Board logo

標題: h80i 數問 [打印本頁]

作者: ak2008    時間: 2013-7-9 00:18     標題: h80i 數問

本帖最後由 ak2008 於 2013-7-9 00:24 編輯

之前用h80 , 保養期壞左,代理一換一, 換左h80i  比我, 問題開始來

一。 底板係數華碩z77 v deluxe pro, 本身有測熱功能, 應該用華碩這個定係用corsair 果個體測熱軟件?

二, 我而家係用corsair 果個人測熱同轉速軟件, 但2000轉已經好吵
三,轉數低些到千五, 夠silent, 但cpu 都幾熱, 3770k 無超情況下,都45-50度

四, 係唔係要換風扇?邊隻好d?
五, 壓片時cpu去到70-80
六, 感覺h80 重好用d, 同情況下都低10度

remark, cpu 果頭已插底板
作者: AwabiHo    時間: 2013-7-9 11:51

1/我2個都有用
2/原廠扇係有點吵
4/可以試下1850or2150
希望幫到你
作者: ak2008    時間: 2013-7-9 13:02

回復 2# AwabiHo


    ching,

1) 你有用GT1850 嗎?
2) 如果兩個PROGRAM你都有用, 咁SYSTEM 究竟係聽邊個COMMAND?
3) 你現在的FAN 嘈嗎? CPU 高溫嗎?
作者: 林洋2    時間: 2013-7-10 00:48

舊重好過新?係唔係裝得唔好
作者: ak2008    時間: 2013-7-10 14:25

回復 4# 林洋2

全部都已經DOUBLE CHECK, 已經裝得好靚仔

我覺得最主要係兩個原因:
1. 兩把FAN真係嘈左小小, 所以好多時都係開到1000轉左右, 感覺就SILENT D, 但同時效能就差左D

2. 跟H80I個PROGRAM, 我感覺好似ASUS MOTHER BOARD 個AI SUIT 重好用D, 唔知係唔係因為係底板跟機的PROGRAM, DETECT性能及範圍比較大D, 所以重好用過 H80I個PROGRAM
作者: kimlam666    時間: 2013-7-10 17:30

回復 1# ak2008


    一個120鋁排,可以有幾強??係咪近期熱左先有溫差,之前有冇開冷氣??
你開同唔開冷氣室溫已經差10度
我之前用H100,都唔夠一個星期就賣左啦,鋁排你都唔洗有大期望
作者: ak2008    時間: 2013-7-11 16:31

今日換左兩把 NOCTUA NF-F12
之前的問題全部解決 ......
作者: marcolee1314    時間: 2013-7-11 17:28

搭單問
我想買H80i既1155/AMD背板連上面果4粒螺絲, 係咪要去代理買(免費拎???), 洗唔洗成SET拎去???
作者: AwabiHo    時間: 2013-7-11 18:33

回復 8# marcolee1314

打上去問下
作者: hkbpc    時間: 2013-7-13 11:37

换哂d fan 打排 正好多,但h80i 跟既風扇吾差
作者: love19901109    時間: 2013-7-13 15:05

原裝果D風扇咁雞?   我用H100  果兩把夠晒用   係就係嘈D  但係好夠風
H2O 920  已經夠壓I7 2600K @4.5G    H80I應該都唔會有問題
作者: yeungaqa    時間: 2013-7-14 01:51

路過好奇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2