Board logo

標題: 水冷機箱一問 [打印本頁]

作者: 新用戶    時間: 2012-6-21 14:16     標題: 水冷機箱一問

而家用緊CM690個頂裝唔到240厚排,我又唔識CUT開個頂,請問而家有邊隻箱可以放得落一隻240厚排架????
作者: szekt    時間: 2012-6-21 15:01

回復 1# 新用戶
頂裝厚排,我諗要去到大型機箱,仲要唔係隻隻得,800D應該得.
作者: btf_bb    時間: 2012-6-21 15:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaocc0456    時間: 2012-6-21 15:04

回復 3# btf_bb


    690底層好像要界先得
作者: btf_bb    時間: 2012-6-21 15:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hangck    時間: 2012-6-21 15:09

唔改箱的........
1換箱
2換薄排
作者: yaocc0456    時間: 2012-6-21 15:13

回復 5# btf_bb


    官網有几只版本
記得有2只唔拆得
改的話可以前360厚頂240薄底240薄
後120薄雙D5
作者: btf_bb    時間: 2012-6-21 15:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaocc0456    時間: 2012-6-21 15:24

回復 8# btf_bb


      最衰係配件漏水
依家記忘三叔D點90度冇漏水
唔係真係大檸樂
作者: 新用戶    時間: 2012-6-21 15:55

唔改箱的........
1換箱
2換薄排
hangck 發表於 2012-6-21 15:09



    咁即係要cut開個頂先裝到?
    薄排係指幾多cm呢,而家果個係4.5cm。
    換箱有無推介?
作者: hangck    時間: 2012-6-21 16:18

咁即係要cut開個頂先裝到?
    薄排係指幾多cm呢,而家果個係4.5cm。
    換箱有無推介? ...
新用戶 發表於 2012-6-21 15:55


不如你post埋手頭上有咩parts
(排咩牌..有幾多野要行水)
作者: hangck    時間: 2012-6-21 16:20

咁即係要cut開個頂先裝到?
    薄排係指幾多cm呢,而家果個係4.5cm。
    換箱有無推介? ...
新用戶 發表於 2012-6-21 15:55


薄排厚度隻隻牌子唔同
例如XSPC EX薄排121 x 35.5 x 275mm (WxDxH)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2