Board logo

標題: 新人再黎EKWB 750D@R4BE(更新溫度@11/03) [打印本頁]

作者: yiu81    時間: 2014-3-10 03:13     標題: 新人再黎EKWB 750D@R4BE(更新溫度@11/03)

本帖最後由 yiu81 於 2014-3-11 12:27 編輯

玩玩下就玩大左,換下換下就快換到多套水冷了
先感謝黑鬼師兄
hardware:
CPU: I7-4960X
MB: ASUS R4BE
RAM: Corsair Dominator CL9  8G*8
SSD: Intel 3500 240g X2 @RAID0
HDD: WD 1TB
VGA: INND3D GTX780 TITAN BLACK
PSU: ANTEC 1000W

上水物資
CPU: EK-SUPREMACY CPU  Water Block
VGA: EK-FC780 GTX TI
底板:EK-FB KIT ASUS R4BE
水樽: EK X3
TOP:EK-D5 DUAL TOP G1/4 CSQ,EK-DUAL D5 X-RES LINK CSQ
水泵:EK-D5 VARIO MOTOR X2
冷排: BLACK ICE 420 GTS,BLACK ICE 280 GTX
tubing: Tygon 3603
fan: Noiseblocker NB-eLoop PK-3 X 7,GT1850 X 1
fan controller:AQUAERO 6XT
水冷液: EK UV 綠.
水流計:AQUA-COMPUTER FLOW 400
fiitting,filter: EK


IMG_13062.jpg

修改後
IMG_13053.jpg

IMG_13172.jpg
IMG_1331 (480x640).jpg
IMG_1327 (480x640).jpg
IMG_1330 (480x640).jpg
IMG_1329 (480x640).jpg
IMG_1328 (480x640).jpg
修改前

圖片附件: IMG_12672.jpg (2014-3-10 02:37, 76.24 KB) / 下載次數 17
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1647835&k=26013f78b929b55c769876a523c22ec1&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz



圖片附件: IMG_13053.jpg (2014-3-10 02:37, 148.48 KB) / 下載次數 26
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1647836&k=160cfe8f0cabdc4e3dc41a3a55294d7b&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz



圖片附件: IMG_13062.jpg (2014-3-10 02:37, 104.84 KB) / 下載次數 22
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1647837&k=6824463bb54f2a4eb2297a7bd56d25f8&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz



圖片附件: IMG_13172.jpg (2014-3-10 03:00, 79.05 KB) / 下載次數 19
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1647848&k=d376c919f2c3fad104a41abc14bd1b58&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz



圖片附件: IMG_1327 (480x640).jpg (2014-3-11 12:22, 132.11 KB) / 下載次數 21
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1648398&k=7be0bd9f952c70fb61913e6f2beea218&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz



圖片附件: IMG_1328 (480x640).jpg (2014-3-11 12:22, 127.5 KB) / 下載次數 24
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1648399&k=c208296e0f8d2f508de777d0d2f21f24&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz



圖片附件: IMG_1329 (480x640).jpg (2014-3-11 12:22, 122.12 KB) / 下載次數 22
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1648400&k=0174fceb2713ddf2e8f869c7d5c251ab&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz



圖片附件: IMG_1330 (480x640).jpg (2014-3-11 12:22, 127.28 KB) / 下載次數 23
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1648401&k=e8f85b81923c4adf4dce7c513b299929&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz



圖片附件: IMG_1331 (480x640).jpg (2014-3-11 12:22, 129.04 KB) / 下載次數 20
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1648402&k=951af1ac3189933a1c6a4efc1d4fd6ca&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz


作者: alex29    時間: 2014-3-10 04:16

玩玩下就玩大左,換下換下就快換到多套水冷了
先感謝黑鬼師兄
hardware:
CPU: I7-4960X
MB: ASUS R4BE
RAM:  ...
yiu81 發表於 2014-3-10 03:13


支持........................
作者: alex29    時間: 2014-3-10 04:23

玩玩下就玩大左,換下換下就快換到多套水冷了
先感謝黑鬼師兄
hardware:
CPU: I7-4960X
MB: ASUS R4BE
RAM:  ...
yiu81 發表於 2014-3-10 03:13


師兄重欠呢件喎 有興趣就PM我喇
Aqua.jpg

圖片附件: Aqua.jpg (2014-3-10 04:23, 118.27 KB) / 下載次數 17
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1647874&k=29b8589535d809fcd57f0ab3614390eb&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz


作者: chris05    時間: 2014-3-10 05:16

支持+1 ^,^
作者: ()下()    時間: 2014-3-10 07:33

樓主部750D好靚
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-3-10 07:53

米王
作者: FeverMike    時間: 2014-3-10 09:07

又話唔識出post, 而家咪幾好
作者: fatdumm    時間: 2014-3-10 09:28

又有野學~支持~
作者: yiu81    時間: 2014-3-10 11:32

回復 7# FeverMike

尋日決心硏究,終於成功
作者: yiu81    時間: 2014-3-10 11:33

肥鴨,有咩野學呀,扮野
作者: royho    時間: 2014-3-10 12:02

又有嘢學, 梗要支持!
作者: raymond1688    時間: 2014-3-10 12:06

又有野學~支持~
fatdumm 發表於 2014-3-10 09:28



    +1
作者: kitjai0    時間: 2014-3-10 12:50

+1
raymond1688 發表於 2014-3-10 12:06 PM



    +2
作者: fatdumm    時間: 2014-3-10 12:54

肥鴨,有咩野學呀,扮野
yiu81 發表於 2014-3-10 11:33

原來你就喺傳說裏面嘅衝關大師,失敬失敬
作者: alex29    時間: 2014-3-10 13:07

回復  FeverMike

尋日決心硏究,終於成功
yiu81 發表於 2014-3-10 11:32


要研究咁岩重 究竟係D乜呢師兄
作者: matthew1130    時間: 2014-3-10 13:56

R4BE軍團
大大力支持
作者: fatdumm    時間: 2014-3-10 14:44

肥鴨,有咩野學呀,扮野
yiu81 發表於 2014-3-10 11:33


大把野學,多到講唔晒
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-3-10 14:47

大把野學,多到講唔晒
fatdumm 發表於 2014-3-10 14:44

點會呀,我都要跟你地學野

via HKEPC Reader for Android
作者: 可愛老坑    時間: 2014-3-10 15:16

雖然5硬,都要支持
作者: 可愛老坑    時間: 2014-3-10 15:21

又有嘢學, 梗要支持!
royho 發表於 2014-3-10 12:02


Roy兄,等你等到好心急(開post)
作者: royho    時間: 2014-3-10 17:26

本帖最後由 royho 於 2014-3-10 17:27 編輯
Roy兄,等你等到好心急(開post)
可愛老坑 發表於 2014-3-10 15:21


AMAZON話ARM ARM SHIPPED左

768x1024.jpg

圖片附件: 768x1024.jpg (2014-3-10 17:27, 94.8 KB) / 下載次數 8
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1648135&k=b364202a0040458d98463ce4ae103fcc&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz


作者: 1112311123    時間: 2014-3-10 17:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: royho    時間: 2014-3-10 17:32

直運
作者: royho    時間: 2014-3-10 17:32

直運定代運?
1112311123 發表於 2014-3-10 17:30



DEL
作者: 1112311123    時間: 2014-3-10 17:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: royho    時間: 2014-3-10 17:34

我之前買EVGA 780TI CLASSIFIED佢唔肯直運既..................
1112311123 發表於 2014-3-10 17:32


以前都係唔得, 唔知點降今次得, 我隔左幾日想再買多張已經唔可以直運
作者: 1112311123    時間: 2014-3-10 17:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 可愛老坑    時間: 2014-3-10 17:49

回復 21# royho

5係3張咩
作者: yiu81    時間: 2014-3-10 17:50

本帖最後由 yiu81 於 2014-3-10 17:53 編輯

我都想買張SLI,火牛都換左準備好
作者: yiu81    時間: 2014-3-10 17:52

回復 19# 可愛老坑

我過多幾個月會轉,到時請教你
作者: 可愛老坑    時間: 2014-3-10 17:55

回復 30# yiu81

冇問題,大家研究下啫,5算請教
作者: royho    時間: 2014-3-10 17:56

你洗唔洗運費???幾錢到?
1112311123 發表於 2014-3-10 17:37



USD 23
作者: 可愛老坑    時間: 2014-3-10 17:57

我都想買張SLI,火牛都換左準備好
yiu81 發表於 2014-3-10 17:50


打鐵要趁熱 gogogo
作者: royho    時間: 2014-3-10 17:57

回復  royho

5係3張咩
可愛老坑 發表於 2014-3-10 17:49


就算係都要SC版
作者: 可愛老坑    時間: 2014-3-10 17:59

就算係都要SC版
royho 發表於 2014-3-10 17:57


買定啤酒先
作者: royho    時間: 2014-3-10 18:00

買定啤酒先
可愛老坑 發表於 2014-3-10 17:59


有錢買先算
作者: 可愛老坑    時間: 2014-3-10 18:04

回復 36# royho

扮窮
作者: fatdumm    時間: 2014-3-10 18:05

以前都係唔得, 唔知點降今次得, 我隔左幾日想再買多張已經唔可以直運 ...
royho 發表於 2014-3-10 17:34


我之前都試過,夾另一個朋友買兩張就得~過一星期買一張點搞都唔得,
作者: 1112311123    時間: 2014-3-10 18:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdumm    時間: 2014-3-10 18:09

就算係都要SC版
royho 發表於 2014-3-10 17:57


如果訂開能否順手
作者: royho    時間: 2014-3-10 18:13

我以為咁貴會免運費添,
你真係羨慕死我, 點先捕到亞馬遜EVGA直運
1112311123 發表於 2014-3-10 18:06


我都覺得奇, 兩個字: 符碌
作者: royho    時間: 2014-3-10 18:13

如果訂開能否順手
fatdumm 發表於 2014-3-10 18:09


my pleasure
作者: fatdumm    時間: 2014-3-10 18:17

my pleasure
royho 發表於 2014-3-10 18:13


我買唔起你果張架...唔好嫌cheap就得~~
即刻去望望
作者: yiu81    時間: 2014-3-10 18:32

我都想搭單訂張
作者: god_snowman    時間: 2014-3-10 23:15

修改後靚咗好多!!
作者: yiu81    時間: 2014-3-11 11:18

有幾個師兄pm我問我頂排點裝420,其實750D頂係裝到420,但一定要薄排,如果裝360,可以裝45厚的排,希望可幫到大家
作者: ridickidonky    時間: 2014-3-11 11:22

靚仔喎 c hing
唉.... 我覺得自己買左 cosmos 2 好 on居..
想裝厚 360 都裝唔到
作者: apple_100    時間: 2014-3-11 12:04

綠水唔錯,幾靚
作者: fatdumm    時間: 2014-3-11 14:10

靚仔喎 c hing
唉.... 我覺得自己買左 cosmos 2 好 on居..
想裝厚 360 都裝唔到
wayneho000 發表於 2014-3-11 11:22


MOD 一 MOD , COSMOS變FIT佬~
作者: gogogomp5    時間: 2014-3-11 19:41

夠簡潔,正支持師兄
作者: yiu81    時間: 2014-3-14 12:50

打鐵要趁熱 gogogo
可愛老坑 發表於 2014-3-10 17:57


GOGOGO左啦
IMG_1374444444444.jpg

IMG_1378888888888.jpg

IMG_1373333.jpg

圖片附件: IMG_1373333.jpg (2014-3-14 12:48, 75.5 KB) / 下載次數 10
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1649287&k=228a3abcce5cab9dfa9eb9d868bf5131&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz



圖片附件: IMG_1374444444444.jpg (2014-3-14 12:48, 97.57 KB) / 下載次數 7
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1649288&k=bdaa56cb57753616b2e717ef53c514e4&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz



圖片附件: IMG_1378888888888.jpg (2014-3-14 12:48, 90.61 KB) / 下載次數 12
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1649289&k=73a1f1cbf0018c5fdb8f0d2773de86ff&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz


作者: raymond1688    時間: 2014-3-14 13:04

師兄加油呀
作者: raymond1688    時間: 2014-3-14 13:07

aqualis水樽,毒……
作者: yiu81    時間: 2014-3-14 13:20

依家用緊EK,不過諗緊點裝上去
作者: samtch    時間: 2014-3-14 13:55

回復 54# yiu81


    中毒甚深
作者: yiu81    時間: 2014-3-14 14:00

回復  yiu81


    中毒甚深
samtch 發表於 2014-3-14 13:55



    都係你囉
作者: 可愛老坑    時間: 2014-3-14 14:38

GOGOGO左啦
yiu81 發表於 2014-3-14 12:50


ching覺5覺2槽有太多空位,硬係好似好難睇
作者: chris05    時間: 2014-3-14 14:49

ching覺5覺2槽有太多空位,硬係好似好難睇
可愛老坑 發表於 2014-3-14 14:38


係law, 中間太多空位了 ^,^
作者: samtch    時間: 2014-3-14 15:10

回復 58# chris05


    係LAW....浪費左R4BE
作者: yiu81    時間: 2014-3-14 15:15

插張290X做加速卡
作者: yiu81    時間: 2014-3-14 15:18

ching覺5覺2槽有太多空位,硬係好似好難睇
可愛老坑 發表於 2014-3-14 14:38



    要聯絡黑鬼去九龍城老爆某糖水店就可以加多兩張卡了
作者: 可愛老坑    時間: 2014-3-14 15:27

要聯絡黑鬼去九龍城老爆某糖水店就可以加多兩張卡了
yiu81 發表於 2014-3-14 15:18


洗5洗老爆呀 帶理排皇上大陸走兩轉煙你得啦
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-3-14 15:32

中毒了
作者: yiu81    時間: 2014-3-14 15:35

回復 62# 可愛老坑


   香港快喲,挖完炭可以馬上去高登燒
作者: yiu81    時間: 2014-3-14 17:01

終於搵到個箱啦,今獲一次過解毒

IMG_1406666.jpg

圖片附件: IMG_1406666.jpg (2014-3-14 17:00, 80.45 KB) / 下載次數 10
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1649362&k=e38670e4f7a18a5d70f3c8da0a78dc63&t=1782428222&sid=CJeL2IRYzz


作者: raymond1688    時間: 2014-3-14 17:14

終於搵到個箱啦,今獲一次過解毒
yiu81 發表於 2014-3-14 17:01



    恭喜師兄入手
作者: raymond1688    時間: 2014-3-14 17:19

S8太毒啦
作者: chris05    時間: 2014-3-14 17:52

終於搵到個箱啦,今獲一次過解毒
yiu81 發表於 2014-3-14 17:01


個人覺得用大板唔太建議用呢隻箱,因為塊板訓喺度,itx或matx就冇所謂
作者: fatdumm    時間: 2014-3-14 18:18

終於搵到個箱啦,今獲一次過解毒
yiu81 發表於 2014-3-14 17:01


個箱可唔可以裝個1080排放頂
作者: alex29    時間: 2014-3-14 20:34

GOGOGO左啦
yiu81 發表於 2014-3-14 12:50


師兄部機巧靚喎
又多個同道
恭喜師兄成
作者: alex29    時間: 2014-3-14 20:36

洗5洗老爆呀 帶理排皇上大陸走兩轉煙你得啦
可愛老坑 發表於 2014-3-14 15:27


佢又多個朵鳥
排皇
作者: yiu81    時間: 2014-3-15 11:18

排皇點都唔係我既,可能係你呢,全都換aqua
作者: alex29    時間: 2014-3-15 12:36

排皇點都唔係我既,可能係你呢,全都換aqua
yiu81 發表於 2014-3-15 11:18


都唔係講你 唔好對號入座先喇
作者: FeverMike    時間: 2014-3-15 13:04

回復 73# alex29


   
請問係邊個?
作者: alex29    時間: 2014-3-15 13:07

回復  alex29


   
請問係邊個?
FeverMike 發表於 2014-3-15 13:04


呢個你要問老坑兄囉
作者: FeverMike    時間: 2014-3-15 13:16

呢個你要問老坑兄囉
alex29 發表於 15/3/2014 13:07



我一早知係邊條廢柴啦
作者: alex29    時間: 2014-3-15 13:49

我一早知係邊條廢柴啦
FeverMike 發表於 2014-3-15 13:16


嗰條雖然係柴 但絕對唔廢 只係黑咗D嗻師兄
作者: FeverMike    時間: 2014-3-15 13:51

本帖最後由 FeverMike 於 2014-3-15 13:55 編輯
嗰條雖然係柴 但絕對唔廢 只係黑咗D嗻師兄
alex29 發表於 15/3/2014 13:49



仲chok你唔到....
作者: alex29    時間: 2014-3-15 14:20

仲chok你唔到....
FeverMike 發表於 2014-3-15 13:51


呢個唔洗講喇 成個水區都知
作者: FeverMike    時間: 2014-3-15 14:22

呢個唔洗講喇 成個水區都知
alex29 發表於 15/3/2014 14:20



因你知等如........
作者: alex29    時間: 2014-3-15 14:30

因你知等如........
FeverMike 發表於 2014-3-15 14:22


我都係聽番嚟架咋
作者: 可愛老坑    時間: 2014-3-15 16:06

嗰條雖然係柴 但絕對唔廢 只係黑咗D嗻師兄
alex29 發表於 2014-3-15 13:49


禁健碩都叫柴
作者: alex29    時間: 2014-3-15 17:30

禁健碩都叫柴
可愛老坑 發表於 2014-3-15 16:06


師兄 每個人嘅定義都唔同掛 可能黑哥重覺得自己重未夠
健碩 重係一條柴呢
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-3-15 17:54

師兄 每個人嘅定義都唔同掛 可能黑哥重覺得自己重未夠
健碩 重係一條柴呢 ...
alex29 發表於 2014-3-15 17:30


個條叫樹幹
作者: yiu81    時間: 2014-3-15 19:59

黑柴度數最高架,你睇下依家出親喲野终極都係有個BLACK字
作者: 可愛老坑    時間: 2014-3-15 23:19

回復 85# yiu81

師兄原來係#1有誤導成份,何為780 titan black,請說明 攪到我剛剛先知
作者: yiu81    時間: 2014-3-16 00:18

回復  yiu81

師兄原來係#1有誤導成份,何為780 titan black,請說明 攪到我剛剛先知 ...
可愛老坑 發表於 2014-3-15 23:19



     你LE D高手都比人誤導.....
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-3-16 00:34

黑柴度數最高架,你睇下依家出親喲野终極都係有個BLACK字
yiu81 發表於 2014-3-15 19:59



    咁有個BLACK字係唔係黑哥加護,所以賣貴D
作者: FeverMike    時間: 2014-3-16 11:18

咁有個BLACK字係唔係黑哥加護,所以賣貴D
pochaccoandxo 發表於 16/3/2014 00:34



   
唔好咁揚







歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2