Board logo

標題: [教學] 請 CHING 幫手揾箱 [打印本頁]

作者: raymondtsang    時間: 2012-10-6 04:03     標題: 請 CHING 幫手揾箱

準備裝
套水冷,問題來了,我在市面上找不到可裝 FORM FACTOR :HPTX  size motherboard,又唔想訂又唔想等,請各大ching幫手找和介紹,已落訂這塊 EVGA CLASSIFIED SR-X,THANKS 270-SE-W888-KR_XL_8.jpg 270-SE-W888-KR_XL_5.jpg

圖片附件: 270-SE-W888-KR_XL_8.jpg (2012-10-6 04:02, 23.26 KB) / 下載次數 40
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439354&k=c7440b74c076fb199e8653f733eda990&t=1782195356&sid=1bF1qqwxjCt



圖片附件: 270-SE-W888-KR_XL_5.jpg (2012-10-6 04:03, 41.46 KB) / 下載次數 28
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439355&k=ad20032643613abe214a877d16fc7df6&t=1782195356&sid=1bF1qqwxjCt


作者: chris05    時間: 2012-10-6 04:56

準備裝
套水冷,問題來了,我在市面上找不到可裝 FORM FACTOR :HPTX  size motherboard,又唔想訂又唔想等,請 ...
raymondtsang 發表於 2012-10-6 04:03
可參考下........ http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=1623318&mpage=1
sr-x_109[1].jpg

圖片附件: sr-x_109[1].jpg (2012-10-6 04:56, 120.12 KB) / 下載次數 33
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439361&k=252bafd0c0e7b53631fbfb4a2a8f54a8&t=1782195356&sid=1bF1qqwxjCt


作者: davis19890227    時間: 2012-10-6 05:54

可參考下........
chris05 發表於 2012-10-6 04:56



    SO COOL....
話時話,,師兄你睇泥有大PORJECT喎
作者: chris05    時間: 2012-10-6 06:11

SO COOL....
話時話,,師兄你睇泥有大PORJECT喎
davis19890227 發表於 2012-10-6 05:54



    哈,我暫時冇呢,我都係等睇表演學野^,^
作者: FeverMike    時間: 2012-10-6 09:00

王甘有好幾隻箱有現貨裝得落,問題係方便自己裝水冷與否
作者: raymondtsang    時間: 2012-10-6 12:08

王甘有好幾隻箱有現貨裝得落,問題係方便自己裝水冷與否
FeverMike 發表於 2012-10-6 09:00


黑鬼哥,請問甚麼牌子和係邊度揾呀
作者: FeverMike    時間: 2012-10-6 12:33

回復 6# raymondtsang


http://www.lian-li.com/v2/tw/pro ... ndex=138&g=spec

上面嗰隻+刀有,我記得仲有其他巨箱

再唔係訂tj11夠正路
作者: davis19890227    時間: 2012-10-6 13:56

哈,我暫時冇呢,我都係等睇表演學野^,^
chris05 發表於 2012-10-6 06:11



    你唔係賣左個箱,預備有新搞作咩???
作者: chris05    時間: 2012-10-6 14:28

你唔係賣左個箱,預備有新搞作咩???
davis19890227 發表於 2012-10-6 13:56



    個新搞作就係>>H80 ^^
作者: davis19890227    時間: 2012-10-6 14:34

回復 9# chris05


    還原基本步?
作者: chris05    時間: 2012-10-6 14:39

回復  chris05


    還原基本步?
davis19890227 發表於 2012-10-6 14:34



    暫時係-,-
作者: FeverMike    時間: 2012-10-6 15:01

暫時係-,-
chris05 發表於 6/10/2012 14:39



   
暫時係?咁唔爭在講埋下一步,thx!!
作者: chris05    時間: 2012-10-6 15:06

暫時係?咁唔爭在講埋下一步,thx!!
FeverMike 發表於 2012-10-6 15:01



    你隻魔鬼,又引我@,@
作者: FeverMike    時間: 2012-10-6 15:08

你隻魔鬼,又引我@,@
chris05 發表於 6/10/2012 15:06




你引死唔少人就真
作者: hangck    時間: 2012-10-6 17:43

Caselabs MAGNUM SMH10
http://www.caselabs-store.com/magnum-smh10/
作者: FeverMike    時間: 2012-10-6 21:00

Caselabs MAGNUM SMH10
hangck 發表於 6/10/2012 17:43



又係師兄介紹caselabs好時候
作者: hangck    時間: 2012-10-7 11:53

又係師兄介紹caselabs好時候
FeverMike 發表於 2012-10-6 21:00

黑鬼入返隻上水勁正
作者: FeverMike    時間: 2012-10-7 13:05

黑鬼入返隻上水勁正
hangck 發表於 7/10/2012 11:53



冇位擺
作者: yaocc0456    時間: 2012-10-7 13:10

tj11都唔錯





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2