作者: ice0625 時間: 2012-8-28 05:03 標題: 機箱散熱影響室溫上升明顯?
先說說我部腦的SPEC,如下LINK:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1841038
係咁的,現在部腦係IDLE或者當我做文書,上網時,溫度約係38~41度,本身部機冇超,因房內冇開冷氣,開耐左已經覺得間房有D滾,當打機時就更明顯,因為我人坐係隔離,好多時打打下機已經人出晒汗,請問有冇辦法改善?部機對流如下圖:
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1422148&k=75849e1e0d72da880b8a38df2804fe4f&t=1782313046&sid=7MY7ZWedXU

作者: melody20541 時間: 2012-8-28 07:52
好正常....D熱散出機箱 當然到房熱 要搞就搞你個房D對流
一係開冷氣作者: 90182723 時間: 2012-8-28 08:12
樓上ching正解
作者: ice0625 時間: 2012-8-28 10:26
其實機頂做抽入,用后面做抽出會唔會好D?
作者: yupeter 時間: 2012-8-28 12:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btf_bb 時間: 2012-8-28 18:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ice0625 時間: 2012-8-28 18:09
未開前28度,開左之后30~32度
作者: ice0625 時間: 2012-8-28 18:10
如果出風位改一改會唔會冇咁覺
作者: btf_bb 時間: 2012-8-28 18:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: felixku 時間: 2012-8-28 18:24
能量守恆定律
作者: btf_bb 時間: 2012-8-28 19:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: felixku 時間: 2012-8-28 19:47
哈哈,你又知
作者: samtch 時間: 2012-8-28 19:48
回復 12# felixku
TMD原來是你...
作者: felixku 時間: 2012-8-28 19:49
唔係你以為邊個...
作者: i_djinn 時間: 2012-8-29 01:36
intel i7 3770K
asus maximus v formular...唔超好浪費WOW
作者: ice0625 時間: 2012-8-29 04:43
超左我驚間邊會變左桑拿房..等天氣凍先超
作者: i_djinn 時間: 2012-8-29 08:00
你唔開冷氣?? 成3X 度..出油架WOW
作者: ice0625 時間: 2012-8-29 10:50
個人問題裝唔到,我都想裝
我都知好熱,不過冇辦法,冬天當多個暖爐
作者: chun20077 時間: 2012-9-3 17:01
緊張出汗姐 打機正常的
作者: ak8 時間: 2012-9-4 11:59
畫你間房既平面圖出黎 我地幫你諗點加風扇
作者: KaricKKL 時間: 2012-9-4 21:49
部機唔放係房係最易解決


