Board logo

標題: 好大問題!!! [打印本頁]

作者: mamoru    時間: 2013-8-31 19:14     標題: 好大問題!!!

今日装水冷前,電腦正常,装完開到機但無畫面。
但移開cpu水冷頭,又load到MB提示無装cpu fan
麻煩解答下
作者: kimlam666    時間: 2013-8-31 21:12

今日装水冷前,電腦正常,装完開到機但無畫面。
但移開cpu水冷頭,又load到MB提示無装cpu fan
麻煩解答下 ...
mamoru 發表於 31/8/2013 19:14


應該有野令MB短路
作者: kimlam666    時間: 2013-8-31 21:13

回復 1# mamoru


    上冷頭羅C有圓形膠/紙(箭)片,你係咪冇上??
作者: FeverMike    時間: 2013-8-31 22:33

請在底板嘅cpu fan插頭接上一把風扇或水泵測速線
作者: ok041094    時間: 2013-8-31 22:36

回復 4# FeverMike
沒記錯cpu fan 可以在bios中ignore來通過的
(因為本人是用H80i,cpu fan是沒有插的)
作者: FeverMike    時間: 2013-8-31 23:48

回復  FeverMike
沒記錯cpu fan 可以在bios中ignore來通過的
(因為本人是用H80i,cpu fan是沒有插的) ...
ok041094 發表於 31/8/2013 22:36



   

呢層小弟知道,發問的非小人也
作者: 可愛老坑    時間: 2013-9-1 00:39

呢層小弟知道,發問的非小人也
FeverMike 發表於 2013-8-31 23:48


師兄一定5係小人,係黑人
作者: FeverMike    時間: 2013-9-1 00:55

師兄一定5係小人,係黑人
可愛老坑 發表於 1/9/2013 00:39


我真係好黑仔
作者: royho    時間: 2013-9-1 01:05

我真係好黑仔
FeverMike 發表於 2013-9-1 00:55


你係喬丹FANS無辦法, 下次搵LARRY BIRD咪無事囉.
作者: FeverMike    時間: 2013-9-1 01:23

你係喬丹FANS無辦法, 下次搵LARRY BIRD咪無事囉.
royho 發表於 1/9/2013 01:05



   

同一代人喎
作者: raymondtsang    時間: 2013-9-1 04:07

回復 1# mamoru

還有少少提示,講錯米插,上cpu水冷頭時,4邊羅絲壓力平均,力度適可宜止,我曾試過太大力上cpu水冷頭,壓壞了底板cpu附近的線路,導致不能開機.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2