Board logo

標題: 機箱散熱影響室溫上升明顯? [打印本頁]

作者: ice0625    時間: 2012-8-28 05:03     標題: 機箱散熱影響室溫上升明顯?

先說說我部腦的SPEC,如下LINK:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1841038

係咁的,現在部腦係IDLE或者當我做文書,上網時,溫度約係38~41度,本身部機冇超,因房內冇開冷氣,開耐左已經覺得間房有D滾,當打機時就更明顯,因為我人坐係隔離,好多時打打下機已經人出晒汗,請問有冇辦法改善?部機對流如下圖:
corsair_800d_2.jpg

圖片附件: corsair_800d_2.jpg (2012-8-28 05:01, 91.06 KB) / 下載次數 24
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1422148&k=75849e1e0d72da880b8a38df2804fe4f&t=1782313046&sid=7MY7ZWedXU


作者: melody20541    時間: 2012-8-28 07:52

先說說我部腦的SPEC,如下LINK:


係咁的,現在部腦係IDLE或者當我做文書,上網時,溫度約係38~41度,本身部機冇 ...
ice0625 發表於 2012-8-28 05:03


好正常....D熱散出機箱 當然到房熱 要搞就搞你個房D對流 一係開冷氣
作者: 90182723    時間: 2012-8-28 08:12

樓上ching正解
作者: ice0625    時間: 2012-8-28 10:26

好正常....D熱散出機箱 當然到房熱 要搞就搞你個房D對流 一係開冷氣 ...
melody20541 發表於 2012-8-28 07:52



    其實機頂做抽入,用后面做抽出會唔會好D?
作者: yupeter    時間: 2012-8-28 12:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb    時間: 2012-8-28 18:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ice0625    時間: 2012-8-28 18:09

室溫幾多先 (開電腦/唔開電腦) ?
咁既天氣, 唔開電腦都 32 度啦, 點會唔熱
其實水冷同風冷 ...
yupeter 發表於 2012-8-28 12:13



    未開前28度,開左之后30~32度
作者: ice0625    時間: 2012-8-28 18:10

回復  ice0625


    即係係房打邊爐,個爐放邊到間房都會升溫,除非開冷氣或抽氣 ...
btf_bb 發表於 2012-8-28 18:06



    如果出風位改一改會唔會冇咁覺
作者: btf_bb    時間: 2012-8-28 18:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: felixku    時間: 2012-8-28 18:24

能量守恆定律
作者: btf_bb    時間: 2012-8-28 19:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: felixku    時間: 2012-8-28 19:47

師兄,又係維京
Sorry,係維基
btf_bb 發表於 2012-8-28 19:24


哈哈,你又知
作者: samtch    時間: 2012-8-28 19:48

回復 12# felixku


   TMD原來是你...
作者: felixku    時間: 2012-8-28 19:49

回復  felixku


   TMD原來是你...
samtch 發表於 2012-8-28 19:48


唔係你以為邊個...
作者: i_djinn    時間: 2012-8-29 01:36

先說說我部腦的SPEC,如下LINK:


係咁的,現在部腦係IDLE或者當我做文書,上網時,溫度約係38~41度,本身部機冇 ...
ice0625 發表於 2012-8-28 05:03



    intel i7 3770K
asus maximus v formular...唔超好浪費WOW
作者: ice0625    時間: 2012-8-29 04:43

intel i7 3770K
asus maximus v formular...唔超好浪費WOW
i_djinn 發表於 2012-8-29 01:36



    超左我驚間邊會變左桑拿房..等天氣凍先超
作者: i_djinn    時間: 2012-8-29 08:00

超左我驚間邊會變左桑拿房..等天氣凍先超
ice0625 發表於 2012-8-29 04:43



    你唔開冷氣?? 成3X 度..出油架WOW
作者: ice0625    時間: 2012-8-29 10:50

你唔開冷氣?? 成3X 度..出油架WOW
i_djinn 發表於 2012-8-29 08:00



    個人問題裝唔到,我都想裝
我都知好熱,不過冇辦法,冬天當多個暖爐
作者: chun20077    時間: 2012-9-3 17:01

緊張出汗姐 打機正常的
作者: ak8    時間: 2012-9-4 11:59

畫你間房既平面圖出黎   我地幫你諗點加風扇   
作者: KaricKKL    時間: 2012-9-4 21:49

部機唔放係房係最易解決





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2