Board logo

標題: [教學] 冷頭清潔一問 [打印本頁]

作者: raymondtsang    時間: 2013-2-8 03:26     標題: 冷頭清潔一問

剛入了X牌 CHROME CPUBLOCK,重量就夠,希望效能都夠,問題一問,在CHING一個POST看到,說X牌BLOCK會有銅碎在,最好要清潔下,若不清潔,會不會有影響,小弟怕自己技術不夠安唔番,漏水就慘啦. 20130208_024828.jpg

圖片附件: 20130208_024828.jpg (2013-2-8 03:26, 120.51 KB) / 下載次數 20
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1491578&k=f056390a207dbe51dfd7e9c6f009aa23&t=1782134320&sid=2NzoK9TJHX


作者: 3av202    時間: 2013-2-8 03:47

買左幾錢?
作者: raymondtsang    時間: 2013-2-8 03:50

買左幾錢?
3av202 發表於 2013-2-8 03:47

三叔,$850.00
作者: 3av202    時間: 2013-2-8 07:01

回復 3# raymondtsang
我用緊果隻冇你果款咁high model, 但係我都冇洗佢, 直接用
作者: FeverMike    時間: 2013-2-8 08:47

本帖最後由 FeverMike 於 2013-2-8 08:48 編輯

回復 1# raymondtsang

冇乜技術可言架,拆完裝返收緊些小就ok,全金屬block有個好處係唔怕容易收壞牙,而且呢個block嘅微水道部分仍然直接銅面冇電鍍,拆出黎檢查下會用得安心D

最後,水冷使用一段時間之後,水流唔多唔少會有D減慢,十居其九都係cpu block微水道積左D麈,到時可能都係要拆
作者: raymondtsang    時間: 2013-2-8 10:26

回復  raymondtsang

冇乜技術可言架,拆完裝返收緊些小就ok,全金屬block有個好處係唔怕容易收壞牙,而且 ...
FeverMike 發表於 2013-2-8 08:47

黑鬼兄,用甚麼羅絲批,唔同屋企十字批嘅
作者: raymondtsang    時間: 2013-2-8 10:27

回復  raymondtsang
我用緊果隻冇你果款咁high model, 但係我都冇洗佢, 直接用
3av202 發表於 2013-2-8 07:01

作者: FeverMike    時間: 2013-2-8 13:21

黑鬼兄,用甚麼羅絲批,唔同屋企十字批嘅
raymondtsang 發表於 8/2/2013 10:26



   
用六角匙,五金舖有售,幾蚊一抽唔同size

怕買錯就帶埋個block去五金舖

唯一裝拆技巧係對角咁裝拆
作者: raymondtsang    時間: 2013-2-8 14:14

用六角匙,五金舖有售,幾蚊一抽唔同size

怕買錯就帶埋個block去五金舖

唯一裝拆技巧係對角咁裝 ...
FeverMike 發表於 2013-2-8 13:21



    thanks
作者: raymondtsang    時間: 2013-2-9 03:39

用六角匙,五金舖有售,幾蚊一抽唔同size

怕買錯就帶埋個block去五金舖

唯一裝拆技巧係對角咁裝 ...
FeverMike 發表於 2013-2-8 13:21

fevermike,拆開後是不是用牙刷,乾刷它幾下就得架啦,要不要用清潔濟之類.... thanks
作者: FeverMike    時間: 2013-2-9 12:33

回復 10# raymondtsang


   
我個人係咁做,同用水沖(並不代表model answer)
作者: dzzyan    時間: 2013-2-11 15:42

你自己拆開後睇下乜環境,先決定點洗咯,一般都係吹下、用水沖下咁既喈!
作者: raymondtsang    時間: 2013-2-12 07:07

你自己拆開後睇下乜環境,先決定點洗咯,一般都係吹下、用水沖下咁既喈! ...
dzzyan 發表於 2013-2-11 15:42

thanks





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2