 2014-7-30 00:52
HAHA 我都未上水
仲學ING野

幾個月咪睇你
你應該上水早過我~
作者: dieago 時間: 2014-7-30 01:18
新手無知一問, 我隻pump出d水有點暖, 我現在pump->冷排->cpu->tank->pump 有無問題?
作者: ramonmak 時間: 2014-9-5 02:40
回覆 31# dieago
pump> cpu >冷排 > tank >pump 會唔會好D?
作者: kimlam666 時間: 2014-9-5 14:32
支持教學文
作者: idevil 時間: 2014-9-5 19:34
我都係咁樣走 應該無咩問題呀

