Board logo

標題: PWM Pump 開機問題 [打印本頁]

作者: ridickidonky    時間: 2014-5-28 17:59     標題: PWM Pump 開機問題

各位師兄, 小弟好耐冇係水區蒲頭, 一出現就問野, 真係唔好意思
小弟用緊EK-DDC 3.2 PWM X-TOP CSQ

呢幾日發現開機會出現 CPU fan fail, pump 冇著, 水流計冇轉
之後reset 1 次開機就會得返
有冇師兄遇過同一個問題?
作者: 可愛老坑    時間: 2014-5-28 18:21

各位師兄, 小弟好耐冇係水區蒲頭, 一出現就問野, 真係唔好意思
小弟用緊EK-DDC 3.2 PWM X-TOP CSQ

呢幾日 ...
wayneho000 發表於 2014-5-28 17:59


check下d插有冇搶過火或鬆先
作者: ridickidonky    時間: 2014-5-28 18:23

回覆 2# 可愛老坑


    check 過冇 ><
最壞打算係個 pump 出左事....用左半年炸
作者: w4and14094    時間: 2014-5-28 19:35

本帖最後由 w4and14094 於 2014-5-28 19:42 編輯

DDC出問題9成都喺因為塊板,唔怕自己焊野可以上網訂pcb換板

x寶有國產山寨B牌板,不過DDC3·2要自己拉線改,如果用google搜DDC PCB會有個應該喺香港人開面向外國嘅網有更好嘅板,不過因為真喺面向國外所以本地郵寄好似無得平
作者: chris05    時間: 2014-5-28 19:38

試下個pump轉個大4pin直駁火牛
作者: ridickidonky    時間: 2014-5-28 19:41

回覆 5# chris05


    佢係 PWM 入底板, 再一條 4pin molex 去牛的

回覆 4# w4and14094


    我怕
作者: w4and14094    時間: 2014-5-28 20:34

回覆  chris05

回覆  w4and14094


     我怕 ...
wayneho000 發表於 2014-5-28 19:41


咁就只能夠買新喇
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-5-28 21:09

其實泵行PWM有咩用? 熱時轉快D, 水流得多D?
作者: alex29    時間: 2014-5-28 21:21

其實泵行PWM有咩用? 熱時轉快D, 水流得多D?
唐賓南紀念中學 發表於 2014-5-28 21:09


脈衝寬度調變(英語:Pulse Width Modulation,縮寫:PWM),簡稱脈寬調製,是將類比信號 轉換為脈波的一種技術,一般轉換後脈波的週期固定,但脈波的占空比會依類比信號的大小而改變。

在類比電路中,類比信號的值可以連續進行變化,在時間和值的幅度上都幾乎沒有限制,基本上可以取任何實數值,輸入與輸出也呈線性變化。所以在類比電路中,電壓和電流可直接用來進行控制對象,例如家用電器設備中的音量開關控制、採用鹵素燈泡燈具的亮度控制等等。

但類比電路有諸多的問題:例如控制信號容易隨時間漂移,難以調節;功耗大;易受雜訊和環境干擾等等。

與類比電路不同,數位電路是在預先確定的範圍內取值,在任何時刻,其輸出只可能為ON和OFF兩種狀態,所以電壓或電流會通/斷方式的重複脈衝序列載入到類比負載。PWM技術是一種對類比信號電位的數字編碼方法,通過使用高解析度計數器(調製頻率)調製方波的占空比,從而實現對一個類比信號的電位進行編碼。其最大的優點是從處理器到被控對象之間的所有信號都是數位形式的,無需再進行數位類比轉換過程;而且對雜訊的抗干擾能力也大大增強(雜訊只有在強到足以將邏輯值改變時,也可能對數字信號產生實質的影響),這也是PWM在通訊等信號傳輸行業得到大量應用的主要原因。

類比信號能否使用PWM進行編碼調製,僅依賴頻寬,這即意味著只要有足夠的頻寬,任何類比信號值均可以採用PWM技術進行調製編碼,一般而言,負載需要的調製頻率要高於10Hz,在實際應用中,頻率約在1kHz到200kHz之間。

在信號接收端,需將信號解調還原為類比信號,目前在很多微型處理器內部都包含有PWM控制器模組。

在數位渦旋壓縮機上運用PWM電磁閥,可以機械化地調節壓縮時間和比例,具有簡單、靈活、動態響應好、使用壽命長等特點。
作者: w4and14094    時間: 2014-5-28 21:24

本帖最後由 w4and14094 於 2014-5-28 21:36 編輯

Pulse-width modulation 最大好處喺比傳統電壓控制更準確同更有效率控制風扇/水泵轉速,比如同一個風扇,用電壓控制最低轉速只能去到3-40%, PWM可以去到10%,對靜音有幫助

另外借個位發洩一下,我實在唔明點解D主板廠商點解淨喺用cpu 同 cpu opt兩個fan port比pwm信號, 其他fan port 整4pin根本多嚿魚
作者: kitjai0    時間: 2014-5-28 21:40

回覆 9# alex29


    AQAU哥果然利害
作者: alex29    時間: 2014-5-28 21:54

回覆  alex29


    AQAU哥果然利害
kitjai0 發表於 2014-5-28 21:40


勁呢 知驚呢
作者: ridickidonky    時間: 2014-5-29 09:36

thanks, c-hings..
我諗我買多個, 呢個用到佢唔再郁就算數
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-5-29 12:21

勁呢 知驚呢
alex29 發表於 2014-5-28 21:54



    aqua哥又學人網上搜尋
作者: lotus23    時間: 2014-5-29 12:48

轉用 D5 水泵啦 !
作者: alex29    時間: 2014-5-29 13:14

aqua哥又學人網上搜尋
pochaccoandxo 發表於 2014-5-29 12:21


維基幫倒你
作者: DeFiniLoGy    時間: 2014-5-30 03:33

其實DDC出名好易壞

用D5好d。

我記得係有PWM replacement board 買的,但記唔起係邊見過,.....
作者: w4and14094    時間: 2014-5-30 06:20

回覆 17# DeFiniLoGy

DIYINHK
作者: DeFiniLoGy    時間: 2014-5-30 13:58

回覆  DeFiniLoGy

DIYINHK
w4and14094 發表於 2014-5-30 06:20



呀THZ!
MartinliquidLab 好似做過Review,幾好用,不過要好高soldering skills 咁話
作者: w4and14094    時間: 2014-5-30 15:12

其實技巧要求一D都唔高,因為最難嘅晶片焊接已經幫你做左,中學上過DT堂應該已經教過,你要做只嘅喺焊走塊舊pcb再翻coil 八條線,佢地個site上面張新版仲方便,有齊DDC1同DDC3.2嘅焊位,唔駛好似以前咁自己接線,如果我唔喺自己無辣雞焊錫一早就整翻個DDC

另外DDC之所以容易壞完全喺因為張PCB太過複雜所致
作者: FeverMike    時間: 2014-5-31 17:42

我中學真失禮, DT堂完全冇教過任何焊接

辣雞應該易搵過DDC好多, 買多些少不鏽鋼螺絲上冷排已經貴過支辣雞.......
作者: w4and14094    時間: 2014-5-31 22:45

我中學真失禮, DT堂完全冇教過任何焊接

辣雞應該易搵過DDC好多, 買多些少不鏽鋼螺絲上冷排已經貴過 ...
FeverMike 發表於 2014-5-31 17:42


只能夠話黑人哥你唔好彩,我返嗰間中學DT堂做過好多野,學到好多門手藝

不過講真雖然辣雞易買,但喺一支靚辣雞難搵,而且都幾貴下
作者: FeverMike    時間: 2014-5-31 23:38

回覆 22# w4and14094


   
點幾點焊ddc pcb要幾靚辣雞先做到? (小弟真係唔識)
作者: w4and14094    時間: 2014-6-2 01:55

回覆 23# FeverMike


    買支靚雞就唔止整DDC, 可以玩多好多野, 比如自組DAC
作者: ridickidonky    時間: 2014-6-2 07:06

回覆 24# w4and14094


    diy 區有師兄買左 fm206





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2