作者: jaywalker99 時間: 2014-6-15 23:25 標題: R4BE兵團N號機-Lian-Li X2000F
本帖最後由 jaywalker99 於 2014-6-15 23:35 編輯
之前同一位Ching$500 收左粒壞 i7-3930k 駁下RMA.....最後換番盒新既........先Pat PAt 痕買RE4B.........
原本應該一早2月已經買齊野可以上機加上自己太懒、
再加上部G-system 1:72 NZ-666 拖左兩年都係整好條骨...........
終於由4月起日日10Hr 砌隻666
......前日先整完......跟手清枱再攪RE4B...........



試 水中 部666





OT POST 少少666 PHoto
2年前


試组



完成








等緊個display 箱就上理四隻翼
作者: chris05 時間: 2014-6-15 23:31
支持r4be上水,and ching 隻666砌得唔錯呢+,+
作者: jaywalker99 時間: 2014-6-15 23:35
回覆 2# chris05
thx support..~~~
作者: fatdumm 時間: 2014-6-15 23:41
$500 3930K
作者: jaywalker99 時間: 2014-6-15 23:43
回覆 4# fatdumm
YEAH~~~ SOLUCKY~~~~
作者: ivanng213 時間: 2014-6-15 23:46
x2000f路過
作者: ivanng213 時間: 2014-6-15 23:48

作者: p805061010 時間: 2014-6-15 23:57
RMA真係好好用
作者: alex29 時間: 2014-6-16 00:14
之前同一位Ching$500 收左粒壞 i7-3930k 駁下RMA.....最後換番盒新既........先Pat PAt 痕買RE4B......... ...
jaywalker99 發表於 2014-6-15 23:25
支持 R4BE 上水
近排好多師兄用紅色燈
作者: alex29 時間: 2014-6-16 00:17
師兄你部機好精神緻喎
點解唔開新Post嘅
作者: alex29 時間: 2014-6-16 00:22
之前同一位Ching$500 收左粒壞 i7-3930k 駁下RMA.....最後換番盒新既........先Pat PAt 痕買RE4B......... ...
jaywalker99 發表於 2014-6-15 23:25
啱啱先睇倒 點解張Display Card唔插1同3嘅師兄
作者: jaywalker99 時間: 2014-6-16 00:25
因為無睇到塊r4be ....係1,3 位 16x .....
又買晒野....下次有機會先再改
求其用住先
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-16 07:23
好靓呀隻666同部機,外置左個排??
作者: royho 時間: 2014-6-16 09:01
支持r4be上水*N, 留名學嘢
作者: jaywalker99 時間: 2014-6-16 09:11
回覆 13# pochaccoandxo
外置水冷箱 2個PA120.3排
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-16 09:48
2個外置360
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-16 09:48
本帖最後由 pochaccoandxo 於 2014-6-16 09:51 編輯
你仲要學野
你畢左業啦作者: ivanng213 時間: 2014-6-16 17:09
砌左好耐啦,果陣砌得好急 相都冇影到
作者: royho 時間: 2014-6-16 17:36
有排學
作者: LHF 時間: 2014-6-16 17:47
小弟想問下其實點RMA架?
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-16 19:34
我都係跟你學野
作者: FeverMike 時間: 2014-6-24 22:32
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 24&pid=27360681
師兄, 小弟睇你個POST出身

