Board logo

標題: [分享] 又係TWS水友之香港寫照-"寮屋內的豪裝 " [打印本頁]

作者: btf_bb    時間: 2012-11-19 00:00     標題: [分享] 又係TWS水友之香港寫照-"寮屋內的豪裝 "

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb    時間: 2012-11-19 00:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb    時間: 2012-11-19 00:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb    時間: 2012-11-19 00:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb    時間: 2012-11-19 00:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb    時間: 2012-11-19 00:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike    時間: 2012-11-19 00:11

回復 1# btf_bb


1張圖都冇?!
作者: yaocc0456    時間: 2012-11-19 00:20

無圖無真相
作者: gogogomp5    時間: 2012-11-19 00:28

衰極都比張三妹圖睇下
作者: FeverMike    時間: 2012-11-19 00:32

衰極都比張三妹圖睇下
gogogomp5 發表於 19/11/2012 00:28



我有片
作者: gogogomp5    時間: 2012-11-19 00:34

回復 10# FeverMike

斷片
作者: btf_bb    時間: 2012-11-19 00:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogogomp5    時間: 2012-11-19 00:41

回復 12# btf_bb


    我今晚等你上圖,你上唔到就c47
作者: FeverMike    時間: 2012-11-19 00:51

回復  btf_bb


    我今晚等你上圖,你上唔到就c47
gogogomp5 發表於 19/11/2012 00:41


等睇表演
作者: gogogomp5    時間: 2012-11-19 01:02

回復 14# FeverMike


    兒童不宜架!
作者: yaocc0456    時間: 2012-11-19 01:06

回復 15# gogogomp5


    旁邊學習
作者: btf_bb    時間: 2012-11-19 01:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb    時間: 2012-11-19 01:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaocc0456    時間: 2012-11-19 01:13

回復 17# btf_bb


    味見到點識
作者: btf_bb    時間: 2012-11-19 01:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike    時間: 2012-11-19 01:18

黑哥你想睇豪裝定c47牙,我兩樣都有
btf_bb 發表於 19/11/2012 01:15


睇表演無邊界
作者: FeverMike    時間: 2012-11-19 01:20

回復  FeverMike


    兒童不宜架!
gogogomp5 發表於 19/11/2012 01:02


我啱啱攞左成人身份證,可以嗎?
作者: btf_bb    時間: 2012-11-19 02:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken125111    時間: 2012-11-19 04:21

點解咁多膠紙
個外置排
作者: ccwtitan    時間: 2012-11-19 07:48

點解咁多膠紙
個外置排
ken125111 發表於 2012-11-19 04:21


話明寮屋
作者: HKDMC    時間: 2012-11-19 09:56

同D高官一樣

鍾意潛建
作者: btf_bb    時間: 2012-11-19 12:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike    時間: 2012-11-19 12:44

回復 27# btf_bb

咁都算更新?
作者: btf_bb    時間: 2012-11-19 13:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihi二段ff    時間: 2012-11-20 00:23

外置排,敗筆
作者: FeverMike    時間: 2012-11-20 01:10

本帖最後由 FeverMike 於 2012-11-20 01:20 編輯

師傅的寮屋case外型好成功, 睇黎很貼題
作者: gogogomp5    時間: 2012-11-20 01:30

回復 31# FeverMike

完全表現到後現代既感覺!
作者: btf_bb    時間: 2012-11-20 02:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raymond1688    時間: 2012-11-20 08:25

要限期清拆潛建
作者: Sam_Chung    時間: 2012-11-20 08:57

師兄用 GT3000?
作者: korsa    時間: 2012-11-20 09:10

勁呀師兄
作者: btf_bb    時間: 2012-11-20 11:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb    時間: 2012-11-20 11:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb    時間: 2012-11-20 11:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb    時間: 2012-11-20 11:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb    時間: 2012-11-20 11:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: korsa    時間: 2012-11-20 11:51

回復 41# btf_bb

唔見得係大話囉, 別人做到一些自己做不到的事情, 何解要孤寒地不說聲"讚"呢!
作者: FeverMike    時間: 2012-11-20 12:35

黑哥,個標題你幫我改ge,一定貼切la,又扮5記得
btf_bb 發表於 20/11/2012 11:45



都要你技術上配合到
作者: FeverMike    時間: 2012-11-20 12:37

回復 32# gogogomp5


林師傅係前現袋
作者: FeverMike    時間: 2012-11-20 12:49

回復  FeverMike

完全表現到後現代既感覺!
gogogomp5 發表於 20/11/2012 01:30


回復 32# gogogomp5


林師傅係前現袋嘅典範
作者: gogogomp5    時間: 2012-11-20 18:34

回復 45# FeverMike


   係咩?我平時見佢係後現代青年!
作者: FeverMike    時間: 2012-11-20 21:33

回復  FeverMike


   係咩?我平時見佢係後現代青年!
gogogomp5 發表於 20/11/2012 18:34



豬扒當刁嬋,老坑變青年
作者: gogogomp5    時間: 2012-11-20 21:53

回復 47# FeverMike


    噤即係前現代老坑
作者: hihi二段ff    時間: 2012-11-20 21:57

傻佬有冇睇標題牙,知5知乜野叫寮屋,去google搜完你就會明
呢個設計5係要靚,最重要用到, ...
btf_bb 發表於 2012-11-20 02:36


潛建比人知就唔叫潛建,叫加建la,加得今差,變危樓架la,有冇問建築師意見架
拆左佢la,合法使用先係正路
作者: FeverMike    時間: 2012-11-20 22:28

本帖最後由 FeverMike 於 2012-11-20 22:31 編輯

而家打得火熱嘅僭建D村屋咪一樣有眼都知,咪一樣冇屋宇署批,咪一樣叫做僭建
作者: btf_bb    時間: 2012-11-20 22:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sam_Chung    時間: 2012-11-21 14:16

你好眼利,禁都睇到有兩把
btf_bb 發表於 2012-11-20 11:40



    d 色唔同嘛
作者: climbc77157    時間: 2012-11-28 04:19

好勁!!!!真係好靚
作者: gogogomp5    時間: 2012-12-7 20:16

大師傅,點解噤耐都無更新既,好想學下野
作者: btf_bb    時間: 2012-12-8 15:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kakui    時間: 2012-12-8 16:35

CHING好手工, 港產X2000
作者: btf_bb    時間: 2012-12-8 17:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaocc0456    時間: 2012-12-8 17:50

點解個加建仲係冇野睇架
作者: gogogomp5    時間: 2012-12-8 23:01

回復 55# btf_bb

D損友黎架,唔好理佢地啦,快D開工做梁振英啦
作者: hihi二段ff    時間: 2012-12-9 00:07

回復  kakui


    多謝你ge欣賞
btf_bb 發表於 2012-12-8 17:15


我開始覺得電腦好阻位,可唔可鑽外牆掛上去
作者: btf_bb    時間: 2012-12-9 01:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb    時間: 2012-12-9 01:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihi二段ff    時間: 2012-12-9 01:55

你想講掛牆定大廈外牆牙
btf_bb 發表於 2012-12-9 01:45


掛牆
作者: btf_bb    時間: 2012-12-9 02:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihi二段ff    時間: 2012-12-9 02:01


夏天冷氣直打冷排,有冇可能?
作者: FeverMike    時間: 2012-12-9 02:08

回復 64# btf_bb

我有個friend都諗住上牆,但係不了了之
作者: hihi二段ff    時間: 2012-12-9 02:12

[quote]回復  btf_bb

我有個friend都諗住上牆,但係不了了之
FeverMike 發表於 2012-12-9 02:08 [/quotewhy?

   我張台好大都比佢用左三份一
作者: hihi二段ff    時間: 2012-12-9 02:13

回復  hihi二段ff

掛牆連冷排上會好重同麻煩ga,5好諗呢樣嘢牙,衰七成 ...
btf_bb 發表於 2012-12-9 02:01

不了了之,真係今
作者: FeverMike    時間: 2012-12-9 02:58

回復 68# hihi二段ff


   
你個1080都到左啦,一於玩大佢
作者: gogogomp5    時間: 2013-1-14 11:07

大師傅等咗好耐啦,好想睇呀!
作者: FeverMike    時間: 2013-1-14 17:39

大師傅等咗好耐啦,好想睇呀!
gogogomp5 發表於 14/1/2013 11:07



    我以為爛尾封屋tim, 未完架?
作者: btf_bb    時間: 2013-1-14 17:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverMike    時間: 2013-1-14 17:49

比寮仔部拆左la
btf_bb 發表於 14/1/2013 17:46



    專心造豪宅囉
作者: btf_bb    時間: 2013-1-14 17:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihi二段ff    時間: 2013-1-14 18:30


作者: hihi二段ff    時間: 2013-1-14 18:43

回復  FeverMike

加左圖
btf_bb 發表於 2013-1-14 17:57


林師父可唔可以講下?事
作者: btf_bb    時間: 2013-1-14 19:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihi二段ff    時間: 2013-1-14 20:45

回復  hihi二段ff


    我要唐家大宅
btf_bb 發表於 2013-1-14 19:42


如果我屋企有需要第二部機,可唔可以買你H100同D3***RAM??
作者: btf_bb    時間: 2013-1-14 23:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihi二段ff    時間: 2013-1-15 11:15     標題: 我都係想放文書機上面

回復  hihi二段ff


    Ram放左好耐la,h100我留番文書機用sor
btf_bb 發表於 2013-1-14 23:51

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: FeverMike    時間: 2013-1-15 11:40

你2師徒真係夾咀型
作者: gogogomp5    時間: 2013-1-15 14:20

回復 81# FeverMike


    唔知既仲已為係兩父子
作者: HKDMC    時間: 2013-1-15 14:51

回復 82# gogogomp5


    原來係2師徒

我真係以為係兩父子





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2