Board logo

標題: [教學] 轉帖:新手水冷教學,基礎知識 [打印本頁]

作者: 00140999    時間: 2014-7-19 17:49     標題: 轉帖:新手水冷教學,基礎知識

為左更多人想玩水/對水冷有興趣既人
所以
基礎篇:
PART 1 : http://www.chiphell.com/forum.ph ... 5&fromuid=30211
PART 2 : http://www.chiphell.com/forum.ph ... p;page=2#pid2322336
PART 3 : http://www.chiphell.com/forum.ph ... p;page=3#pid2324992
PART 4 : http://www.chiphell.com/forum.ph ... p;page=4#pid2325514
進階與規劃篇:
http://www.chiphell.com/forum.ph ... p;page=5#pid2325933
實戰篇:
http://www.chiphell.com/forum.ph ... 5&fromuid=30211

PS:我自己都係新手
作者: gm167maki    時間: 2014-7-19 18:11

教學文支持
作者: 00140999    時間: 2014-7-19 18:13

教學文支持
gm167maki 發表於 2014-7-19 18:11

我都係新手
想玩水
呢幾日上網搵到 咁詳細既教學文
作者: gm167maki    時間: 2014-7-19 18:19

呢度有針筒(吸啜)大法,覺得幾好....但系我地港澳針筒買唔到
http://home.gamer.com.tw/creationDetail.php?sn=2180278
作者: 00140999    時間: 2014-7-19 18:26

本帖最後由 00140999 於 2014-7-19 18:27 編輯
呢度有針筒(吸啜)大法,覺得幾好....但系我地港澳針筒買唔到
gm167maki 發表於 2014-7-19 18:19


上網買到嫁!?
作者: gm167maki    時間: 2014-7-19 18:31

上網買到嫁!?
00140999 發表於 2014-7-19 06:26 PM



    上網應該會買到ge,大陸對針筒規管無咁嚴...
不過其實有好多野都可以同針筒既原理差唔多,例如:小型既打氣槍(充氣筒)
作者: 00140999    時間: 2014-7-19 18:33

本帖最後由 00140999 於 2014-7-19 18:38 編輯
上網應該會買到ge,大陸對針筒規管無咁嚴...
不過其實有好多野都可以同針筒既原理差唔多,例如:小型既 ...
gm167maki 發表於 2014-7-19 18:31


係喎 CHING
知唔知ice dragon / mayhems 隻白色液會唔會有沉澱物
好想玩白色水冷液
作者: kit132    時間: 2014-7-19 19:12

我平時都有上開CHH呢個土豪區
但係冇帳號留言
作者: JayHon    時間: 2014-7-19 19:27

係喎 CHING
知唔知ice dragon / mayhems 隻白色液會唔會有沉澱物
好想玩白色水冷液  ...
00140999 發表於 2014-7-19 18:33



我仲有半支用過既
同埋大半支未用既
可能我兩張290X
冷排又唔算多
令到水溫比較高
所以用咗一,兩個月就開始有d變黃
個樽都柒咗色
呢家用咗幾個月mayhems既綠水
都冇再甩色喇
如果遲d換喉 我應該會用色喉+蒸餾水
咁樣會方便d
作者: DeFiniLoGy    時間: 2014-7-19 19:41

回覆 9# JayHon


似係師兄loop中有氣泡,所以Radiator既銅管/片氧化。

氧化會令到水既酸性升高,所以Mayhem既水會變色。

Mayhem有出一set loop cleaner,用佢洗一次你個loop,然後下次再fill既時候就小心d。
作者: JayHon    時間: 2014-7-19 19:59

回覆  JayHon


似係師兄loop中有氣泡,所以Radiator既銅管/片氧化。

氧化會令到水既酸性升高,所以Mayhe ...
DeFiniLoGy 發表於 2014-7-19 19:41


我係用ICE DRAGON先會變色
呢家用MAYHEMS就冇咁既情況喇
作者: DeFiniLoGy    時間: 2014-7-19 20:04

回覆 11# JayHon


Ice dragon 係Mayhem既Ice dragon?

你係用黎Mayhem Pastel White?
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-7-19 20:06

我係用ICE DRAGON先會變色
呢家用MAYHEMS就冇咁既情況喇
JayHon 發表於 2014-7-19 19:59



    我白冇變色呀,紅色就勁D
作者: DeFiniLoGy    時間: 2014-7-19 20:08

回覆 11# JayHon


冇野,明曬。

因為Mayhem自己有一隻Ice Dragon就係用Nano Silver Cyrstal 做道熱體的

Mayhem一向都係首選嫁啦,其他水冷液真係試都唔會試

P.S. Mayhem 配 PrimoChill Advanced LRT 係最正既Combo,Arcylic Tube就冇咩特別
作者: fatdumm    時間: 2014-7-19 20:29

我仲有半支用過既
同埋大半支未用既
可能我兩張290X
冷排又唔算多
令到水溫比較高
所以用咗一,兩個月就 ...
JayHon 發表於 2014-7-19 19:27


你果D黃黃地喺飛機油太多者Jay哥~~
終於蒲頭有咩新搞作
作者: fatdumm    時間: 2014-7-19 20:29

回覆  JayHon


冇野,明曬。

因為Mayhem自己有一隻Ice Dragon就係用Nano Silver Cyrstal 做道熱體的 :ha ...
DeFiniLoGy 發表於 2014-7-19 20:08


配Tygon喉先正
作者: fatdumm    時間: 2014-7-19 20:30

我係用ICE DRAGON先會變色
呢家用MAYHEMS就冇咁既情況喇
JayHon 發表於 2014-7-19 19:59


BTW,而家幾多度?
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-7-19 20:30

你果D黃黃地喺飛機油太多者Jay哥~~
終於蒲頭有咩新搞作
fatdumm 發表於 2014-7-19 20:29



    又顏X
作者: 00140999    時間: 2014-7-19 21:49

如果使用 Mayhems pastel white
再用mayhems既染料 染做其他顏色 有冇問題?
d染料 會唔會染左係個水箱 block 之類到 ??
作者: JayHon    時間: 2014-7-19 22:51

你果D黃黃地喺飛機油太多者Jay哥~~
終於蒲頭有咩新搞作
fatdumm 發表於 2014-7-19 20:29



冇呀 都係玩ELDER SCROLL
作者: 00140999    時間: 2014-7-24 14:11

配Tygon喉先正
fatdumm 發表於 2014-7-19 20:29



    TYGON 喉 同PVC喉 有咩唔同 !?
作者: derrickleung65    時間: 2014-7-29 22:32

本帖最後由 derrickleung65 於 2014-7-29 22:34 編輯
為左更多人想玩水/對水冷有興趣既人  
所以
基礎篇:
PART 1 :
PART 2 :
PART 3 :
PART 4 : ...
00140999 發表於 2014-7-19 17:49

睇下睇下















發覺自己已經中毒

作者: 00140999    時間: 2014-7-29 23:05

睇下睇下  











發覺自己已經中毒
derrickleung65 發表於 2014-7-29 22:32

幾時上水
作者: derrickleung65    時間: 2014-7-29 23:22

幾時上水
00140999 發表於 2014-7-29 23:05



    換左隻一體水先發現d咁毒既野
    加上荷包穿窿
    應該無咁快
作者: 00140999    時間: 2014-7-29 23:58

換左隻一體水先發現d咁毒既野
    加上荷包穿窿
    應該無咁快 ...
derrickleung65 發表於 2014-7-29 23:22

唔驚啦  我等你
上水記住開POST
作者: kiting110    時間: 2014-7-30 00:32

多謝師兄咁詳細既教學文小弟獲益良多
作者: 00140999    時間: 2014-7-30 00:41

多謝師兄咁詳細既教學文小弟獲益良多
kiting110 發表於 2014-7-30 00:32


對你有用就好
作者: kiting110    時間: 2014-7-30 00:42

回覆 27# 00140999


重好導人升仙
作者: derrickleung65    時間: 2014-7-30 00:51

唔驚啦  我等你
上水記住開POST
00140999 發表於 2014-7-29 23:58

Li幾個月就暫時百毒不侵
幾個月之後既事wo......   
作者: 00140999    時間: 2014-7-30 00:52

Li幾個月就暫時百毒不侵
幾個月之後既事wo......
derrickleung65 發表於 2014-7-30 00:51


HAHA 我都未上水
仲學ING野

幾個月咪睇你
你應該上水早過我~
作者: dieago    時間: 2014-7-30 01:18

新手無知一問, 我隻pump出d水有點暖, 我現在pump->冷排->cpu->tank->pump 有無問題?
作者: ramonmak    時間: 2014-9-5 02:40

回覆 31# dieago

pump> cpu >冷排 > tank >pump 會唔會好D?
作者: kimlam666    時間: 2014-9-5 14:32

支持教學文
作者: idevil    時間: 2014-9-5 19:34

新手無知一問, 我隻pump出d水有點暖, 我現在pump->冷排->cpu->tank->pump 有無問題?
dieago 發表於 30-7-2014 01:18


我都係咁樣走 應該無咩問題呀





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2