作者: cchhk 時間: 2013-2-7 12:30 標題: 有無CHING用緊Silencio 550同一體式水冷?
如果好似張圖咁擺, 所有熱氣係晒水冷排到出, 會唔會好大影響(散熱效能方面)?
如果係有無咩方法解決?
定係各位CHING有其他機箱介紹去配合一體式水冷?
因為黎緊會砌部機用I5-3570K配Z77-SABERTOOTH加660TI.
因為CPU都會超上去, 驚會太熱, 揀Silencio 550係因為見佢靚仔又唔係太貴
感謝指教!
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1491192&k=e4c21d86caaefdb0ec2c3e7ec2da81b8&t=1782195367&sid=38cggEZRNc

作者: cchhk 時間: 2013-2-7 18:50
其實我諗左好耐應該貼呢邊定貼"機箱博覽"區

作者: gotode 時間: 2013-2-7 18:58
其實個箱本身就較難散熱,裝一體水都會比其他裝左一體水普通箱熱,如果小超就無問題,但係大超就...,一係未買個箱就轉其他散熱好既箱,一係就5好超,一係就整水冷系統...
作者: cchhk 時間: 2013-2-7 19:25
我過幾日先砌,宜家咩都未買,
我都掙扎左好耐,我都諗過你講既野,
但正如我開post所講,真係貪佢靚仔先揀佢,
如果轉用 Nzxt H2會唔會有分別?
定Ching有其他推介?
作者: gotode 時間: 2013-2-7 20:12
本帖最後由 gotode 於 2013-2-7 20:15 編輯
應該無乜分別,不過貪佢靚仔真係幫5到你
COOLER MASTER SGC-1000-KWN1 CM Storm Enforcer 執法者 電競機殼
Xigmatek CPC-T46DB-U02 萬神殿系列 Pantheon 透明側版 (黑色) 前置USB3.0 中直立式機殼
Sharkoon TRURON Tower Case (透明側板)
等等
一體水冷建議
h2o 920
h80i
(h100i就要睇下機箱裝5裝到,佢d風扇間隔5知對5對到原廠機箱個位)
作者: cchhk 時間: 2013-2-7 21:56
多謝建議,我會再諗諗機箱點,
至於一體式水冷我都係諗緊呢兩隻,十五十六
效能好似差唔多,但係價錢差兩百,不過H2O 920好似比較舊,無UPDATE過咁。

