作者: btf_bb 時間: 2012-11-19 00:00 標題: [分享] 又係TWS水友之香港寫照-"寮屋內的豪裝 "
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb 時間: 2012-11-19 00:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb 時間: 2012-11-19 00:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb 時間: 2012-11-19 00:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb 時間: 2012-11-19 00:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb 時間: 2012-11-19 00:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike 時間: 2012-11-19 00:11
回復 1# btf_bb
1張圖都冇?!
作者: yaocc0456 時間: 2012-11-19 00:20
無圖無真相
作者: gogogomp5 時間: 2012-11-19 00:28
衰極都比張三妹圖睇下
作者: FeverMike 時間: 2012-11-19 00:32
我有片
作者: gogogomp5 時間: 2012-11-19 00:34
回復 10# FeverMike
斷片

作者: btf_bb 時間: 2012-11-19 00:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogogomp5 時間: 2012-11-19 00:41
回復 12# btf_bb
我今晚等你上圖,你上唔到就c47
作者: FeverMike 時間: 2012-11-19 00:51
等睇表演
作者: gogogomp5 時間: 2012-11-19 01:02
回復 14# FeverMike
兒童不宜架!
作者: yaocc0456 時間: 2012-11-19 01:06
回復 15# gogogomp5
旁邊學習
作者: btf_bb 時間: 2012-11-19 01:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb 時間: 2012-11-19 01:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaocc0456 時間: 2012-11-19 01:13
回復 17# btf_bb
味見到點識
作者: btf_bb 時間: 2012-11-19 01:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike 時間: 2012-11-19 01:18
睇表演無邊界
作者: FeverMike 時間: 2012-11-19 01:20
我啱啱攞左成人身份證,可以嗎?
作者: btf_bb 時間: 2012-11-19 02:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken125111 時間: 2012-11-19 04:21
點解咁多膠紙

個外置排

作者: ccwtitan 時間: 2012-11-19 07:48
話明寮屋

作者: HKDMC 時間: 2012-11-19 09:56
同D高官一樣
鍾意潛建
作者: btf_bb 時間: 2012-11-19 12:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike 時間: 2012-11-19 12:44
回復 27# btf_bb
咁都算更新?
作者: btf_bb 時間: 2012-11-19 13:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihi二段ff 時間: 2012-11-20 00:23
外置排,敗筆
作者: FeverMike 時間: 2012-11-20 01:10
本帖最後由 FeverMike 於 2012-11-20 01:20 編輯
師傅的寮屋case外型好成功, 睇黎很貼題
作者: gogogomp5 時間: 2012-11-20 01:30
回復 31# FeverMike
完全表現到後現代既感覺!
作者: btf_bb 時間: 2012-11-20 02:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raymond1688 時間: 2012-11-20 08:25
要限期清拆潛建
作者: Sam_Chung 時間: 2012-11-20 08:57
師兄用 GT3000?
作者: korsa 時間: 2012-11-20 09:10
勁呀師兄
作者: btf_bb 時間: 2012-11-20 11:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb 時間: 2012-11-20 11:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb 時間: 2012-11-20 11:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb 時間: 2012-11-20 11:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb 時間: 2012-11-20 11:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: korsa 時間: 2012-11-20 11:51
回復 41# btf_bb
唔見得係大話囉, 別人做到一些自己做不到的事情, 何解要孤寒地不說聲"讚"呢!
作者: FeverMike 時間: 2012-11-20 12:35
都要你技術上配合到
作者: FeverMike 時間: 2012-11-20 12:37
回復 32# gogogomp5
林師傅係前現袋
作者: FeverMike 時間: 2012-11-20 12:49
回復 32# gogogomp5
林師傅係前現袋嘅典範
作者: gogogomp5 時間: 2012-11-20 18:34
回復 45# FeverMike
係咩?我平時見佢係後現代青年!

作者: FeverMike 時間: 2012-11-20 21:33
豬扒當刁嬋,老坑變青年

作者: gogogomp5 時間: 2012-11-20 21:53
回復 47# FeverMike
噤即係前現代老坑
作者: hihi二段ff 時間: 2012-11-20 21:57
潛建比人知就唔叫潛建,叫加建la
拆左佢la,合法使用先係正路
作者: FeverMike 時間: 2012-11-20 22:28
本帖最後由 FeverMike 於 2012-11-20 22:31 編輯
而家打得火熱嘅僭建D村屋咪一樣有眼都知,咪一樣冇屋宇署批,咪一樣叫做僭建

作者: btf_bb 時間: 2012-11-20 22:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sam_Chung 時間: 2012-11-21 14:16
d 色唔同嘛
作者: climbc77157 時間: 2012-11-28 04:19
好勁!!!!真係好靚
作者: gogogomp5 時間: 2012-12-7 20:16
大師傅,點解噤耐都無更新既,好想學下野
作者: btf_bb 時間: 2012-12-8 15:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kakui 時間: 2012-12-8 16:35
CHING好手工, 港產X2000
作者: btf_bb 時間: 2012-12-8 17:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaocc0456 時間: 2012-12-8 17:50
點解個加建仲係冇野睇架
作者: gogogomp5 時間: 2012-12-8 23:01
回復 55# btf_bb
D損友黎架
,唔好理佢地啦作者: hihi二段ff 時間: 2012-12-9 00:07
我開始覺得電腦好阻位,可唔可鑽外牆掛上去
作者: btf_bb 時間: 2012-12-9 01:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb 時間: 2012-12-9 01:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihi二段ff 時間: 2012-12-9 01:55
掛牆
作者: btf_bb 時間: 2012-12-9 02:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihi二段ff 時間: 2012-12-9 02:01

夏天冷氣直打冷排
,有冇可能?作者: FeverMike 時間: 2012-12-9 02:08
回復 64# btf_bb
我有個friend都諗住上牆,但係不了了之
作者: hihi二段ff 時間: 2012-12-9 02:12
[quote]回復 btf_bb
我有個friend都諗住上牆,但係不了了之
FeverMike 發表於 2012-12-9 02:08
[/quotewhy?我張台好大都比佢用左三份一
作者: hihi二段ff 時間: 2012-12-9 02:13
不了了之,真係今

作者: FeverMike 時間: 2012-12-9 02:58
回復 68# hihi二段ff
你個1080都到左啦,一於玩大佢
作者: gogogomp5 時間: 2013-1-14 11:07
大師傅等咗好耐啦,好想睇呀!
作者: FeverMike 時間: 2013-1-14 17:39
我以為爛尾封屋tim, 未完架?
作者: btf_bb 時間: 2013-1-14 17:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike 時間: 2013-1-14 17:49
專心造豪宅囉
作者: btf_bb 時間: 2013-1-14 17:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihi二段ff 時間: 2013-1-14 18:30
作者: hihi二段ff 時間: 2013-1-14 18:43
林師父可唔可以講下?事
作者: btf_bb 時間: 2013-1-14 19:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihi二段ff 時間: 2013-1-14 20:45
如果我屋企有需要第二部機,可唔可以買你H100同D3***RAM??
作者: btf_bb 時間: 2013-1-14 23:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihi二段ff 時間: 2013-1-15 11:15 標題: 我都係想放文書機上面
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: FeverMike 時間: 2013-1-15 11:40
你2師徒真係夾咀型
作者: gogogomp5 時間: 2013-1-15 14:20
回復 81# FeverMike
唔知既仲已為係兩父子
作者: HKDMC 時間: 2013-1-15 14:51
回復 82# gogogomp5
原來係2師徒
我真係以為係兩父子
