Board logo

標題: 買水冷用品 [打印本頁]

作者: 210843474    時間: 2012-9-11 21:23     標題: 買水冷用品

想試下玩水冷
邊到有門市可以買
重有2000蚊到夠唔夠買
只係想整CPU先 其他等遲下慢慢加上去

作者: hihi二段ff    時間: 2012-9-11 21:27

想試下玩水冷
邊到有門市可以買
重有2000蚊到夠唔夠買
只係想整CPU先 其他等遲下慢慢加上去
...
210843474 發表於 2012-9-11 21:23


    新手同三叔買
作者: 210843474    時間: 2012-9-11 21:48

新手同三叔買
hihi二段ff 發表於 2012-9-11 21:27



    小弟初黎報到 唔明你指嫁<三叔> 係咩
重有小弟想買XSPC個D水冷野 佢個到有?
作者: melody20541    時間: 2012-9-11 21:51

小弟初黎報到 唔明你指嫁 係咩
重有小弟想買XSPC個D水冷野 佢個到有? ...
210843474 發表於 2012-9-11 21:48


你係到大叫"三叔返來囉 " 三聲就OK
三叔會有野冇架咩
作者: 210843474    時間: 2012-9-11 22:02

你係到大叫"三叔返來囉 " 三聲就OK
三叔會有野冇架咩
melody20541 發表於 2012-9-11 21:51



    師兄唔好玩我啦
作者: DarkPK    時間: 2012-9-11 22:10

回復 5# 210843474

sam叔返來囉
   sam叔返來囉
      sam叔返來囉
作者: hihi二段ff    時間: 2012-9-11 22:14

回復  210843474

sam叔返來囉
   sam叔返來囉
      sam叔返來囉
DarkPK 發表於 2012-9-11 22:10



    唔好召喚三叔,佢幫我找緊野
作者: 210843474    時間: 2012-9-11 22:24

回復  210843474

sam叔返來囉
   sam叔返來囉
      sam叔返來囉
DarkPK 發表於 2012-9-11 22:10



    係邊加 間野 因為聽日放假出去買加啦
作者: DarkPK    時間: 2012-9-11 22:27

回復 8# 210843474


    佢係網上店,我一陣PM你
作者: melody20541    時間: 2012-9-11 22:27

係邊加 間野 因為聽日放假出去買加啦
210843474 發表於 2012-9-11 22:24

玩水要學等....自己睇岩D咩 ...再搵三叔 之後等
作者: jackymaychan    時間: 2012-9-11 22:45

回復 8# 210843474


    搵佢訂就得啦
作者: davis19890227    時間: 2012-9-11 22:56

對啊,師兄做定小小功課先,然後找三叔,很方便的
作者: 210843474    時間: 2012-9-12 00:00

CPU 冷頭
XSPC RayStorm CPU WaterBlock - INTEL
水箱
EK-Multioption RES X2 - 150 Advanced
散熱冷排
EK-CoolStream RAD XTX (120)

我想問咁樣好唔好
同個泵唔知選邊個好
可唔可以幫幫我
作者: davis19890227    時間: 2012-9-12 00:48

CPU 冷頭
XSPC RayStorm CPU WaterBlock - INTEL
水箱
EK-Multioption RES X2 - 150 Advanced
散熱冷排
EK- ...
210843474 發表於 2012-9-12 00:00


Ching建議你冷頭用返EK水箱同冷排用Xspc.....
作者: kimlam666    時間: 2012-9-12 00:50

2千好似唔多夠.....
作者: davis19890227    時間: 2012-9-12 00:56

可以看看小弟的post,應該超出你的預算小小,不過價錢最好問返三叔,你會幾時上水?
作者: killerkeo    時間: 2012-9-12 01:58

回復  210843474


    佢係網上店,我一陣PM你
DarkPK 發表於 2012-9-11 22:27


ching 可PM我嗎
作者: 210843474    時間: 2012-9-12 08:59

2千好似唔多夠.....
kimlam666 發表於 2012-9-12 00:50



    唔係掛 我都唔係整太多野
2000幾都唔夠
作者: hangck    時間: 2012-9-12 11:45

2000應該得不過你比多少少搵陣D
作者: chaser    時間: 2012-9-12 12:10

深之都新開左間買水冷野,得閒可以去看看
作者: kimlam666    時間: 2012-9-12 12:18

回復 18# 210843474


    我都剩係CPU上水,用左3千多D....已經唔係牌子貨
作者: hangck    時間: 2012-9-12 12:34

回復  210843474


    我都剩係CPU上水,用左3千多D....已經唔係牌子貨
kimlam666 發表於 2012-9-12 12:18

要咗咩水冷嘢行cpu3000千多
作者: kimlam666    時間: 2012-9-12 12:40

cpu370 冷頭,RX240冷排,18W ddc水泵,水泵TOP唔記得,bitspower水箱,金百度3分厚UV喉 2M,接頭 大陸牌子B字頭果隻(24粒,買多左),4 把風扇,差唔多啦,
作者: to_chan    時間: 2012-9-12 12:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimlam666    時間: 2012-9-12 13:10

回復 24# to_chan


    應該真野掛,我都唔識分
作者: 210843474    時間: 2012-9-12 14:20

cpu370 冷頭,RX240冷排,18W ddc水泵,水泵TOP唔記得,bitspower水箱,金百度3分厚UV喉 2M,接頭 大陸牌子B字頭 ...
kimlam666 發表於 2012-9-12 12:40



    你咁多野- -" 又風扇4把 梗係3000都唔夠
作者: kimlam666    時間: 2012-9-12 14:42

回復 26# 210843474


    咁其實冷頭同冷排都可以買便D既,不過我而家呢套水冷5G都上唔到
如果再便D,我怕效能唔好JA,所以寧願第一次就買好D,好過到時又要換,好似我個H100用埋唔夠一個月,套RAM仲衰都唔夠兩個星期
作者: 210843474    時間: 2012-9-12 16:12

好野 搞好哂用D野
多謝哂三叔幫助

作者: btf_bb    時間: 2012-9-12 16:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 210843474    時間: 2012-9-12 17:13

買咁多有得平d呀
作者: so2000    時間: 2012-9-12 17:18

其實3叔係咩阿
作者: 210843474    時間: 2012-9-12 17:39

其實3叔係咩阿
so2000 發表於 2012-9-12 17:18



    三叔未係 samtch
要買水冷野 可以塭佢訂
作者: so2000    時間: 2012-9-12 17:41

Thx!! 等我plan 下先!
作者: davis19890227    時間: 2012-9-12 19:10

Thx!! 等我plan 下先!
so2000 發表於 2012-9-12 17:41



    好呀好呀....又熱鬧D......
作者: hangck    時間: 2012-9-12 19:21

三叔未係 samtch
要買水冷野 可以塭佢訂
210843474 發表於 2012-9-12 17:39


唔駛講明邊個la
作者: davis19890227    時間: 2012-9-12 19:23

唔駛講明邊個la
hangck 發表於 2012-9-12 19:21



    講明D,CHING唔洗兩頭搵...可以快快上水...等我地D新手臬下野MA.....
作者: hangck    時間: 2012-9-12 19:27

講明D,CHING唔洗兩頭搵...可以快快上水...等我地D新手臬下野MA.....
davis19890227 發表於 2012-9-12 19:23


講得太明顯比人ban
作者: davis19890227    時間: 2012-9-12 19:29

講得太明顯比人ban
hangck 發表於 2012-9-12 19:27



    又係喎...
作者: 210843474    時間: 2012-9-12 20:07

講得太明顯比人ban
hangck 發表於 2012-9-12 19:27


唔係掛
作者: btf_bb    時間: 2012-9-12 20:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 210843474    時間: 2012-9-12 20:43

回復  210843474

快快刪名la
btf_bb 發表於 2012-9-12 20:13


好期待星期五囉野

作者: 210843474    時間: 2012-9-12 20:48

算唔算係水冷 外國個D玩到咁SM
http://www.youtube.com/watch?v=Nh4ENJG0xd8&feature=related
作者: hihi二段ff    時間: 2012-9-12 21:35

算唔算係水冷 外國個D玩到咁SM
210843474 發表於 2012-9-12 20:48


    又油冷好悶
作者: 210843474    時間: 2012-9-12 21:47

又油冷好悶
hihi二段ff 發表於 2012-9-12 21:35



小弟見識小
作者: hihi二段ff    時間: 2012-9-12 21:48

小弟見識小
210843474 發表於 2012-9-12 21:47


    之前好多人po過條片
作者: micchan218hk    時間: 2012-9-12 22:33

其實係咪冷排越大,散熱越好??
作者: hangck    時間: 2012-9-12 22:46

其實係咪冷排越大,散熱越好??
micchan218hk 發表於 2012-9-12 22:33


可以咁講
作者: micchan218hk    時間: 2012-9-12 22:57

可以咁講
hangck 發表於 2012-9-12 22:46



搞度我都想玩下!!
想外置返個360玩下!!
作者: hihi二段ff    時間: 2012-9-12 23:06

搞度我都想玩下!!
想外置返個360玩下!!
micchan218hk 發表於 2012-9-12 22:57


    同埋fpi
作者: so2000    時間: 2012-9-13 00:23

可以咁講
hangck 發表於 2012-9-12 22:46


CK 師兄, 我俾你個M8毒到我好忐忑
作者: hangck    時間: 2012-9-13 00:27

CK 師兄, 我俾你個M8毒到我好忐忑
so2000 發表於 2012-9-13 00:23


哈哈個箱真係正嘢嚟
作者: 210843474    時間: 2012-9-13 10:28

佢個箱超巨型
我間房真係放唔落
作者: so2000    時間: 2012-9-13 11:51

如CK師兄, 應該係闊, 成15" 闊! 不過佢擴充力一流, 加多個腳裝冷排都得!!!!
作者: shelam    時間: 2012-9-15 17:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raymondtsang    時間: 2012-9-19 21:11

回復 1# 210843474

唔好全部名牌都够嘅,我初學玩時$2000都可以玩到,總比一體式強很多
xspc冷頭$350
水箱$250
pump$450
xspc240cm厚排$650
喉和其它配件$大約400
可到深之都一樓参觀吓
作者: acog    時間: 2012-9-19 23:20

以前PD820+7900 一隻泠排一個10vDDC 已經攪掂, 夾埋都係千鬆d
家下d hw 又冇咁熱水冷技術又成熟左, 反而d "入門" 野野都千幾二千...
作者: saltfish    時間: 2012-9-21 13:58

taobao can help....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2