作者: 新用戶 時間: 2012-6-21 14:16 標題: 水冷機箱一問
而家用緊CM690個頂裝唔到240厚排,我又唔識CUT開個頂
,請問而家有邊隻箱可以放得落一隻240厚排架????作者: szekt 時間: 2012-6-21 15:01
回復 1# 新用戶
頂裝厚排,我諗要去到大型機箱,仲要唔係隻隻得,800D應該得.
作者: btf_bb 時間: 2012-6-21 15:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaocc0456 時間: 2012-6-21 15:04
回復 3# btf_bb
690底層好像要界先得
作者: btf_bb 時間: 2012-6-21 15:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hangck 時間: 2012-6-21 15:09
唔改箱的........
1換箱
2換薄排
作者: yaocc0456 時間: 2012-6-21 15:13
回復 5# btf_bb
官網有几只版本
記得有2只唔拆得
改的話可以前360厚頂240薄底240薄
後120薄雙D5
作者: btf_bb 時間: 2012-6-21 15:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaocc0456 時間: 2012-6-21 15:24
回復 8# btf_bb
最衰係配件漏水
依家記忘三叔D點90度冇漏水
唔係真係大檸樂
作者: 新用戶 時間: 2012-6-21 15:55
咁即係要cut開個頂先裝到?
薄排係指幾多cm呢,而家果個係4.5cm。
換箱有無推介?
作者: hangck 時間: 2012-6-21 16:18
不如你post埋手頭上有咩parts
(排咩牌..有幾多野要行水)
作者: hangck 時間: 2012-6-21 16:20
薄排厚度隻隻牌子唔同
例如XSPC EX薄排121 x 35.5 x 275mm (WxDxH)

