作者: mamoru 時間: 2013-8-31 19:14 標題: 好大問題!!!
今日装水冷前,電腦正常,装完開到機但無畫面。
但移開cpu水冷頭,又load到MB提示無装cpu fan
麻煩解答下
作者: kimlam666 時間: 2013-8-31 21:12
應該有野令MB短路
作者: kimlam666 時間: 2013-8-31 21:13
回復 1# mamoru
上冷頭羅C有圓形膠/紙(箭)片,你係咪冇上??
作者: FeverMike 時間: 2013-8-31 22:33
請在底板嘅cpu fan插頭接上一把風扇或水泵測速線
作者: ok041094 時間: 2013-8-31 22:36
回復 4# FeverMike
沒記錯cpu fan 可以在bios中ignore來通過的
(因為本人是用H80i,cpu fan是沒有插的)
作者: FeverMike 時間: 2013-8-31 23:48
回復 FeverMike
沒記錯cpu fan 可以在bios中ignore來通過的
(因為本人是用H80i,cpu fan是沒有插的) ...
ok041094 發表於 31/8/2013 22:36
呢層小弟知道,發問的非小人也
作者: 可愛老坑 時間: 2013-9-1 00:39
師兄一定5係小人,係黑人

作者: FeverMike 時間: 2013-9-1 00:55
我真係好黑仔
作者: royho 時間: 2013-9-1 01:05
你係喬丹FANS無辦法, 下次搵LARRY BIRD咪無事囉.
作者: FeverMike 時間: 2013-9-1 01:23
同一代人喎
作者: raymondtsang 時間: 2013-9-1 04:07
回復 1# mamoru
還有少少提示,講錯米插,上cpu水冷頭時,4邊羅絲壓力平均,力度適可宜止,我曾試過太大力上cpu水冷頭,壓壞了底板cpu附近的線路,導致不能開機.

