Board logo

標題: 水冷耐用度 [打印本頁]

作者: type1668    時間: 2012-10-9 18:12     標題: 水冷耐用度

想請問, 一般水冷可以用倒幾多年, 一體式水冷要點保養
作者: type1668    時間: 2012-10-11 20:08

請問有無人可以解答倒我, 因為想計數, 睇下值唔值先
作者: melody20541    時間: 2012-10-11 21:21

回復 1# type1668

一體式唔洗點保養  自組水冷得閒洗下換下水就OK 半年至一年到啦...
不過玩得都用唔到好耐又換野
作者: type1668    時間: 2012-10-12 05:35

回復  type1668

一體式唔洗點保養  自組水冷得閒洗下換下水就OK 半年至一年到啦...
不過玩得都用 ...
melody20541 發表於 2012-10-11 21:21


唔該晒, 仲想問下, 一般一體式水冷有幾長壽命
作者: aftergood    時間: 2012-10-16 14:21

上了水3年,沒有換任何野,一d事都冇
作者: kimlam666    時間: 2012-10-16 18:36

回復  type1668

一體式唔洗點保養  自組水冷得閒洗下換下水就OK 半年至一年到啦...
不過玩得都用 ...
melody20541 發表於 2012-10-11 21:21



    +1
作者: kimlam666    時間: 2012-10-16 18:37

一體式好似話用5年要+水,搵代理
作者: davis19890227    時間: 2012-10-16 19:16

一體式好似話用5年要+水,搵代理
kimlam666 發表於 2012-10-16 18:37



    邊用到五年丫,心郁郁就會換嘢
作者: kimlam666    時間: 2012-10-16 20:25

回復 8# davis19890227


    我個H100都用左5日有多先換架
作者: chungming516    時間: 2012-10-16 21:34

我用左1年都冇事
作者: Clarkson0729    時間: 2012-10-16 22:17

一體式好似話用5年要+水,搵代理
kimlam666 發表於 2012-10-16 18:37

到時都過哂保養啦
作者: kimlam666    時間: 2012-10-17 08:09

回復 11# Clarkson0729


    咁咪保養到前去LAW
作者: davis19890227    時間: 2012-10-17 08:25

回復  davis19890227


    我個H100都用左5日有多先換架
kimlam666 發表於 2012-10-16 20:25



    我個H80都用左成個月嫁!
作者: HPI    時間: 2012-10-17 09:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: i_djinn    時間: 2012-10-17 13:55

得閒換下 o 圈就ok
作者: CHUNG2    時間: 2012-10-19 17:41

回復 10# chungming516


    same





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2