作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-4-22 00:00 標題: 新手用國產水冷貨, 已貼熱力測試
本帖最後由 唐賓南紀念中學 於 2014-5-13 23:06 編輯
中學時睇toms水冷張ti 4200, 當時已經想玩水, 但水冷太貴窮學生玩唔起, 依家唔叫太有錢, 但剛砌左部熱辣辣的AMD FX就有藉口比自己上水.
好似車咁, 新手一開始梗係唔好用貴野, 用我最唔鍾意個馬雲的購物網去同買出名麻煩的bykski同包後悔的東遠水冷泵, 實行黎一套cheap cheap強國水冷做我人生第一部水冷
alphacool xt45
東遠 sc-p60
bykski xpm cpu
bykski xph nb
wing12pl
仲有4粒3分厚快擰

問題馬上黎, 我隻CM K280係非常唔o岩水冷, 想裝個冷排係出面, 閂唔到則板; 裝機入面, 螺絲唔o岩牙. 基於唔比改箱, 只好用返傳統的裝法, 就係機箱風扇冷排. 無法吹到VRM

alphacool的野大家都好熟, 所以我唔講了, 直接講大家最想知的國產野掂唔掂吧
先講個CPU冷排, XPM.
bykski比我第一個感覺就係模仿EK supremacy, XPM係中階, 138人仔, 買返黎玩玩先啦

EK supremacy同高階的XPH中間個入水板仔仲有個膠圈, 壓加水壓, XPM係中階, 所以無膠圈. 而XPL呢隻下價貨就連板仔都無
條"microchannel"唔差的, 起碼無批爛銅的情況, 但深唔深, micro 定macro就你諗你





都老實講, 鍍黑快擰甩漆甩得好緊要
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-4-22 00:06
北橋冷頭一返黎時就係咁樣, 無膠包, 就只一個裝藥丸的袋仔裝住. 心諗, 咁2手o既?!
chinese craftsmanship

唔理, 上北橋冷頭先




頂! 頂住左! 真係幾無言
算, 裝CPU!
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-4-22 00:20
本帖最後由 唐賓南紀念中學 於 2014-5-10 21:53 編輯
塊背板同一般風冷背板一樣, 唔知係AMD的野真係通用, 定bykski設計如此


無說明書, 無安裝指引, 問bykski又唔係好明佢講乜, 話只係落一個膠圈係彈弓下, 我問佢咁第2個膠圈放邊, 佢又無回我. 我唔係讀電, 但感覺話我知我要有絕緣體

最後自己上koolance睇佢個380冷頭點裝, 參考一下算

X街, 唔對路喎, 我擰1/4圈咋喎

拆返粒螺母, 只係放粒彈弓出黎睇就咁....

一係呢set野係玩超大壓力, 一係就發錯貨
bykski話螺絲要35mm, 而佢發比我的係...

無法, 今日到此為止, 只好打包入盒, 寄去東莞叫佢換返D正確的螺絲比我, 順便換個可以裝得入的北橋冷頭.
bykski人幾好, 問佢都好快有回應(同佢講佢D貨有問題除外), 我同佢講北橋個底花晒, 佢即時話換個電鍍頭比我(要我寄返去, 佢收到後"換"比我)
水冷都唔算係太大眾, 就算係萊佬野都有錯貨, 問題貨的發生, 加上一分錢一分貨, 唔可以要求太高.
聽日寄個冷頭返去, 希望兩星期後可以寫埋呢份報告佢
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-4-22 00:21
本帖最後由 唐賓南紀念中學 於 2014-5-10 21:53 編輯
更新: 經過3星期的等候, 個冷頭終於到左

睇吓個水冷頭, 都係膠頂銅底

跟頭有螺絲, 希望安裝唔會有問題

拆頭就當然少不了, 睇吓佢造工嘛, 都係140支銅柱, 相信都足夠壓低970的熱力


作者: ridickidonky 時間: 2014-4-22 00:26

中國的會爆炸!!
點解 north bridge block 咁花架?
作者: 可愛老坑 時間: 2014-4-22 00:49
本帖最後由 可愛老坑 於 2014-4-22 00:51 編輯
師兄勇氣可加
作者: DarkPK 時間: 2014-4-22 01:22
一直唔敢買國貨就係怕整整下先發現唔啱位
作者: raymond1688 時間: 2014-4-22 12:01
支持師兄上水,慢慢玩下就會
作者: kimlam666 時間: 2014-4-22 12:32
螺絲自己去配啦,運費仲貴過螺絲

作者: acer9999 時間: 2014-4-22 13:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: snakeg68630 時間: 2014-4-22 17:33
ching有勇氣, 其實我心思思都想試下國產野
作者: cleverandy 時間: 2014-4-22 18:04
會唔會係落多左個膠圈先唔夠長?
作者: FeverMike 時間: 2014-4-22 18:19
其實呢粒gpu/chipset通用block價錢尚可接受
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=17591246075
作者: 50fffff 時間: 2014-4-22 18:31
我買過兩個國產泵兩個都一個月內玩完...
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-4-22 19:07
去左樓下5金問, 有合size的螺絲, 但長度不合, 唔肯幫我剪
ALPHACOOL跟左兩組螺絲, o岩長度, 但有頭段無紋, 上唔到螺母, 咬唔實主機板
反正都要寄個北橋返去換, 咪叫佢換埋螺絲
BYKSKI成日有都漏零件的評語, 我落單時已經千叮萬囑叫佢出貨時小心D, 因為寄費貴, 估唔到都仲係有漏
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-4-22 19:10
咩形號?
大陸都話買泵唔好買東遠泵, 但個P60太可愛, 一見難忘
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-4-22 19:10
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-4-22 19:11
如果我冷埋張670, 會考慮一下
作者: kimlam666 時間: 2014-4-22 19:36
唔洗理佢,我用大6仔BARROW FITTING,大大話話都有5,6十粒,從未出過事
作者: acer9999 時間: 2014-4-22 22:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: herman0314 時間: 2014-4-22 23:17
C hing身先士卒,勇氣可嘉。
但係都唔洗咁博,用大6野
一漏水你就gg
作者: royho 時間: 2014-4-22 23:43
螺絲真係可以配到, 去"現代螺絲"
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-4-23 00:33
680公板? 670用唔用到, 有興趣
作者: polarhei 時間: 2014-4-23 14:13
回覆 7# DarkPK
你有責任自己查.
作者: 阿拉金 時間: 2014-4-23 20:35
用左國產3年,還沒有發現有問題,多檢查就可以了

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-5-10 21:52
本帖最後由 唐賓南紀念中學 於 2014-5-10 22:01 編輯
拆解完就梗係洗block同試水, 希望唔好漏水

家人睇緊電視, 想拍條試水的片比你地睇吓幾靜, 今晚等佢地瞓晒先拍
聽日上機同試溫度
作者: 肥寶 時間: 2014-5-10 22:05
所以我用風冷算
作者: taleoftl 時間: 2014-5-11 00:25
一體冷都唔錯
作者: w4and14094 時間: 2014-5-11 12:07
一體水有爆泵漏水風險, 而且同DIY唔同, 你無辦法去檢查清楚有無問題, 大牌子都一樣, 我之前隻海盜船就喺, 有D好少嘅滲漏我都喺見到冷排有銅綠至發現有問題
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-5-11 12:18
更新,試左半晚水,無漏。拍左片就收工瞓覺,剛剛起身時見到泵下面有灘水,睇黎個泵的快擰有問題。
食個午餐再搞
作者: alex29 時間: 2014-5-11 23:27
通常D快擰我都會擰到盡哂

作者: tomhsh2013 時間: 2014-5-11 23:36
擰太緊會好難拆
作者: alex29 時間: 2014-5-11 23:47
咁師兄你想漏水定難拆丫
作者: tomhsh2013 時間: 2014-5-12 00:03
其實快擰你唔擰都唔會漏
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-5-12 19:22
話說尋晚起身, 睇有冇漏水, 結果係有
係個水泵入水口同快擰夾口位度漏, 結果只有3個
1) 未擰實
2) 個入水口擰得太實, 擰到裂左
3) 個快擰出問題
左邊係bykski個快擰用的膠圈, 右邊係P60跟泵個膠圈, 睇唔睇到問題出係邊

睇真D

結果就係快擰個膠圈唔夠大, 封唔晒個邊, 差得個1mm都無的闊度, 就係漏水同無漏水的分別

用多兩個鐘試水, 無問題就入箱
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-5-12 19:35
本帖最後由 唐賓南紀念中學 於 2014-5-12 19:38 編輯
因為北橋好似scoket370的P3咁突粒DIE出黎, 所以先插好條喉係冷頭度, 再上板, 以免壓爆粒DIE

之後就係可愛的CPU冷頭
bykski今次發左兩套螺絲黎, 第一套上唔入背板, 結果真係要動用到第2套先裝到. 嚇到我一額汁


條喉好差, 一D都唔透明, 仲好意思收我9人仔一米. 間直係我成套中買得最失敗的野. 用晒手頭上的喉先換PP喉(我知你班友諗乜, 唔好毒我上硬喉)

入水

係度同acer師兄講聲對唔住, 你比我個冷頭放唔入, 等月尾出糧先同GPU上水

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-12 21:17
我冇毒你呀,你睇下我部機
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-5-12 22:02

無錢, 毒唔到我
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-12 22:14
我都冇錢
作者: kitjai0 時間: 2014-5-12 22:45
回覆 39# pochaccoandxo
我吳覺囉CHING

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-12 22:49
使咩你覺,我地大家都係死窮鬼,玩親水除左AQUA哥有邊個唔窮

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-12 22:51
而家我重要開始賣家當
作者: kitjai0 時間: 2014-5-12 22:56
回覆 41# pochaccoandxo
你計小左隻土豪鴨呀

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-12 23:09
個個已經係神一般既鴨,我地事無大小都要請教佢
作者: alex2013 時間: 2014-5-12 23:39
我試個貪便係大陸買左,返黎砌真係唔岩位
作者: alex29 時間: 2014-5-13 00:10
啊師兄作死呀你 你哋兩個吹水吹得好好哋
做乜燒埋去我嗰度
作者: alex29 時間: 2014-5-13 00:14
本帖最後由 alex29 於 2014-5-13 00:15 編輯
其實你哋咁多個師兄之中 最窮嗰個係我 你又知唔知吖
作者: raymondtsang 時間: 2014-5-13 04:46
我都係要難拆好D
作者: raymondtsang 時間: 2014-5-13 04:50
擰得太過實,O-RING會"BID"出來,我初學時驚漏水,有緊實擰緊實,就出事

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-13 07:58
黠會呢

作者: kitjai0 時間: 2014-5-13 09:51
回覆 47# alex29
我吳覺你窮囉
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-13 10:36
正解
作者: kitjai0 時間: 2014-5-13 11:54
回覆 52# pochaccoandxo
又要 give me 5
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-13 12:07
yeah 5
作者: w4and14094 時間: 2014-5-13 12:15
O ring 緊實唔會漏,你折出嚟清洗完再裝翻上去時無檢查有無變型or老化至會漏
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-5-13 20:02
最終測試黎啦, 就係溫度測試
我平日係降電壓黎行, 原裝風扇都夠力, 相反上水後溫度比原裝扇仲差(圖一陣上)
但人的潛能只在極限時先見到, 冷頭都唔例外
測試條件, 原裝扇當日測試室溫25度, 水冷扇當日測試室溫26度
係4.2Ghz, 原電壓, 開LLC, 原裝扇只測到一半就上到79度, 同原裝扇快到就快甩碌, 係超大嘈音下另加心理壓力, 提早取消, 但如果keep住去, 85度或以上都唔係無可能

換做水, 同樣條件, 接近靜音下比平時多出5分鐘完成測試, 溫度為71度, 最高72

上水後打幾場titanfall後見到溫度比風冷仲衰, 北橋溫度比之前仲高(因為CPU水同佢加熱)心入面都有D不爽.
295x2 成500W TDP, 都係靠35mm冷排壓係70度, 點解我套野TDP得1百幾W都可以去到60幾度
後黎睇JayZ先知自己對水冷的錯覺. 如果要好溫度, 請加多個240排
我的結論係:
如果你係水冷初哥, 想試吓水冷或者想玩風冷但無位, 買套一體式吧. plug and play, 唔駛煩, 包fit同有一定制熱能力.
如果你好似我咁有心試水, 有少少野心但又唔係荷包大出血, 除左先買一體式, 之後拆散加件, 都可以考慮一下國產野. 好似冷頭同泵其實都唔差的. 當然耐唔耐用就要時間去証明, 而我都會係度同大家定時報告(如果我無行出街比車撞, 比人斬, 比雷劈的話)
如果你係高手, 我就無意見了

作者: jerrychan0610 時間: 2014-5-14 09:11
樓主, 有無問賣家打9折?
作者: wachtso 時間: 2014-5-14 09:52
要平嘅,買一體式399都夠用
要專業,就買外國貨吧

作者: kimlam666 時間: 2014-5-14 12:56
冷頭同冷排係DIY水既核心配件,做得唔好就成套水都冇意思,
我覺得都係用返大牌子好D,FITTING,水喉,水冷水就冇所謂
作者: ivanng213 時間: 2014-5-14 13:12
得一隻120,performance一定係咁上下
除非用暴力扇打
起碼都要一隻240啦
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-5-14 13:48
性能當然有進步空間,但我偏向靜音多
準備換箱加隻240,有冇 7百8百內的箱好介紹?
作者: 可愛老坑 時間: 2014-5-14 15:17
祖國block,盡晒力
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-14 15:39
240薄岩唔岩
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-14 15:55
280先岩
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-5-14 16:19
牌子型號,同最重要,幾錢先
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: fatdumm 時間: 2014-5-14 17:08
仲有冇
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-14 18:15
black ice
作者: 阿拉金 時間: 2014-5-17 00:10
換隻240排再試試吧.....我自己都用國產排360+120.4把風線去壓1025T+6870的....打BF3 1小時 CPU可在44-46度左右,室溫28度
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-5-17 15:35
想問吓師兄們用吹定抽?我因為機箱關係要用抽,用af定sp扇抽好
作者: tomhsh2013 時間: 2014-5-17 23:25
冷排用sp
作者: ken125111 時間: 2014-5-17 23:59
買國貨第一時間要換晒啲o-ring

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-5-18 12:12
我用af

作者: w4and14094 時間: 2014-5-18 14:06
睇冷排, 厚排用SP, 薄排無所謂
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-5-18 14:15
尋晚無聊拎左個跟機風扇做抽, wing12pl做吹, 室溫27, CPU由46降到去43, 北橋都由40降去37
除左吸扇個轉速變到有D問題, 睇黎真係幾有用
作者: alex2013 時間: 2014-5-21 01:02
師兄有無發現過唔岩位
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-5-21 20:22
冷頭得北橋過長, 但賣家幫我特制左一個專門比我塊板用的冷頭, fit到漏
CPU冷頭無問題, 冷排都無問題
係螺絲度比較差
作者: w4and14094 時間: 2014-5-21 21:26
bykski在CHIPHELL同百毒貼吧D見人講都話佢個人唔錯, 都喺發燒友一個, 就喺有時發貨D配件唔對/唔夠, 其實咁嘅價錢個人認為已經算難得
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-5-22 21:24
佢D冷頭先賣1百幾人仔, 比水溫高8-10度, 算係好唔錯
想要性能就買EK, alphacool之類, 但我都係玩玩吓, 慳冷頭D錢去買多個冷排仲好
作者: DeFiniLoGy 時間: 2014-5-23 07:58
其實睇落個樣都OK 既 :D
作者: 肥寶 時間: 2014-6-17 19:20
回覆 78# 唐賓南紀念中學
CHING,我頂唔順,買左一SET,但用集運,冇買水
唔知邊度有便水買呢?
作者: w4and14094 時間: 2014-6-17 20:27
屈臣士,6個半一支
作者: 肥寶 時間: 2014-6-17 20:28
回覆 81# w4and14094
聽人講會生野
作者: ss310251 時間: 2014-6-17 22:12
回覆 82# 肥寶
EK水好似比較好?
作者: w4and14094 時間: 2014-6-18 00:44
回覆 82# 肥寶
+銀條\biocide, 想平就用水族箱去苔劑
任何水都會生野, 你專用冷液LOOP耐左一樣生
作者: sapphire4890 時間: 2014-6-18 01:15
回覆 84# w4and14094
生咩野
菁苔⋯⋯唔會吧
無陽光生唔到(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 肥寶 時間: 2014-6-18 06:30
回覆 83# ss310251
樓主都話ek水好d
作者: w4and14094 時間: 2014-6-18 10:15
回覆 85# sapphire4890
LED同冷陰極光管已經喺好好嘅光源
另外唔單止苔藻,細菌同其他微生物都有可能在水道生長,長時間會block住冷頭冷排,所以無論用咩水都最好一年換一次
作者: 肥寶 時間: 2014-6-18 10:43
回覆 87# w4and14094
咁點解1體式唔洗?
作者: KoBe@Lakers 時間: 2014-6-18 12:53
本帖最後由 KoBe@Lakers 於 2014-6-18 12:54 編輯
一體果隻好似唔似水黎 (好似係)
我都玩左三年大陸水冷,除左一開始有少少問題,但換完之後一直無問題用到依家
仲壓到粒FX8120 IDLE 28C tim,我覺得收曬貨
作者: kugcsq 時間: 2014-6-18 12:57
好POST , 值得一睇!!!!!!!!!!!!!!!!
作者: sapphire4890 時間: 2014-6-18 16:13
回覆 87# w4and14094
所以我唔裝
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-6-18 17:52
一體用專用水, 所以唔怕銅加鋁問題, 都唔會咁易生菌
一樣會有唔夠水問題. 任何管都有毛細作用, 水會慢慢無. 一體本身唔係多水, 無水後就會慢慢嘈, 之後死泵
但講緊係3 4年後
作者: marcuschan 時間: 2014-6-19 01:14
仲 ti 4200?
你做左人阿爺未?
作者: marcuschan 時間: 2014-6-19 01:58
下次去旺角現代羅絲啦
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-6-19 11:07
我表哥仲有張TI4400掛係牆度做裝飾
我台面有粒celeron A做紙鎮
未, 女朋友都無, 何來做阿爺

作者: m1166 時間: 2014-6-20 12:09
ti4200 我都唔知咩黎
作者: martin88 時間: 2014-10-30 11:54
回覆 95# 唐賓南紀念中學
C兄,請問現在用的東遠水冷泵 sc-p60好不好用?和(BYKSKI)的套件好不好?起youtube見C兄試泵講得好長細,和英文很了得,
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-10-30 13:30
一流
靜, 高轉唔嘈, 低轉夠力, 又有轉色呼吸燈, 靚仔
我推一個240一個120冷排, CPU, GPU,加底板頭都係千6轉左右(最高係2千6轉)
P60好處在佢細細粒同時有水箱, 入水排氣好方便. 不過麻煩都在水箱太細, 水一落到一半就會吸空氣返入個loop, 又要再排氣. 不過記得入滿個水箱就不成問題
bykski的質量好漂忽, 我只會建議買佢CPU冷頭. 其他冷頭好似底板, GPU唔多建議
套裝都OK, 但會建議你買銅排套裝, 除非你用專用水, 唔係唔好買鋁排(雖然鋁排係勁過佢跟個magicool銅排, 但好多小問題)
佢個SC600泵加左個可變電阻比你自己手動調速.
喉就差D, 好易黃;
如果真係有心玩, 就買個bykski xpm/xph頭, alphacool st30 240冷排 同用barrow fittings. 試吓水係唔係o岩自己, 係就繼續潛入毒海吧
作者: martin88 時間: 2014-10-30 15:23
回覆 98# 唐賓南紀念中學
C兄唔該晒
作者: JKK 時間: 2014-11-1 23:03
真的要寫個

