Board logo

標題: R4BE兵團N號機-Lian-Li X2000F [打印本頁]

作者: jaywalker99    時間: 2014-6-15 23:25     標題: R4BE兵團N號機-Lian-Li X2000F

本帖最後由 jaywalker99 於 2014-6-15 23:35 編輯

之前同一位Ching$500 收左粒壞 i7-3930k  駁下RMA.....最後換番盒新既........先Pat PAt 痕買RE4B.........
原本應該一早2月已經買齊野可以上機加上自己太懒、
再加上部G-system 1:72 NZ-666 拖左兩年都係整好條骨...........
終於由4月起日日10Hr 砌隻666 ......前日先整完......
跟手清枱再攪RE4B...........






試 水中     部666






OT POST 少少666 PHoto
2年前



試组



完成









等緊個display 箱就上理四隻翼
作者: chris05    時間: 2014-6-15 23:31

原本應該一早2月已經買齊野可以上機加上自己太懒、
再加上部G-system 1:72 NZ-666 拖左兩年都係整好條骨... ...
jaywalker99 發表於 2014-6-15 23:25


支持r4be上水,and ching 隻666砌得唔錯呢+,+
作者: jaywalker99    時間: 2014-6-15 23:35

回覆 2# chris05


   thx support..~~~
作者: fatdumm    時間: 2014-6-15 23:41

$500 3930K
作者: jaywalker99    時間: 2014-6-15 23:43

回覆 4# fatdumm


    YEAH~~~ SOLUCKY~~~~
作者: ivanng213    時間: 2014-6-15 23:46

x2000f路過
作者: ivanng213    時間: 2014-6-15 23:48


作者: p805061010    時間: 2014-6-15 23:57

回覆  fatdumm


    YEAH~~~ SOLUCKY~~~~
jaywalker99 發表於 2014-6-15 23:43

RMA真係好好用
作者: alex29    時間: 2014-6-16 00:14

之前同一位Ching$500 收左粒壞 i7-3930k  駁下RMA.....最後換番盒新既........先Pat PAt 痕買RE4B......... ...
jaywalker99 發表於 2014-6-15 23:25


支持 R4BE 上水
近排好多師兄用紅色燈
作者: alex29    時間: 2014-6-16 00:17

ivanng213 發表於 2014-6-15 23:48


師兄你部機好精神緻喎  
點解唔開新Post嘅
作者: alex29    時間: 2014-6-16 00:22

之前同一位Ching$500 收左粒壞 i7-3930k  駁下RMA.....最後換番盒新既........先Pat PAt 痕買RE4B......... ...
jaywalker99 發表於 2014-6-15 23:25


啱啱先睇倒 點解張Display Card唔插1同3嘅師兄
作者: jaywalker99    時間: 2014-6-16 00:25

因為無睇到塊r4be ....係1,3 位 16x .....
又買晒野....下次有機會先再改
求其用住先
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-16 07:23

好靓呀隻666同部機,外置左個排??
作者: royho    時間: 2014-6-16 09:01

支持r4be上水*N, 留名學嘢
作者: jaywalker99    時間: 2014-6-16 09:11

回覆 13# pochaccoandxo


    外置水冷箱 2個PA120.3排
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-16 09:48

回覆  pochaccoandxo


    外置水冷箱 2個PA120.3排
jaywalker99 發表於 2014-6-16 09:11


2個外置360
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-16 09:48

本帖最後由 pochaccoandxo 於 2014-6-16 09:51 編輯
支持r4be上水*N, 留名學嘢
royho 發表於 2014-6-16 09:01


你仲要學野你畢左業啦
作者: ivanng213    時間: 2014-6-16 17:09

師兄你部機好精神緻喎  
點解唔開新Post嘅
alex29 發表於 2014-6-16 00:17
砌左好耐啦,果陣砌得好急 相都冇影到
作者: royho    時間: 2014-6-16 17:36

你仲要學野你畢左業啦
pochaccoandxo 發表於 2014-6-16 09:48


有排學
作者: LHF    時間: 2014-6-16 17:47

小弟想問下其實點RMA架?
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-16 19:34

有排學
royho 發表於 2014-6-16 17:36


我都係跟你學野
作者: FeverMike    時間: 2014-6-24 22:32

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 24&pid=27360681

師兄, 小弟睇你個POST出身





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2