作者: roynwl 時間: 2012-9-18 23:43 標題: 造左個垃圾冷頭
本帖最後由 roynwl 於 2012-9-18 23:45 編輯
諗住幫張9260-8i整個水冷頭,搵左一輪係淘寶見到HENRY水冷有得訂造,咁就滿心歡喜落order啦
開頭個茂利話一個星期造好,點知一日推一日,卒之用左二個禮拜,加埋速遞整整二十日
咁都算啦,今日好開心咁去收件,點知佢整舊垃圾俾我!!!
介紹原圖:
實物:
得個三條粗水道,個面花斑斑,d打磨超差,阿加力d邊位又磨唔平
EK個北橋冷頭都好過佢
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432282&k=ccc10f4da89382344cffa7140e8e97bd&t=1782195362&sid=38cggEZRNc

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432286&k=f11a3a69626e9efb5b4ba0331666f930&t=1782195362&sid=38cggEZRNc

作者: bcys 時間: 2012-9-19 00:32
幾錢??
作者: ken125111 時間: 2012-9-19 00:35
揾EK嚟同佢比
作者: DarkPK 時間: 2012-9-19 00:59
根本就冇得同EK比
作者: roynwl 時間: 2012-9-19 01:04
回復 2# bcys
百幾
作者: hangck 時間: 2012-9-19 01:14
EK Ram Block都係4條粗水道
作者: roynwl 時間: 2012-9-19 01:15
回復 3# ken125111
你以因為EK個北橋冷頭好貴?二百五有找
我唔係講牌子問題,因為我訂之前講左係raid卡用會好熱,d水道要造細d,但條茂利造到好似北橋block咁,就算係國產水冷,cpu block都唔會咁簡陋掛?
作者: roynwl 時間: 2012-9-19 01:19
回復 6# hangck
ching你用ram同raid卡ga熱量黎比

作者: Exai 時間: 2012-9-19 01:20
回復 7# roynwl
你是比埋圖叫佢照做,,定係就咁叫佢做?
作者: hangck 時間: 2012-9-19 01:26
我意思係想講就算大牌子好多時都會係咁
你諗下好多display card ek fullblock好多時都整粗水道
不過試咗訂做冷頭先睇下出嚟溫度滿唔滿
可能又ok
作者: roynwl 時間: 2012-9-19 01:29
回復 9# Exai
我造之前已經send左相同尺寸,問佢咁細造唔造到,叫佢d水道造細d,然後寄埋個散熱器俾佢,但係同佢d圖爭好遠囉
作者: btf_bb 時間: 2012-9-19 01:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roynwl 時間: 2012-9-19 01:32
回復 10# hangck
見到個頭咁ga樣,我已經唔想上
作者: hangck 時間: 2012-9-19 01:36
上咗2個鎖咀加4分喉睇唔到
算用住先錢就比咗唔好浪費
作者: hangck 時間: 2012-9-19 01:37
又嚟毒人
作者: roynwl 時間: 2012-9-19 01:44
本帖最後由 roynwl 於 2012-9-19 01:46 編輯
回復 12# btf_bb
其實唔係錢ga問題,如果佢要五六百但造得靚靚地,我都無問題,因為我部大機有d水冷材料都係係佢到訂,大大話話都成20日,等左咁耐俾d廢物我,所以好火滾
宜家成間房好似垃圾崗咁,ching你諗下20日都係住係垃圾房有咩感受
作者: hk707 時間: 2012-9-19 02:17
No offense but... its look sxxt. =.=
作者: bcys 時間: 2012-9-19 03:09
睇番介紹圖,佢係大大塊冷頭行單水道,
你果幅圖仲多左4條粗水道
, 正如14樓講,加粒野就睇唔到,用到就算la
作者: kimlam666 時間: 2012-9-19 23:30
本帖最後由 kimlam666 於 2012-9-19 23:33 編輯
回復 16# roynwl
比劣評,收貨15日內可做售後維權,運費都要佢比埋啦
我都係佢度買左個冷排,點知12CM風扇位,果4個"洞"根本就唔對位
但都上到對角兩粒,就算啦

作者: i_djinn 時間: 2012-9-19 23:46
非常明白你感受....只有呢一件係咁?
作者: i_djinn 時間: 2012-9-19 23:46
咁你無SEND 返去換?
作者: kimlam666 時間: 2012-9-20 01:00
回復 21# i_djinn
冇呀,上到兩口就算啦,上晒4粒差唔遠


