作者: XJAPAN83 時間: 2014-7-4 14:00 標題: [急問]三分90度轉咀邊到有得賣
本帖最後由 XJAPAN83 於 2014-7-4 14:18 編輯
各位師兄請幫忙 指點一下小弟可以在哪買到現貨 急用~ 謝謝
作者: chris05 時間: 2014-7-4 15:22
如果急用深之都1/f可能有,不過呢間野好貴
作者: eddiewsw 時間: 2014-7-4 15:26
https://imagizer.imageshack.us/v ... /20121211234057.jpg
係咪左手面嗰d?
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-7-4 17:32
師兄你好多正野
作者: eddiewsw 時間: 2014-7-4 18:18
套水冷拆左嘛~有小朋友無得再玩,幫到人又放得出,一家便宜兩家著
作者: XJAPAN83 時間: 2014-7-4 18:46
係呀師兄
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-7-4 19:21
所以我打死都唔會生細路
作者: 可愛老坑 時間: 2014-7-4 19:36
生細路又同玩水冷有關,何解
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-7-4 22:06
先唔講財政上被細路食左一大份
細路破壞力驚人, 見到D水係咁流係咁轉咁得意, 仲唔拍機抆喉?
好多年前我表哥同佢兩個仔黎我屋企拜年, 佢個大仔一腳踢落部DVD機度, 我隻新買的DVD就花左
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-7-4 22:14
我屋企個二隻冇野呀,我都冇咩事呀,我仲升左級,咁耐都係唔見左二百蚊之嗎
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-7-4 22:17
你好彩, 兩位公子都靜靜地
我以前租房住個家人的兩隻細路日日係屋企踢波, 比老豆插, 嘈到我都驚
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-7-4 22:21
我日日都好勞氣架

作者: 可愛老坑 時間: 2014-7-5 00:17
回覆 9# 唐賓南紀念中學
我諗你地諗多左,細路仔係5會搞你機箱d野,更何況開側蓋呢
作者: eddiewsw 時間: 2014-7-5 10:08
錯了錯了
佢哋好好奇,見你個機箱有燈,裡面有d野轉轉下就會走去"探索"下,至於"探索"完之後會點就因人而異
我唔想細路有事同埋電腦有事,所以一體式,無燈無成咖啦
作者: w4and14094 時間: 2014-7-5 12:29
呢D野我唔需要煩住, 因為首先, 你要有個女朋友_(:з」∠)_
作者: brian1024 時間: 2014-7-5 14:12
回復 15 #w4and14094
講得好 但係
作者: c10 時間: 2014-7-15 14:15
CHING的件好齊
作者: Edward1998 時間: 2014-7-16 18:22

