Board logo

標題: [急問]三分90度轉咀邊到有得賣 [打印本頁]

作者: XJAPAN83    時間: 2014-7-4 14:00     標題: [急問]三分90度轉咀邊到有得賣

本帖最後由 XJAPAN83 於 2014-7-4 14:18 編輯

各位師兄請幫忙 指點一下小弟可以在哪買到現貨 急用~ 謝謝
作者: chris05    時間: 2014-7-4 15:22

如果急用深之都1/f可能有,不過呢間野好貴
作者: eddiewsw    時間: 2014-7-4 15:26

https://imagizer.imageshack.us/v ... /20121211234057.jpg
係咪左手面嗰d?
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-7-4 17:32

係咪左手面嗰d?
eddiewsw 發表於 2014-7-4 03:26 PM



師兄你好多正野
作者: eddiewsw    時間: 2014-7-4 18:18

師兄你好多正野
唐賓南紀念中學 發表於 2014-7-4 17:32



    套水冷拆左嘛~有小朋友無得再玩,幫到人又放得出,一家便宜兩家著
作者: XJAPAN83    時間: 2014-7-4 18:46

係呀師兄
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-7-4 19:21

套水冷拆左嘛~有小朋友無得再玩,幫到人又放得出,一家便宜兩家著 ...
eddiewsw 發表於 2014-7-4 06:18 PM



所以我打死都唔會生細路
作者: 可愛老坑    時間: 2014-7-4 19:36

所以我打死都唔會生細路
唐賓南紀念中學 發表於 2014-7-4 19:21


生細路又同玩水冷有關,何解
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-7-4 22:06

生細路又同玩水冷有關,何解
可愛老坑 發表於 2014-7-4 07:36 PM


先唔講財政上被細路食左一大份
細路破壞力驚人, 見到D水係咁流係咁轉咁得意, 仲唔拍機抆喉?
好多年前我表哥同佢兩個仔黎我屋企拜年, 佢個大仔一腳踢落部DVD機度, 我隻新買的DVD就花左
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-7-4 22:14

先唔講財政上被細路食左一大份
細路破壞力驚人, 見到D水係咁流係咁轉咁得意, 仲唔拍機抆喉?
好多年前我 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-7-4 22:06



    我屋企個二隻冇野呀,我都冇咩事呀,我仲升左級,咁耐都係唔見左二百蚊之嗎
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-7-4 22:17

我屋企個二隻冇野呀,我都冇咩事呀,我仲升左級,咁耐都係唔見左二百蚊之嗎 ...
pochaccoandxo 發表於 2014-7-4 10:14 PM


你好彩, 兩位公子都靜靜地
我以前租房住個家人的兩隻細路日日係屋企踢波, 比老豆插, 嘈到我都驚
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-7-4 22:21

你好彩, 兩位公子都靜靜地
我以前租房住個家人的兩隻細路日日係屋企踢波, 比老豆插, 嘈到我都驚 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-7-4 22:17



   我日日都好勞氣架
作者: 可愛老坑    時間: 2014-7-5 00:17

回覆 9# 唐賓南紀念中學

我諗你地諗多左,細路仔係5會搞你機箱d野,更何況開側蓋呢
作者: eddiewsw    時間: 2014-7-5 10:08

回覆  唐賓南紀念中學

我諗你地諗多左,細路仔係5會搞你機箱d野,更何況開側蓋呢 ...
可愛老坑 發表於 2014-7-5 00:17



    錯了錯了
佢哋好好奇,見你個機箱有燈,裡面有d野轉轉下就會走去"探索"下,至於"探索"完之後會點就因人而異
我唔想細路有事同埋電腦有事,所以一體式,無燈無成咖啦
作者: w4and14094    時間: 2014-7-5 12:29

呢D野我唔需要煩住, 因為首先, 你要有個女朋友_(:з」∠)_
作者: brian1024    時間: 2014-7-5 14:12

回復 15 #w4and14094

講得好 但係
作者: c10    時間: 2014-7-15 14:15

CHING的件好齊
作者: Edward1998    時間: 2014-7-16 18:22

呢D野我唔需要煩住, 因為首先, 你要有個女朋友_(:з」∠)_
w4and14094 發表於 2014-7-5 12:29



   





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2