標題: 新手求助,水冷問題 [打印本頁]
作者: hessain 時間: 2014-6-8 23:14 標題: 新手求助,水冷問題
本帖最後由 hessain 於 2014-6-8 23:15 編輯
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
e家本人部電腦:
4個hhd+2ssd
cpu:amd fx 4100
display card:gtx560ti
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
因為第一次玩水冷打算換埋機箱>>330r,但唔知點玩
問題1:Corsair 330r好定係側面透明的CoolerMaster Elite 430 Black??
問題2:係youtube見d人連display卡都裝埋水冷,用以下的水冷抑或是要另外再買水冷?
ANTEC KUHLER H2O 650 $39x
Cooler Master Seidon 120V Plus $39x
Corsair H80i $75x
Corsair H100i $86x
問題3:水冷液用純水定係要指定化學水冷液先行到?
另外display card想玩到咁上下先換,咁希望有萬用頭的水冷介紹
作者: av212 時間: 2014-6-8 23:19
問題2所列的全是一體化水冷,只用在cpu上,並不需要外加水冷液
作者: g1jockey 時間: 2014-6-9 07:39
本帖最後由 g1jockey 於 2014-6-9 08:11 編輯
display要加水冷你除咗套一體水要配合個mounting (e.g.NZXT G10),最緊要夠位做好通風,否則我勸你用返風冷好喇,VRAM同VRM真係會幾熱(長時間高運轉時),連一體水啲箱同喉都辣手,機箱裡面溫度熱晒…
